2. leht 10-st

Postitatud: E Mär 07, 2011 6:56 pm
Postitas Madis
Mis värk on? Kas tahetakse sind koos molekulidega ulualt välja lüüa?

Postitatud: K Mär 09, 2011 9:43 am
Postitas totu
Madis kirjutas:Mis värk on? Kas tahetakse sind koos molekulidega ulualt välja lüüa?
Õnneks selliseid jamasid veel ei ole. Liivaprits ja värvimine lubati "jah, loomulikult, ei ole probleemi, teeme ära jne. jne." kui asjaks hakkas minema, kippus meelde tulema selline lugu : Mingi sõpruskohtumine ja trehvavad kodanik ameerika põrgust ja vene põrgust. Vahetavad siis muljeid. Ameeriklane kiidab et kord lihtne- hommoikul sööd ämbri s..tta ära ja päev otsa tegeled, millega tahad. Seepeale venelane kurdab- näed, meil seal vene värk, kord on s..tt otsas. kord jälle ämber kadunud. E. raam rändas Männikule ja täna tuleb juba uue värviga tagasi. Igatahes Kuramaa jääb meie plaanidest välja.

Postitatud: P Mär 20, 2011 9:56 am
Postitas totu
Nonii, paus liiga pikaks veninud. Ega tegelikult peale seda kui Kuramaa plaanid maha sai kantud, kipub ehitamine venima. Mõned päevad sai käidud kohas, kus lõunasöök õllega on normaalne ja õlleta ebanormaalne. Sooja ka nii 18 +/-. Vahepeal siis raam ja teised isetoodetud detailid pritsitud/värvitud (pritsi hind võttis küll veidi niutsuma- 1.-/minut ja üle kahe tunni läks). Raamis on sees torud vedelikele, voolikutele ja kaablitele ja ülejäänud osa täis valatud mingit üsna omapärast vahtu. Ei pidavat, erinevalt ehitusvahtudest, niiskust sisse imema. Mootor koos kastidega on peal, difrid korpustesse installitud, püsikad tugevndatud, kardaanid sobitatud (poldiavad vaja veel puurida). Täna loodaks siis vedrustuse ära komplekteerida ja auto ratastele (ajutistele, õiged veljed on vaja veel valmis teha, ehk offsett tahab muutmist) lasta, saab põnev olema. Tegelikult läheneb Kõuekõmin kohutava kiirusega, seega tööle.

Postitatud: P Mär 20, 2011 10:39 am
Postitas MahviaDeTyrk
totu kirjutas: ülejäänud osa täis valatud mingit üsna omapärast vahtu. Ei pidavat, erinevalt ehitusvahtudest, niiskust sisse imema.
Räägi lähemalt mis vaht too sihke oli ?
Igasugu paatide ja muu sellise tegemise vahud üldiselt ei ole mitte imavad, kuigi kirjade järgi peaks olema :roll:

Postitatud: P Mär 20, 2011 11:42 am
Postitas Madis
Vahtudest - omasin kunagi kaatrit 5,5m pikk, mis jutu järgi uppumatu ja täidetud vahuga, mis suletud pooriga. Peale Pirital paadimeistri käest remondist tagasi saamist, kaalus kaater ca 1 tonn vähem. Nii palju siis nendest suletud pooridega vahtudest. Too paadimeister ütles, et ei ole tema veel kohanud vahtu, mis ajaga vett täis ei imeks.

Postitatud: P Mär 20, 2011 3:28 pm
Postitas tarmo
Korra mõtlesime isegi raami vahuga täitmist, kuid loobusime ja jäime suruõhu juurde.
Arvan, et ei kahetse, sest pisemaid modifikatsioone on ikka olnud teha vaja ning ei kujuta ette kuidas oleks normaalselt saanud keevitada, kui vaht kohe teisel pool metalli põleb...

Postitatud: E Mär 21, 2011 10:05 am
Postitas totu
MahviaDeTyrk kirjutas:
totu kirjutas: ülejäänud osa täis valatud mingit üsna omapärast vahtu. Ei pidavat, erinevalt ehitusvahtudest, niiskust sisse imema.
Räägi lähemalt mis vaht too sihke oli ?
Igasugu paatide ja muu sellise tegemise vahud üldiselt ei ole mitte imavad, kuigi kirjade järgi peaks olema :roll:
Marek sebis selle vahu ja täpset päritolu ei tea (igatahes reaalne firma Tallinnas). Tuleb kokku segada kaks geelitaolist ollust ja sekunditega hakkab reageerima, paisub kuni 25 kordseks (on erinevaid, mida vähem paisub, seda jäigem tuleb). Paisumine on kuni takistuseni e. nt. maalriteipi ava eest ära ei pressi ja kui võimalik läheb mujale. Kuivanud vaht jääb klaasjas, kui tugevalt muljuda, pudeneb pulbriks. Sama asja pidi kasutatama autostangedes. Eks aeg näitab.
Suruõhk oleks ka hea variant aga meil läheb peaaegu kogu elu eest taha ja tagasi läbi raamitalade ja läbiviikude, eriti plastiku, tihendamine on ebareaalne.

Postitatud: E Mär 21, 2011 11:23 pm
Postitas PARUN
Saan aru, et pildimaterjali ei taha jagada, aga ehk teed väikse mõõnduse ja riputad paar pilti ka üles.

Postitatud: T Mär 22, 2011 12:38 am
Postitas totu
PARUN kirjutas:Saan aru, et pildimaterjali ei taha jagada, aga ehk teed väikse mõõnduse ja riputad paar pilti ka üles.
Ega ei olegi eriti pildistanud, mõned on aga needki töökojast ära toomata. Raam ja vedrustus on mustad, amordid valged :D Tegelikult ei näe asi üldse kuri välja, enne isegi leebe.Loodan et see on petlik.
Väike tagasilöök on tekkinud karpadega- lubati, siis lubati veel ja nüüdseks enam ei lubata. Seega ootaks pakkumisi liiter+ , R4 tsiklikarpadele. Kabiini mootorikoja ehitus võib selle pisiasja taha pidurduda. Praegune karpa on väga hea aga sellega saaks ühekohalise auto teha, võtab liiga palju ruumi.

Postitatud: T Mär 22, 2011 3:26 pm
Postitas Tarmi
Tundub üpris huvitav aparaat tulema. Jõudu! Kõuekõminani.

Tarmi

Postitatud: K Mär 23, 2011 2:28 pm
Postitas totu
Tarmi kirjutas:Tundub üpris huvitav aparaat tulema. Jõudu! Kõuekõminani.

Tarmi
Tänud.
Selle kõminaga läheb heal juhul samuti kui meie esimese Mudakoonuga, e. vastu hommikut viimased instalatsioonid ja töökojast kohe treilerile. Asjade käigu juures on meeldiv et enam ei pea (ehk) külgepandud juppe maha kruttima, kuigi kipub ikka topeltmontaaz olema. st. kõigepealt asi külge ja siis teist korda paremini. Õnneks/kahjuks on ühesuguseid asju mitmekaupa. Eilsest päevast möödus pool hüdrojagaja ostmiseks, e. vajalikku lihtsalt ei ole. Lõpuks pandi kahest üks kokku ja hind ei olnud ka nii sõbralik aga olemas. Mida aeg edasi, seda rohkem tekib igasuguseid kahtlusi ja kõhklusi.
mõned pildikesed ka: http://pilt.delfi.ee/album/204209/

Postitatud: R Apr 01, 2011 4:58 pm
Postitas totu
Nonii, paar sõna veel arengutest:
Esimest korda võib seda asja autolaadseks nimetada. Sai raam pukkidelt maha tõstetud, st. installitud on mootor, kogu jõuülekanne, pidurid (jäänud torud raami ja peasilindri vahele), vedrustus, rattad, rooli alusvankrile kinnituv osa. Kabiin lahtiselt peale tõstetud ja ootab ...... kõikvõimalikke asju, mis kabiini küljes käivad.
Esialgu veel tegemist mootori nänniga. Heal juhul saab nädalavahetusega vormistatud sisselaskelollektor (neli 39mm Mikuni karpat). Roolipumbaga jääb vast nii et läheb tundmatu sõiduka pump ja kui tootlikus väikeseks jääb, tuleb hiljem teine kõrvale. Kõik ülejäänu jääb mootorile vana, kui siis asendid võivad muutuda.
Iseenesest vedrustus tundub hea, amort töötab konkreetselt, vedrud meeldivalt pehmed, käik mingi 180mm + patjade läbilöök. Kui midagi pooleks ei lähe, võib ebameeldivusi oodata kiires pikas laines aga eks näis. Raskuskeskme allaviimisega tundub ka OK olevat, e. kindlasti ei tule sellest offroadkaelkirjakut, enne juba -krokodill. Praeguses komlektsuses paistab ka kaalujaotus hea olema, saba sadakond kilo kergem aga sinna tulevad paak, radikas, varustus, tööriistad jne. Nii et tagatelg peaks veidi raskem jääma. Sai siis ka mingeid umbkaalumisi tehtud, koos akudega +/- tonn (seda siis usteta, tühja kabiiniga). Kui lisada vintsid, paak radikaga, varustus, uksed/istmed, muu nänn, iga nimetus + 100 kg (väikese varuga), on ju oodata päris head tulemust aga jällegi- eks näis.

Postitatud: L Apr 02, 2011 2:42 pm
Postitas eero I
Kas mulle tundus õieti, et mootori kinnitusel puudusid kummist detailid.
Ehk siis kogu jõud ratastesse.

Postitatud: P Apr 03, 2011 12:25 am
Postitas andruss
Pildil DSCN3916 on näha detail millel on neli väiksemat auku ühe suurema ümber,sinna peaks kinnituma mootori padi. Ehk kummist, aga võib-olla nt polüuretaanist või mingist innovatiivsemast materjalist

Postitatud: P Apr 03, 2011 1:13 am
Postitas Madis
andruss kirjutas:Pildil DSCN3916 on näha detail millel on neli väiksemat auku ühe suurema ümber,sinna peaks kinnituma mootori padi. Ehk kummist, aga võib-olla nt polüuretaanist või mingist innovatiivsemast materjalist
Nu aga 3937 pilt näitab, et seal juba kinnitub asi üsna jäigalt. :shock: