2. leht 7-st
Postitatud: K Veebr 16, 2011 8:45 pm
Postitas hulkur
Eilse lõunase jutu jätkuks, tuulasin veits venelaste foorumeid ja leidsin ühe üsna korraliku "fotoreportaazi" sellest BAM-i autoteest millest meil jutt oli. Tundub täiesti sõidetav-läbitav.
Mis teid ees ootab näete
sellest galeriist.
Postitatud: K Veebr 16, 2011 9:16 pm
Postitas metsik
Krt, mida sa hing veel tahta oskad peale lagedat Mongooliat.
Vaja eelarvele nats lisa leida ja ikka see kahtluse all olnud Bam-i trass läbi turnida.(oli vist 2500km)
Tänud selle galerii eest.
Kõvasti inspiratsiooni juures.
Postitatud: K Veebr 16, 2011 10:06 pm
Postitas hulkur
Ahjaa, leidsin ka oma kaardiarhiivist mingi imeliku vene atlase, kus oli trassil mitmes asustatud punktis bensiinijaam märgitud, iseasi palju see täna tegelikkusele vastab.
Postitatud: K Veebr 16, 2011 10:23 pm
Postitas metsik
Arvan, et kui suudame 1 tankimisega 1000km läbida siis hätta ei tohiks seal jääda.
Postitatud: N Veebr 17, 2011 3:41 pm
Postitas amevier
Lugesin isukalt Irkutski klubi foorumit ja oli selline teema: vennad sõitsid ümber baikali LC80-tega, vist oli eelmisel aastal. Osa teekonnast kulges ka seda BAM-i ääres olevat trassi pidi. Vähemalt see osa, mida mööda nemad kulgesid, pidavat olema halvas seisukorras, liikumiskiirus ca 20 km/h.
Samas on raudtee ääres võimalik sõita mööda siledat täidet, kuid selle täite peale ei saa igalt poolt ja selle peal on takistusi, siis peab teadma millal seda riba kasutada saab. Mõte siis selles, et ronid peale, põrutad 5 km ja siis pead 5 km tagurpidi tagasi tulema, kuna ees on raudtee tehnilise iseloomuga takistus.
Kohalikud teavad neid kohti, võib ennast mõne Kamazi taha sättida.
Postitatud: R Veebr 18, 2011 12:15 pm
Postitas amevier
hulkur kirjutas:Ahjaa, leidsin ka oma kaardiarhiivist mingi imeliku vene atlase, kus oli trassil mitmes asustatud punktis bensiinijaam märgitud, iseasi palju see täna tegelikkusele vastab.
Mul on vene teedeatlas aastast 2007 (aga andmed vist 2002-st). See näitab tanklaid Baikalist lääne poole jäävale osale, ida pool on suur auk Tõnda ja Uojani (Baikali lähedal) vahel, ikka tuhandeid km-d. Samuti on see osa tähistatud ilma katteta teena, läänepoolne aga kattega.
Edit: Mõõtsin ära, väga tuhandeid pole, sirgjooneliselt mõõttes ca 1000 km. Tee on aga käänuline ja sillad enamuses puuduvad või lagunenud.
Postitatud: R Veebr 18, 2011 10:33 pm
Postitas hulkur
Postitatud: R Veebr 18, 2011 10:38 pm
Postitas hulkur
amevier kirjutas:
Mul on vene teedeatlas aastast 2007 (aga andmed vist 2002-st). See näitab tanklaid Baikalist lääne poole jäävale osale, ida pool on suur auk Tõnda ja Uojani (Baikali lähedal) vahel, ikka tuhandeid km-d. Samuti on see osa tähistatud ilma katteta teena, läänepoolne aga kattega.
Minu atlas on 2008 trükk, esmasp. vaatn täpsemalt üle mis aasta andmed ja kus need tanklad olid märgitud. Severobaikalsk-Tõnda on linnulennul 975km, mööda "teid" ca. 1500. Garmini uuemad kaardid on isegi nõus teatud tingimustel neid "teid" kasutama ruutingus.
Postitatud: R Veebr 18, 2011 10:54 pm
Postitas amevier
Leidsin üles selle ümber Baikali jutu, kus põgusalt Bamist juttu:
http://promalp.baikal.ru/art/09/0612/index.php
Tegin täna Irkutski foorumisse konto, kui moded aktiviseerivad, küsin sealt värsket infot.
Postitatud: L Veebr 19, 2011 7:44 am
Postitas metsik
Saame siit varsti omale reisi juhid
Oleme kõigile tänulikud kes aitavad.
Postitatud: E Veebr 21, 2011 6:12 pm
Postitas metsik
Amevier,kuida sul selle Irkutski foorumiga edeneb?
Veel selline küsimus ka, et oskavad ehk öelda palju aega võtab näiteks Tõndast Severo-Baikalski õitmine.
Postitatud: T Veebr 22, 2011 10:51 pm
Postitas amevier
Niipalju esialgu (ühe päevaga):
Idapoolseim piiripunkt: idapoolseim on Solovjovski asula juures, järgmine Ulhuni juures, aga arvati, et nendest välismaa mehi üle ei lasta. Soovitati Kjahta oma, sealt vist läksite ka eelmisel aastal.
Tõnda - Severobaikalsk tee kohta foorumisse keegi pole kirjutanud.
Üks saatis PS-i: Taksimo külas on 3 tanklat ja muu tsivilisatsioon, see on Severobaikalskist 465 km idas ja tee on sõidetav. Ülejäänud osa, ehk Tõnda - Taksimo lõigus üldkasutatavat teed pole ja ekipaazhid, kes seda trassi on läbinud, on eelnevalt kokku leppinud Vene raudteega nende sildade kasutamiseks jõgede ületamiseks.
Mees ise elab Severobaikalskis ja on abivalmis, suhtlen edasi.
Neil pole i-net nii levinud, tuleb aega anda.
Postitatud: K Veebr 23, 2011 7:16 am
Postitas metsik
Jehuu!!!Asi pole vähemalt päris lootusetu.Ja aega on ju ka veel.
Postitatud: K Veebr 23, 2011 10:56 pm
Postitas uputaja
Postitatud: N Veebr 24, 2011 2:25 am
Postitas amevier
Taksimost edasi: Vitimi jõel (suur jõgi) on sild ja saab üle, seda silda näitab ka minu atlas.
Vitimi sild:
http://www.youtube.com/watch?v=zJqDyrZf ... re=related
Järgmine jõgi on Kuanda, seal silda pole:
http://www.youtube.com/profile?user=cam ... r6r-jtY5HI
Koht Chara on umbes poole tee peal Baikalist Tõndasse.
Seal Charas toimub 05-10.07.2011 mingi suurem üritus:
http://irkutsk-4x4.ru/index.php?topic=7923.0
Edasi:
Sild üle Olekma jõe:
http://www.panoramio.com/photo/39405136
Raudteesildadest pidi altkäemaksu eest üle lastama.
Teised jõed kuni Tõndani peaks olema koolmetest ületatavad.
See info kõik sellest ürituse teemast.
Lumi sulab mägedes alles juunis ja seetõttu võib juunis jõgedes veel suurvesi olla. Oleneb aastast. Sügavad koolmed, suured kivid.