Cherokee jahutusvee paisupaak ja soojamure.
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Ma ikka imestan vahest kui eestlaslik võib üks eestlane olla. Nagu väljend ütleb (ei midagi isiklikku) siis loll aga visa. Selle asemel, et mitmeid kuid vältavat järjekordset 27 leheküljelist teemaarendust tekitada kus keegi krt enam ei mäleta lõpuks milles üldse teema oli.....istu oma tosooli põletavasse raudsuksusse ja sõida lähima meistrimehe juurde. Saad päevaga vastuse ja kui hästi läheb siis ka lahenduse.
Nõu võib alati küsida, aga need üle veebi autoremondid kisuvad juba liiga tihedaks siin ja kui Sa klapikambrikaane tuulutust tahad jahutusvedelikuga seostada siis omal jõul ei hakka seal miskit lahenema.
Ei ole ei ilkumine ega sõim, konstanteerin fakti vaid.
Päikest.
Virgo
Nõu võib alati küsida, aga need üle veebi autoremondid kisuvad juba liiga tihedaks siin ja kui Sa klapikambrikaane tuulutust tahad jahutusvedelikuga seostada siis omal jõul ei hakka seal miskit lahenema.
Ei ole ei ilkumine ega sõim, konstanteerin fakti vaid.
Päikest.
Virgo
Mudas alates 2003.
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Just. Üks punn on veel ploki tagaosas, kasti korpuses. See tavaliselt esimene, mis läbi ussitab. Kast tuleb maha võtta.uputaja kirjutas:Kunagi oli juhus kus külmakorgid olid läbi roostetanud. Tosool vaikselt kadus, maha ei jäänud tilkagi.
Aga piilu kollektori alla, kui plokk märg, siis asi selge.
Andres
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Omal kogemus V 740-ga, kui öö jooksul paisupaak tühjaks sai,
hommikul panin normi, õhtul normis, järgmine hommik jälle tühi.
Paari- kolme kuu pärast selgus et öösel külma mootoriga hakkas
kaane tihend läbi laskma, oli näha v-l kollektori all sinist niret.
Aitas kaane hööveldus ja uus tihend.
hommikul panin normi, õhtul normis, järgmine hommik jälle tühi.
Paari- kolme kuu pärast selgus et öösel külma mootoriga hakkas
kaane tihend läbi laskma, oli näha v-l kollektori all sinist niret.
Aitas kaane hööveldus ja uus tihend.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Klapikambrikaane tuulutust ei tahtnud kindlasti jahutusvedelikuga seostada, nii tumba päris ei ole
Küsisin seda saamaks teada, kas on reaalne, et õline kraam pärineb sealt vooliku praost. Veepump on väliselt kuiv, ei tilgu ka midagi kusagilt. Käisin ka töökojas ära ja homme läheb alustuseks vahetusse termostaat. Radikas sai uue korgi , kuna meister ütles, et see ei kõlba enam kuhugi, polevat õhutihe. Eks siis näeb, mis edasi saama hakkab. Üle veebi loomulikult autot ei remondi. Isegi kui asi kisuks plokikaane tihendi vahetamise või kaane enda ligi, siis minestama see mind ei ajaks
Paar päeva selle auto roolis on igastahes suunurga stabiilselt ülespoole istutanud.


Paar päeva selle auto roolis on igastahes suunurga stabiilselt ülespoole istutanud.
- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Nunuhh, äge. Termostaat siis joob kõik jahutusvee... Peab hea nõksu meelde jätma, võibolla läheb kunagi tarvis. Kurjam, lausa sportlik huvi on tekkinud selle teemaga seoses. Igatahes jõudu Sulle ja hoia meid asjaga kursis kui viitsid.Käisin ka töökojas ära ja homme läheb alustuseks vahetusse termostaat.
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
Termostaat ei lähe vahetusse jahutusvee kadumise tõttu vaid eespool mainitud põhjusel, et näidiku järgi üle 70 kraadi ei lähe ja maanteel kukub 40 ja 70 vahele. Radikasse juurde kallata ei olnud vaja, tase oli normis. Milleks selline sarkasm? Kui termostaat vahetatud, vaadatakse edasi jahutusvee kadumist.
