Roomiku meisterdamisega seotud küsimused
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Mis asi sul seal 20 tonni kaalub? Isegi terves tükis keskmine forwarder ei kaalu nii paljutooland kirjutas:Hüdroveo jaoks peab olema suunavahetiga hüdropump +plunserpump e.hüdromootor.Selline kooslus mingit erilist jahutust ei vaja.Metsamasinatel kus kogu tegevus toimub ainult hüdraulika pealt on umbes 1\3 hüdro 1\3mootori ja 1\3cooleri radikas. Ja kaaluvad need riistad üle 20 tonni.

Bobcatil siis kaks muudetava suuna- ja tootlikkusega pumpa, ja kaks veomootorit, kummagi poole jaoks üks. Toimib see kooslus tõesti hästi, aga hinnad nendel detailidel uuest peast... No Eestist küll ei kannata osta.laurz kirjutas:Mis asi sul seal 20 tonni kaalub? Isegi terves tükis keskmine forwarder ei kaalu nii paljutooland kirjutas:Hüdroveo jaoks peab olema suunavahetiga hüdropump +plunserpump e.hüdromootor.Selline kooslus mingit erilist jahutust ei vaja.Metsamasinatel kus kogu tegevus toimub ainult hüdraulika pealt on umbes 1\3 hüdro 1\3mootori ja 1\3cooleri radikas. Ja kaaluvad need riistad üle 20 tonni.Huvitav mis süsteemi Bobcatid kasutavad? Igaljuhul on nende liikumine väga sujuv.
Tõsi ta on, et bobcat liigub väga sujuvalt, kuid jah olen uurinud hüdro lahendusi ning olen aru saanud, et odavam on tehase masin tuua siis juba USAst, kui ise ehitama hakata.
Praegune lahend tundub siiski sõiduauto paasil, ehk siis sõiduka mootor, käigukast, sidur, maasturi vahekast(aeglusti) taha mingi reduktor sild, pean uurima piduri ja siduri süsteeme veel, millelt oleks need kõige kergem saada. ja kui vidinad käes, läheb tegutsemiseks, kui aega püüan ka ehitust mingil määral kajastada, äkki on kellelegi abi.
Suurelt tahaks TÄNADA meie kaasvõitlejat(võistlejat) UPUTAJA, kes on sellise asja valmis teinud ja pole kade oma teadmisi jagama koos oma Team-iga.
Martin
Praegune lahend tundub siiski sõiduauto paasil, ehk siis sõiduka mootor, käigukast, sidur, maasturi vahekast(aeglusti) taha mingi reduktor sild, pean uurima piduri ja siduri süsteeme veel, millelt oleks need kõige kergem saada. ja kui vidinad käes, läheb tegutsemiseks, kui aega püüan ka ehitust mingil määral kajastada, äkki on kellelegi abi.
Suurelt tahaks TÄNADA meie kaasvõitlejat(võistlejat) UPUTAJA, kes on sellise asja valmis teinud ja pole kade oma teadmisi jagama koos oma Team-iga.
Martin
See ka päris eduline liikur http://www.fordaq.com/fordaq/srvAuction ... id=3144425
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2887
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Hüdraulikast veel. Rõhk annab veojõu ja tootlikus annab kiiruse, seega muutuvtootlikusega pumbal saab neid omavahel varieerida. St. kogu saadaoleva võimsuse saab rakendada kas maksimaalse rõhu (paigaltvõtt, tõus, koorma vedamine jne.) tekitamiseks või maksimaalse toolikuse tekitamiseks (kiire tühisõit), rõhu langemise (väiksem liikumistakistus vajab vähem rõhku) arvelt. Püsitootlikusega pumba arendatav rõhk ja tootlikus on suhteliselt konstantsed. St. maksimaalne veojõud on ühesugune kogu kiiruse vahemikus, see omakorda muudab ajami normaalselt kasutatavaks väga väikeses kiiruste vahemikus ja drosseldamisega (hüdrojagaja) tekib meeletult soojust, mis omakorda tuleb ju kütuse põletamiset! Nii "puusalt tulistades" pakun et lähteandmed on saavutatavad hüdrostaadiga (muutuvtootlikusega pump) 20 kW mootoriga, kahe erineva pumba kombineerimisega 30 kW ja ühe pumbaga 60 kW. + viimase variandi korral läheb vähemalt pool auru õli keetmisele, e. õliradikas peab võimas olema.
Ise kasutaksin sellise asja jaoks väiksemat sõiduka mootorit koos kastiga (ideaalis automaadiga) , kinnikeevitatud diffrigaja rihmsidureid (ühtlasi ka aeglustavad ülekanded) mõlema poole jaoks.
Ise kasutaksin sellise asja jaoks väiksemat sõiduka mootorit koos kastiga (ideaalis automaadiga) , kinnikeevitatud diffrigaja rihmsidureid (ühtlasi ka aeglustavad ülekanded) mõlema poole jaoks.
Tehtud, mõeldud.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
- Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul
Tere
?????????? ????????? igale maitsele midagi
http://www.youtube.com/watch?v=BWHAfaC- ... re=related
?????????? ????????? igale maitsele midagi
http://www.youtube.com/watch?v=BWHAfaC- ... re=related
Viimati muutis gasuzu, T Veebr 01, 2011 9:15 am, muudetud 1 kord kokku.
...hääled minu peas kinnitavad;ma olen täiesti terve!
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
- Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul
Tere
?????????? ????????? igale maitsele midagi Millegi pärast ei tule vene
tähed läbi
http://www.vsevezdehody.ru/menu-2.htm
http://my.mail.ru/community/you_crossco ... 4F637.html
http://zhurnal.lib.ru/k/kostin_k_a/komu ... lesa.shtml
http://www.snowmobile.ru/forum/index.php
http://www.samodelkin.komi.ru/traktor/vezdehod.html
http://strannik.flyboard.ru/
on veel lunohodov.net see peksab praegu errorit .Seal on eraldi lõik roomik
masinatele palju on pilte keelt pole eriti tarvis
http://mkmagazin.almanacwhf.ru/mk_other ... /index.htm
http://avto.masteraero.ru/avto-dgip.php
http://vefire.tomsk.ru/play/?4b8be051dff5d
?????????? ????????? igale maitsele midagi Millegi pärast ei tule vene
tähed läbi
http://www.vsevezdehody.ru/menu-2.htm
http://my.mail.ru/community/you_crossco ... 4F637.html
http://zhurnal.lib.ru/k/kostin_k_a/komu ... lesa.shtml
http://www.snowmobile.ru/forum/index.php
http://www.samodelkin.komi.ru/traktor/vezdehod.html
http://strannik.flyboard.ru/
on veel lunohodov.net see peksab praegu errorit .Seal on eraldi lõik roomik
masinatele palju on pilte keelt pole eriti tarvis
http://mkmagazin.almanacwhf.ru/mk_other ... /index.htm
http://avto.masteraero.ru/avto-dgip.php
http://vefire.tomsk.ru/play/?4b8be051dff5d
Viimati muutis gasuzu, E Jaan 31, 2011 12:17 pm, muudetud 4 korda kokku.
...hääled minu peas kinnitavad;ma olen täiesti terve!
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
Kas automaatkast lolliks ei või minna, st et kui üht poolt pidurdada, siis äki ei jõua käiku alla lükata ja ei jaksa keerata?totu kirjutas:Hüdraulikast veel. Rõhk annab veojõu ja tootlikus annab kiiruse, seega muutuvtootlikusega pumbal saab neid omavahel varieerida. St. kogu saadaoleva võimsuse saab rakendada kas maksimaalse rõhu (paigaltvõtt, tõus, koorma vedamine jne.) tekitamiseks või maksimaalse toolikuse tekitamiseks (kiire tühisõit), rõhu langemise (väiksem liikumistakistus vajab vähem rõhku) arvelt. Püsitootlikusega pumba arendatav rõhk ja tootlikus on suhteliselt konstantsed. St. maksimaalne veojõud on ühesugune kogu kiiruse vahemikus, see omakorda muudab ajami normaalselt kasutatavaks väga väikeses kiiruste vahemikus ja drosseldamisega (hüdrojagaja) tekib meeletult soojust, mis omakorda tuleb ju kütuse põletamiset! Nii "puusalt tulistades" pakun et lähteandmed on saavutatavad hüdrostaadiga (muutuvtootlikusega pump) 20 kW mootoriga, kahe erineva pumba kombineerimisega 30 kW ja ühe pumbaga 60 kW. + viimase variandi korral läheb vähemalt pool auru õli keetmisele, e. õliradikas peab võimas olema.
Ise kasutaksin sellise asja jaoks väiksemat sõiduka mootorit koos kastiga (ideaalis automaadiga) , kinnikeevitatud diffrigaja rihmsidureid (ühtlasi ka aeglustavad ülekanded) mõlema poole jaoks.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2887
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Kast võrdleb mootri pöördeid peaülekande pööretga ja vastavalt segusiibri asendile üritab seda suhet hoida, kui enne pidurdamist pool lahutada, läheb kogu mats vedavale poolele ja kui siis väheks jääb, langeb peaülekande kiirus ja kast laob käigu alla. Sellele aitab kaasa ka gaasipedaali tallamine, mis on üsna loomulik keeramisel. Teoorias peaks hea saama?empudogy kirjutas:Kas automaatkast lolliks ei või minna, st et kui üht poolt pidurdada, siis äki ei jõua käiku alla lükata ja ei jaksa keerata?totu kirjutas:Hüdraulikast veel. Rõhk annab veojõu ja tootlikus annab kiiruse, seega muutuvtootlikusega pumbal saab neid omavahel varieerida. St. kogu saadaoleva võimsuse saab rakendada kas maksimaalse rõhu (paigaltvõtt, tõus, koorma vedamine jne.) tekitamiseks või maksimaalse toolikuse tekitamiseks (kiire tühisõit), rõhu langemise (väiksem liikumistakistus vajab vähem rõhku) arvelt. Püsitootlikusega pumba arendatav rõhk ja tootlikus on suhteliselt konstantsed. St. maksimaalne veojõud on ühesugune kogu kiiruse vahemikus, see omakorda muudab ajami normaalselt kasutatavaks väga väikeses kiiruste vahemikus ja drosseldamisega (hüdrojagaja) tekib meeletult soojust, mis omakorda tuleb ju kütuse põletamiset! Nii "puusalt tulistades" pakun et lähteandmed on saavutatavad hüdrostaadiga (muutuvtootlikusega pump) 20 kW mootoriga, kahe erineva pumba kombineerimisega 30 kW ja ühe pumbaga 60 kW. + viimase variandi korral läheb vähemalt pool auru õli keetmisele, e. õliradikas peab võimas olema.
Ise kasutaksin sellise asja jaoks väiksemat sõiduka mootorit koos kastiga (ideaalis automaadiga) , kinnikeevitatud diffrigaja rihmsidureid (ühtlasi ka aeglustavad ülekanded) mõlema poole jaoks.
Tehtud, mõeldud.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2887
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Ise mõtlesin küll midagi esiveolist aga see sõltub palju soovitavast agregaatide paigutusest, võibolla ongi pikimootor parem (veidi raskem küll). 2ne bensukas jääb ehk paljuks ja raskeks. Liiter+ mootoreid on jälle automaatkastiga vähe saada ja kombineerimine on liigne töömaht. Ilmselt kaalu, hinna, seisundi suhe paneb asja paika.empudogy kirjutas:Aga mis laadi mootorit soovitate kasutada, praegu olen vaadanud 2,0 ford sierrat?
Tehtud, mõeldud.
Kuidas te mõtlete ära kasutada seda rihmade vedamise süsteemi, ise mõtlesin kasutada olemas olevat difrit ning pidureid, kuid differ ei pea vast vastu?totu kirjutas:Ise mõtlesin küll midagi esiveolist aga see sõltub palju soovitavast agregaatide paigutusest, võibolla ongi pikimootor parem (veidi raskem küll). 2ne bensukas jääb ehk paljuks ja raskeks. Liiter+ mootoreid on jälle automaatkastiga vähe saada ja kombineerimine on liigne töömaht. Ilmselt kaalu, hinna, seisundi suhe paneb asja paika.empudogy kirjutas:Aga mis laadi mootorit soovitate kasutada, praegu olen vaadanud 2,0 ford sierrat?
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2887
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Differ peab vastu aga erinevate poolte takistuse erinemisel hakkab ebamugavalt loopima. Seda rihmsidurite (lihtsaim ja odavaim sidur) ideed siin kirjeldada oleks liiga pikk ja keeruline. Kui avatud diffriga, peaks poolte vahel olema sidur, mis lahutub koos piduri rakendumisega ja soovitavalt ei lahutu koos mõlema piduri üheaegse rakendamisega või oleks masina pidurdamiseks eraldi kontuur (nt. sama ketta peal kaks sadulat).
Tehtud, mõeldud.
Võid sealt mõne idee saada http://www.youtube.com/watch?v=BWHAfaC-pPg vanemad Argod vist sarnase süsteemiga uuemad peaks olema hüdro pealt.