Postitatud: T Jaan 25, 2011 10:02 pm
Võtan ühendust, kui liigun Tallinna poole või sealt tagasi. Parimat Kuid ootan veel soovitusi, ideid, laitusi ja kõike muud seonduvat.
... sest tõelised autod ehitatakse ise ...
https://forum.4x4.ee/
Mis asi sul seal 20 tonni kaalub? Isegi terves tükis keskmine forwarder ei kaalu nii paljutooland kirjutas:Hüdroveo jaoks peab olema suunavahetiga hüdropump +plunserpump e.hüdromootor.Selline kooslus mingit erilist jahutust ei vaja.Metsamasinatel kus kogu tegevus toimub ainult hüdraulika pealt on umbes 1\3 hüdro 1\3mootori ja 1\3cooleri radikas. Ja kaaluvad need riistad üle 20 tonni.
Bobcatil siis kaks muudetava suuna- ja tootlikkusega pumpa, ja kaks veomootorit, kummagi poole jaoks üks. Toimib see kooslus tõesti hästi, aga hinnad nendel detailidel uuest peast... No Eestist küll ei kannata osta.laurz kirjutas:Mis asi sul seal 20 tonni kaalub? Isegi terves tükis keskmine forwarder ei kaalu nii paljutooland kirjutas:Hüdroveo jaoks peab olema suunavahetiga hüdropump +plunserpump e.hüdromootor.Selline kooslus mingit erilist jahutust ei vaja.Metsamasinatel kus kogu tegevus toimub ainult hüdraulika pealt on umbes 1\3 hüdro 1\3mootori ja 1\3cooleri radikas. Ja kaaluvad need riistad üle 20 tonni.Huvitav mis süsteemi Bobcatid kasutavad? Igaljuhul on nende liikumine väga sujuv.
Kas automaatkast lolliks ei või minna, st et kui üht poolt pidurdada, siis äki ei jõua käiku alla lükata ja ei jaksa keerata?totu kirjutas:Hüdraulikast veel. Rõhk annab veojõu ja tootlikus annab kiiruse, seega muutuvtootlikusega pumbal saab neid omavahel varieerida. St. kogu saadaoleva võimsuse saab rakendada kas maksimaalse rõhu (paigaltvõtt, tõus, koorma vedamine jne.) tekitamiseks või maksimaalse toolikuse tekitamiseks (kiire tühisõit), rõhu langemise (väiksem liikumistakistus vajab vähem rõhku) arvelt. Püsitootlikusega pumba arendatav rõhk ja tootlikus on suhteliselt konstantsed. St. maksimaalne veojõud on ühesugune kogu kiiruse vahemikus, see omakorda muudab ajami normaalselt kasutatavaks väga väikeses kiiruste vahemikus ja drosseldamisega (hüdrojagaja) tekib meeletult soojust, mis omakorda tuleb ju kütuse põletamiset! Nii "puusalt tulistades" pakun et lähteandmed on saavutatavad hüdrostaadiga (muutuvtootlikusega pump) 20 kW mootoriga, kahe erineva pumba kombineerimisega 30 kW ja ühe pumbaga 60 kW. + viimase variandi korral läheb vähemalt pool auru õli keetmisele, e. õliradikas peab võimas olema.
Ise kasutaksin sellise asja jaoks väiksemat sõiduka mootorit koos kastiga (ideaalis automaadiga) , kinnikeevitatud diffrigaja rihmsidureid (ühtlasi ka aeglustavad ülekanded) mõlema poole jaoks.
Kast võrdleb mootri pöördeid peaülekande pööretga ja vastavalt segusiibri asendile üritab seda suhet hoida, kui enne pidurdamist pool lahutada, läheb kogu mats vedavale poolele ja kui siis väheks jääb, langeb peaülekande kiirus ja kast laob käigu alla. Sellele aitab kaasa ka gaasipedaali tallamine, mis on üsna loomulik keeramisel. Teoorias peaks hea saama?empudogy kirjutas:Kas automaatkast lolliks ei või minna, st et kui üht poolt pidurdada, siis äki ei jõua käiku alla lükata ja ei jaksa keerata?totu kirjutas:Hüdraulikast veel. Rõhk annab veojõu ja tootlikus annab kiiruse, seega muutuvtootlikusega pumbal saab neid omavahel varieerida. St. kogu saadaoleva võimsuse saab rakendada kas maksimaalse rõhu (paigaltvõtt, tõus, koorma vedamine jne.) tekitamiseks või maksimaalse toolikuse tekitamiseks (kiire tühisõit), rõhu langemise (väiksem liikumistakistus vajab vähem rõhku) arvelt. Püsitootlikusega pumba arendatav rõhk ja tootlikus on suhteliselt konstantsed. St. maksimaalne veojõud on ühesugune kogu kiiruse vahemikus, see omakorda muudab ajami normaalselt kasutatavaks väga väikeses kiiruste vahemikus ja drosseldamisega (hüdrojagaja) tekib meeletult soojust, mis omakorda tuleb ju kütuse põletamiset! Nii "puusalt tulistades" pakun et lähteandmed on saavutatavad hüdrostaadiga (muutuvtootlikusega pump) 20 kW mootoriga, kahe erineva pumba kombineerimisega 30 kW ja ühe pumbaga 60 kW. + viimase variandi korral läheb vähemalt pool auru õli keetmisele, e. õliradikas peab võimas olema.
Ise kasutaksin sellise asja jaoks väiksemat sõiduka mootorit koos kastiga (ideaalis automaadiga) , kinnikeevitatud diffrigaja rihmsidureid (ühtlasi ka aeglustavad ülekanded) mõlema poole jaoks.
Ise mõtlesin küll midagi esiveolist aga see sõltub palju soovitavast agregaatide paigutusest, võibolla ongi pikimootor parem (veidi raskem küll). 2ne bensukas jääb ehk paljuks ja raskeks. Liiter+ mootoreid on jälle automaatkastiga vähe saada ja kombineerimine on liigne töömaht. Ilmselt kaalu, hinna, seisundi suhe paneb asja paika.empudogy kirjutas:Aga mis laadi mootorit soovitate kasutada, praegu olen vaadanud 2,0 ford sierrat?
Kuidas te mõtlete ära kasutada seda rihmade vedamise süsteemi, ise mõtlesin kasutada olemas olevat difrit ning pidureid, kuid differ ei pea vast vastu?totu kirjutas:Ise mõtlesin küll midagi esiveolist aga see sõltub palju soovitavast agregaatide paigutusest, võibolla ongi pikimootor parem (veidi raskem küll). 2ne bensukas jääb ehk paljuks ja raskeks. Liiter+ mootoreid on jälle automaatkastiga vähe saada ja kombineerimine on liigne töömaht. Ilmselt kaalu, hinna, seisundi suhe paneb asja paika.empudogy kirjutas:Aga mis laadi mootorit soovitate kasutada, praegu olen vaadanud 2,0 ford sierrat?