Paistab, et asi kulmineerub ikkagi plokikaanetihendi vahetuseks. Hommikul töökotta jõudes oli uut radika korki paotades liigne surve sees siiski ja ülemine lõdvik ka päris kõva. Eile sai prooviks tasemed normi valatud ja üks 10km ring tehtud, peale seda oli paisupaagis tase sama, aga hommikul oli auto all radikakorgi koha peal loiguke ning tase paisupaagis 1-2cm madalamal. Lubati kalkulatsioon kokku lüüa ja teda anda. Otsingut kasutades ei leidnud Viljandi kohta soovitusi Jeepide remontijate osas - on äkki siin mõni kasutaja Viljandist, kes tahaks seda tööd ise ära teha?
Ega siin Viljandis väga midagi valida pole küll. Ametlik esindaja Silberauto ja Leholas vist tegeleti ka ameeriklastega. Mingis teemas jäi silma, et "lõunaosariikide" meestel on Tartus ka oma kohake olemas? Fakt on see, et kellegi kätte ma ta viima pean, iga kingsepp jäägu ikka oma liistude juurde.
Enese harimise mõttes küsin veel sellise küsimuse, et kui radikas on liigne surve, siis miks ei suru sealt paisupaaki juurde midagi? Kui tihend on ära, siis saab ta lekkida väljapoole ja sissepoole. Väljastpoolt tundub asi kuiv olema, ka pumba ümbrus. Õli on õli värvi ja juurde ei teki teda. Õlikork alt valge ei ole. Keedab lihtsalt tagant välja? See, et temperatuurinäidik püsib olenevalt kui soe mootor on 40 ja 70 kraadi vahel, viitab termostaadile, aga millele viitab see, et tühikäigul käies hakkab sooja asemel kohati külma puhuma. Ja üks tähelepanek veel, mis ennem pihuks ja põrmuks tehti - õlisegune vesi õhupuhastaja kopsiku all ja ümbruses- kui vana radika kork ei olnud piisavalt tihe ja sealt ikka kuuma mootoriga midagi kergelt pihustus mootoriruumi pluss klapikambrikaane tuulutuse praost mõni piisk õli lisaks, siis moodustukski selline ollus sinna? Need puhtalt enese harimiseks esitatud küsimused, otsin siiski inimest/kohta lahenduse leidmiseks ja kui lähemalt ei leia, pean Tallinna tulema
Hetk tagasi helistati ka töökojast, ku hommikul käisin ja kalkulatsioon oli selline hetkel:
Tööraha 150
Plokikaane tihend 58
Termostaat 5,8
Uus jahutusvedelik ka ca 5
Hullemal juhul kaane lihvimine 40 lisaks umbes.
Enese harimise mõttes küsin veel sellise küsimuse, et kui radikas on liigne surve, siis miks ei suru sealt paisupaaki juurde midagi? Kui tihend on ära, siis saab ta lekkida väljapoole ja sissepoole. Väljastpoolt tundub asi kuiv olema, ka pumba ümbrus. Õli on õli värvi ja juurde ei teki teda. Õlikork alt valge ei ole. Keedab lihtsalt tagant välja? See, et temperatuurinäidik püsib olenevalt kui soe mootor on 40 ja 70 kraadi vahel, viitab termostaadile, aga millele viitab see, et tühikäigul käies hakkab sooja asemel kohati külma puhuma. Ja üks tähelepanek veel, mis ennem pihuks ja põrmuks tehti - õlisegune vesi õhupuhastaja kopsiku all ja ümbruses- kui vana radika kork ei olnud piisavalt tihe ja sealt ikka kuuma mootoriga midagi kergelt pihustus mootoriruumi pluss klapikambrikaane tuulutuse praost mõni piisk õli lisaks, siis moodustukski selline ollus sinna? Need puhtalt enese harimiseks esitatud küsimused, otsin siiski inimest/kohta lahenduse leidmiseks ja kui lähemalt ei leia, pean Tallinna tulema

Hetk tagasi helistati ka töökojast, ku hommikul käisin ja kalkulatsioon oli selline hetkel:
Tööraha 150
Plokikaane tihend 58
Termostaat 5,8
Uus jahutusvedelik ka ca 5
Hullemal juhul kaane lihvimine 40 lisaks umbes.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4707
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Kuuma mootoriga peabki väike surve olema. Pead ei anna aga miski 0,8-1,5bar on meelde jäänud. Vastavalt sellele kui tugev korgi vedru on.
