Naelutamisest

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1292
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Postitus Postitas honkomees »

pimeroolis kirjutas:...Aga niikui eelnevalt mainisin kui põlv tudiseb, või auto olemus seda nõuab, siis...rehve neetima, lõikuma või kollektsioneerima. See ei ole kellelegi keelatud. Mis kastikaga Honkomees tegemist kui saladus ei ole...
tegemist Isuzu D-Maxiga... aga põlve tudisemine on üks asi, kuid milleks jamada selleks mittemõeldud rehvidega, selge et hakkama saab. Kuna roolis olnud pidevalt üle 30 aasta, siis vene ajast mäletan ka 8 km läbimiseks kulunud 1,5 tundi, veega kaetud kiilasjää ja Kohtla-Järve jäiga kummiseguga protirehvide koosmõjul. UAZ-kastkal olid ikka ainult ühed rehvid all, originaalid aga õnneks mingi aeg 80-ndate lõpupoole õnnestus need ära naelutada ja asi muutus tsipa paremaks :lol:
praegu on ka sihukesed olud, et nt naine keeldub sõiduautoga piirile tankima sõitmast, kuna seal nii ohtlik on ja paigaltvõtminegi probleemne. Kastikaga aga sõidab küll. Ja kõigil autodel on talvel all naastrehvid, muidu ei sõida oma õuelegi mäkke üles.
pimeroolis
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 136
Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval

Postitus Postitas pimeroolis »

Terekest. Õige, rehv peaks talvel vähemasti auto olemuse, mõtte ja kaaluga ja kõrvadevahega kokku sobima, siis peaks ju idee poolest toimima.Nojah isuzul kui kastikal raskus rohkem eesotsa ja tagaveolisen või neliveolisena võib pidamismuresid tekkida küll minu autul lisab kaalu tagumisele otsale ka 170l kütusepaak kui satub täis olema aga üritan seda täis hoida nii kaalu kui ka kondentsi pärast. Ise keeran ka aastast 1980 raskemate autode rooli, praegugi tööautol pikkust 25.5m ja kaalu ca 60t. Muidugi teema vesi jääl on ilmselt ekstreemsemaid ja julgen väita et ega sellel naastrehvigagi just liiga kõva venda ei mängi tõmbab niikui kass küüntega triibud ja ... Kui nüüd just tõsisemate piikidega tegemist ei ole. Enda kohapealt vaadatuna ei näe praegu küll põhjust naasturehvile ja kuna suurem osa ajast see õrnem pool komandosillal seal ja kurtnud pole siis noh go...Arvan et kui naasturehvi vajalikus olemas siis ikka rehv kus juba naastud või naastuaugud valmis,nad puurivad küll ka auke aga kui kaua need naastud seal püsivad kas töö on seda vaeva väärt.
Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1292
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Postitus Postitas honkomees »

pimeroolis kirjutas:... teema vesi jääl on ilmselt ekstreemsemaid ja julgen väita et ega sellel naastrehvigagi just liiga kõva venda ei mängi tõmbab niikui kass küüntega triibud ja ....
nii ta on, mõni aasta tagasi sõitsin Nivaga õueteelt riigiteele 1. käiguga, see koht siis mäeharjal, üritasin keerata vasakule aga auto vajus spiraale tehes tagasi ehk paremale ja jäi pidama mäe all. Ilusad spiraalsed naastujäljed jääl kui vastumäge vaadata ... samas mäe alt uuesti startides vedas nelikvedu end rõõmsalt mäkke üles ja suht normaalselt sai ka sõit tehtud. Ilma naastuteta poleks seal midagi teha, vaid teed ette liivatada.
pimeroolis kirjutas:... Enda kohapealt vaadatuna ei näe praegu küll põhjust naasturehvile ...
minu kodukohta vaadates, ei ole naastudele alternatiivi (OK! on rallipiigid kui need lubatud oleksid), tavaline töötee ühe otsa 52 km-st on 17 km asfaltkattega ja tavaliselt suht puhast, ülejäänud osa alati kinnisõtkutud lumi või jää, kus kunagi libedustõrjet ei tehta.
pimeroolis kirjutas:...Arvan et kui naasturehvi vajalikus olemas siis ikka rehv kus juba naastud või naastuaugud valmis,nad puurivad küll ka auke aga kui kaua need naastud seal püsivad kas töö on seda vaeva väärt.
antud autol olid naastuaugud ka MT rehvides olemas aga ... oma varasem pikaajaline kogemus naastrehvidega (alates 1980-ndate teisest poolest) näitab vastupidist. Ostetud naastrehvidest pudenesid naastud üsna kiiresti, samas kui lasin tuttaval puurida augud ja naelutada, siis need istusid alati sees kuni kõvasulamsüdamik ära kulus, väljatulekut ei esinenud enne viimast kulumispiiri. Lihtsalt mulle tundub et massitööna lörtsutati neid naaste sisse kuis juhtus, tuttav käsitööna aga tegi korralikult "nagu endale".
pimeroolis
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 136
Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval

Postitus Postitas pimeroolis »

Terekest. No eks ta nii ongi, vastavalt vajadusele. Ja see naela löömise jutt peab paika küll et rehvidesse taotakse tihtilugu sisse suvalised isegi sinna sobimatud naelad ja müüakse siis "asjatundliku" jutu saatel maha ja paari nädala pärast juba augud tühjad. On endalgi kogemust neist, esimesed Gislaved Nord Frost 3 ostsin nagu testivõitja tiitliga ja tõepoolest olid :thumb: nagu öeldakse küüned maas, tulid koos tehase naeltega ja naelad püsisid paigal. Tagaveolisel ei olnud mingeid probleeme ei jääl ega lumel.Järgmistega enam nii hästi ei läind... Praegu enam naastude peale eriti ei looda kui noh ehk kui tuleks tehase naeltega. Aga vajadust pole veel olnud. Aga ärge kihutage...
Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1292
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Postitus Postitas honkomees »

pimeroolis kirjutas:.... Aga ärge kihutage...
nonii, täna siis õnnestus tagaveolisena sõites tantsima saada ja teeäärset lumevalli lükata - peab ütlema et kõva plaststange on Isuzul, ainult udutule pesa lükkas sisse ...
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”