2. leht 3-st
Postitatud: R Jaan 14, 2011 4:33 pm
Postitas heints
Minu jutu mõte oli selles,et kui vaadata hoopis sissepritsega lääne mootorite poole oleks kaalu võimsuse ja dünaamika suhe hoopis parem kui sellel 53 motol.
Kuna üks ühele seda seda 53 motot sa sinna vahele ei tõsta ja tööd on nigunii palju võiks ju vaadata mõnda lääne r4 või v6.Ja ma olen 100 prossa kindel ,et see lääne moto tuleb ka kõvasti odavam kui see 53 korralikult ära teha.
Sellel 53 konel on ainult üks hea omadus ,alumiinium plokk mis maksab kokkuostus malmplokist oluliselt rohkem.
See muidugi ainult minu arvamus.
Postitatud: R Jaan 14, 2011 5:07 pm
Postitas ibra
heints kirjutas:
Sellel 53 konel on ainult üks hea omadus ,alumiinium plokk mis maksab kokkuostus malmplokist oluliselt rohkem.
Alumiiniumi hind on malmist 4 korda kallim,aga malmplokk on jälle alumiiniumplokist 3 korda raskem.Nii et oluliselt ei saa tast ka kokkuostus rohkem.
Postitatud: R Jaan 14, 2011 5:21 pm
Postitas eino
Muidugi olen ka mõteld selle peale et soetaks mingi vanema Jeeb-i või Fordi või veel midagi(loomulikult 4x4) ja selle aluse peale sobitaks 69 kere. Mis nagu selle peale kostate?
Miks just raiun 69 keret aga sellepärast et mulle meeldib klassikaline ja just selline terava ninaga. Sest need vanad USA autod on nagu liiga kandilised. Aga noh maitse küsimus.
eino

Postitatud: R Jaan 14, 2011 5:30 pm
Postitas carpets
Aga jäta 69 nagu ta on,vaheta mootor ja k.kast millegi tänapäevase vastu. 69 puhul see ju vähe lihtsam kuna tal vahekast eraldi (ei pea kardaane ümber tegema). Ma isiklikult arvan ,et gaz 69 terevasse ninasse 53 v8 ei mahuks ära.
Postitatud: R Jaan 14, 2011 6:57 pm
Postitas Kaido S
Sellist lego, nagu plaanis, ei saa ilmselt kunagi arvele. Samas, kui liikur ise on korralikult teostatud, siis võiks ikka linnas ka laiamas käija? Mina olen suht tehnikakauge tegelane, kuid reealsem oleks leida sobiva telgede vahega V8t mootorivalikus omav maastur (wrangler, bronco, miski blazer), istutada ARKga eelnevalt konsulteerides sinna 69 kere peale ja vormistada siis doonorile kerevahetus või võtta see isevalmistatuna arvele - viimane variant vist niisama lihtne ei ole.
Postitatud: R Jaan 14, 2011 7:52 pm
Postitas eino
Aga millisel maasturil on telje vahe 2300 ja rööpa laius on 1440??
eino

Postitatud: R Jaan 14, 2011 7:53 pm
Postitas eino
Aga millisel maasturil on telje vahe 2300 ja rööpa laius on 1440??
eino

Postitatud: R Jaan 14, 2011 8:58 pm
Postitas uputaja
Toyota LC 70 2380mm
Nissan Patrol 160 lühikese kerega.
Rööpme laiuse saad paika ajada velje offsetiga.
Postitatud: R Jaan 14, 2011 9:04 pm
Postitas mardikas
Kaldun arvama,et kui 69 kere meeldib,siis kõige lihtsam on teha see projekt 69 basil.Isegi 469 raamile 69 kere sättimine nõuab aretamist ja raami lühemaks lõikamist. Mootori osas soovitan kasutada lääne v6 toodangut. R6 Jääb kitsale ninale tavaliselt laiaks ja pikaks pead mootori tuppa laskma. Muidu on see 69 kere kerge küll tõstad 2 mehega siia sinna.
Postitatud: R Jaan 14, 2011 9:12 pm
Postitas GC
Ka "terava nina" fännaja ja juba aastaid tagasi alustasin analoogse projektiga. Ainult mootoriks valisin fordi 2,8 V6. Bronco käigukast ja vahekast sobivad vist sinna otsa, aga esisilla vedu jälle valelt poolt! Silla saaks ju ümber tõsta... aga motivatsiooni puudus kimbutab.
Läbi on ka käinud mõte loobuda aeglustist ja lülitatavast 4 veost, ehk kasutada 4-veolise scorpa käigukasti, aga kardan, et hiljem tunnen nendest võimalustest puudust.
Postitatud: R Jaan 14, 2011 9:23 pm
Postitas mardikas
Usu lülitatatva neliveo ja eriti aeglusti puudumist kahetsed hiljem väga. Lihtsam siis juba sild ringi keerata või kasutada fordi kasti ja 69 vahekasti.
Postitatud: R Jaan 14, 2011 9:23 pm
Postitas PARUN
eino kirjutas:Muidugi olen ka mõteld selle peale et soetaks mingi vanema Jeeb-i või Fordi või veel midagi(loomulikult 4x4) ja selle aluse peale sobitaks 69 kere. Mis nagu selle peale kostate?
Miks just raiun 69 keret aga sellepärast et mulle meeldib klassikaline ja just selline terava ninaga. Sest need vanad USA autod on nagu liiga kandilised. Aga noh maitse küsimus.
eino

No aga kui klassikalist 4x4 liikurit otsid, siis ilmselt oleks sinu õige valik naksitralli auto ja seda siis BJ40- näol.
Postitatud: R Jaan 14, 2011 9:28 pm
Postitas uputaja
Korralik R4 TD veab seda keret edasi, nii et käsi ei näe. 2,4 Toyota TD koos kastidega vedas 69 metsakeret ja 35" MT rehvi maanteel lõdva 140km/h.
Aga teemasse tagasi. V6 mahub nippen näppen 69 nina vahele. V8 jääb kindlalt suureks.
Andres @ Been there done that
Postitatud: R Jaan 14, 2011 9:32 pm
Postitas mardikas
Ja üheks alternatiiviks on veel misngid uuemad r4 bensukoned suurema võimuga. Muus osas Uputajaga 100% nõus. Mees teab mda räägib.
Postitatud: L Jaan 15, 2011 3:49 am
Postitas martinkark
lihtsalt huumorimõttes...kunagi oli meil üks noormees kellel tul hüva idee mossepiruka 412 kongi seesammune 53e V8 aretada.