Tühikäigul külm ehk sellest, et õhk sees. Aga samas olen ka täheldanud, et korras süsteemiga puhub külma. Ise arvan, et tosooli ringlus jääb tühikäigul niivõrd aeglaseks, et radikas suudab ta lihtsalt maha jahutada.
Tartu kandis toimetab Rait aka Datsun
Surve külma mooturiga on ai ai.
Tühikäigul külm ehk sellest, et õhk sees. Aga samas olen ka täheldanud, et korras süsteemiga puhub külma. Ise arvan, et tosooli ringlus jääb tühikäigul niivõrd aeglaseks, et radikas suudab ta lihtsalt maha jahutada.
Tartu kandis toimetab Rait aka Datsun
Surve külma mooturiga on ai ai.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Kas mingit jälge ei jätnud kustkaudu siis (kork) lekkis?aga hommikul oli auto all radikakorgi koha peal loiguke
Üks loll võib rohkem õpetada, aga ühinen eespool kirjutajatega, et ehk peaks esimese hooga vahetama ainult termostaadi, ajama süsteemist õhu välja ja uurima põhjalikumalt seda radikakorgi ning lekkekoha värki. Teaduslikku seletust ei paku, aga kõhutunne ütleb juba pikemat aega et plokikaane tihendis ei pruugi viga olla...
Radika all tühjenduskork kus asub? On see korras, peab survet?
Et tühikäigul vahest külma puhub on äkitsi viletsa vaakumi viga?
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
Kuna sellel mootoril asub termostaat nagu "peopesal":
http://image.jpmagazine.com/f/14840195/ ... mostat.jpg
siis vahetan selle homme ise ära. Kas oleks vajalik ka kogu jahutusvedelik välja lasta ja uus panna? Põhimõtteliselt 2 voolikut ja andur tagant, 2 polti lahti ja kogu ooper? Kui jahutusvedelikku ära ei vaheta esialgu(kui ikkagi plokikaanetihendini jõuan) siis kallan lihtsalt juurde palju vaja ja kõik? Õhu välja ajamiseks süsteemist on mingi kindel nipp?
http://image.jpmagazine.com/f/14840195/ ... mostat.jpg
siis vahetan selle homme ise ära. Kas oleks vajalik ka kogu jahutusvedelik välja lasta ja uus panna? Põhimõtteliselt 2 voolikut ja andur tagant, 2 polti lahti ja kogu ooper? Kui jahutusvedelikku ära ei vaheta esialgu(kui ikkagi plokikaanetihendini jõuan) siis kallan lihtsalt juurde palju vaja ja kõik? Õhu välja ajamiseks süsteemist on mingi kindel nipp?
Nina ülesse, salongi vent HEAT-i peale, et kraan lahti oleks ja siis kuumaks samal ajal juurde valades. Paha pole paar korda protseduuri korrata, eriti kui surve all süsteem peaks olema.clondike kirjutas: Õhu välja ajamiseks süsteemist on mingi kindel nipp?
Samas tasuks ka kraani kontrolleerida, need vanemad plekist korpusega isendid on suht nögad varjandid ja kipuvad lekkima/kinni kiiluma. Mõne suts uuema isendi pealt saab juba plastkorpusega kraani mis vähe töökindlam.
PS. Termostaati vahetades puhasta lõdviku sisemus libedast lõgast ja kui viitsimist siis võta salongi radika teine ots ka lahti ja puhu/pese läbi.
Edu.
Virgo
Mudas alates 2003.
Soovitan remondiks Tartu lähedal Raitu ehk siis foorumi kasutajat nimega Datsun, ise hooldan oma cherot seal.
Väike mõttevälgatus ka, et kontrolli ka kas soendusradikas terve, sealt võib ka tosool plehku panna.
Väike mõttevälgatus ka, et kontrolli ka kas soendusradikas terve, sealt võib ka tosool plehku panna.
Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT