2. leht 5-st
Postitatud: T Veebr 01, 2011 4:30 pm
Postitas EleCTriC1
kui juba idee pildumiseks läks siis tee karakatitsa - too ei upu mudasisse ära vähemalt
Postitatud: T Veebr 01, 2011 6:44 pm
Postitas 6likunn
madallend kirjutas:Viljandimaal peaks olema selline monstrum

Tean LEIUTIST aga sõitmas ei ole näinud. Vedeles poe,- katlamaja taga, nüüd natuke eemal eramaja ees ,taga ,ei tea kas see üldse sõitnud on

!? Peab uurima.
Postitatud: T Veebr 01, 2011 6:53 pm
Postitas differ
See kuut ju euroaluste peal seisab. Vaevalt see kunagi sõitnud on
Postitatud: T Veebr 01, 2011 7:24 pm
Postitas carpets
Alused on vist kabiinipatjade eest.

Postitatud: T Veebr 01, 2011 7:39 pm
Postitas madallend
6likunn kirjutas:madallend kirjutas:Viljandimaal peaks olema selline monstrum

Tean LEIUTIST aga sõitmas ei ole näinud. Vedeles poe,- katlamaja taga, nüüd natuke eemal eramaja ees ,taga ,ei tea kas see üldse sõitnud on

!? Peab uurima.
Pilt tehtud umbes 2a tagasi ja praegune info puudub.Siis oli aluste peal kuna oli ehitus järgus.Selle ajani oli tehtud - t150 rattad sobivaks velgedega ja proovitud juhtimis seadmete sobivust raamiga.Muidu monstrum kuulub kõrvalseisvale isikule ja niikaua kui pole luba ei saa rohkem kommida.Uurin asja.
Postitatud: K Veebr 02, 2011 8:04 pm
Postitas v6rrRacing
Ma kohe selle maja naaber kus see monstrum asus. Enam seda montsrumi seal pole.
Igatahes mina seda liikumas ei ole näinud.
Postitatud: N Veebr 03, 2011 10:44 am
Postitas uhti
Oskab keegi öelda gaz 66 peaülekande täpset arvu ja kas neid on erinevaid?
Postitatud: N Veebr 03, 2011 10:54 am
Postitas andrusr
Mis see alafoorum siiani auto ehitusega seotud on .... Ehitame autot ehk eputa tehtuga?????
Postitatud: N Veebr 03, 2011 1:01 pm
Postitas uhti
andrusr kirjutas:Mis see alafoorum siiani auto ehitusega seotud on .... Ehitame autot ehk eputa tehtuga?????
Ei olegi seotud.Kõik jutt ,mis siiani siin olnud on on tehasest tulnud autodest
Seda miks Vol 2 tehti ma ei tea kuna mina seda ei teinud.
Postitatud: N Veebr 03, 2011 3:20 pm
Postitas uputaja
uhti kirjutas:Oskab keegi öelda gaz 66 peaülekande täpset arvu ja kas neid on erinevaid?
Meelde on jäänud selline number 7,55 ja GAZ 53 oli 6,8.
Kui eksin, palun parandada.
Andres
Postitatud: N Veebr 03, 2011 3:31 pm
Postitas raulex
Gaz 66-l ja 53-l on sama reduktor ülekandearvuga 6,83. Erinevus on difrites,53-l vaba- ja 66-l nukkdiffer.Allikas-vene paberspraavotsnik.
Reduktorid on omavahel 1:1 vahetatavad,paljudele kalluritele on pandud 66 nukkdiffer.Kiirem reduktor peaks olema uuema aja turbodiislitel.
Postitatud: N Veebr 03, 2011 4:02 pm
Postitas hardy
Väidaks natuke vastupidist 66'l on pool plokk mitte nukk.
Nukkdifrit kasutatakse BRDM tehnikal. Mis sobib 66'e korpusesse.
Postitatud: N Veebr 03, 2011 6:46 pm
Postitas raulex
hardy kirjutas:Väidaks natuke vastupidist 66'l on pool plokk mitte nukk.
Tänan täpsustuse eest,kataloog difritüüpi ei kirjelda.Igaljuhul väga imelik vidin,ei meenuta kuidagi tavalist difrit.
Postitatud: R Veebr 04, 2011 12:10 pm
Postitas marxkoll
Postitatud: R Veebr 04, 2011 3:57 pm
Postitas uhti
Käisin just enda kolliga põllul ja täitsa uskumatu,et see vajub ka ainult rehvi jagu lumme kuigi tegelt on lumi põlvini.Kui rasket sahka ees ei oleks siis vajuks vist veel vähem.