2. leht 2-st

Postitatud: L Jaan 01, 2011 12:03 pm
Postitas honkomees
raulex kirjutas:
pilgrems kirjutas:
topelt mootorid, üks veab autot ja teine liigutab puhurit.
Puhuri oma töötaks siis täispööretel,auto oma vajab jõudu ainult edasiliikumiseks.Mida aeglasemalt auto liigub,seda kergem puhuril lund visata.
ma sain aru, et küsimus on just lisamootori, selle puhurit liigutava, võimsuses!?
Miks oli vaja teada minimaalset liikumis kiirust, seda selleks et mida aeglasemalt saab auto liikuma seda väiksemat mootorit on vaja puhurile.
No miks hakata veel auto skeemi ümber ehitama, puhuri pealearetamine pakub piisavalt põnevust :lol: Toetan teemaalgajat selles, et õigem on aeglane auto leida ja siis vastavalt piisava võimsusega mootor puhurile.

Postitatud: L Jaan 01, 2011 1:25 pm
Postitas raulex
Kui järgmise suur lumi tuleb kümne aasta pärast...Pakkusin välja ühe suht lihtsa ja odava lahenduse muidu liiga kiire sõiduki aeglasemaks muutmiseks.
Minu Gaz 66 sildadel Terranol on topeltaeglusti,võimalus iga teekattega tühikäigul rattaid ringi saada lisab palju funktsoniaalsust.Otsuse,millist lahendust kasutada teeb ikka ehitaja.

Postitatud: L Jaan 01, 2011 5:18 pm
Postitas Jaak
Unimogi puhuri teema jätkuks, siis jäi netis üks modifikatsioon silma:

http://bringatrailer.com/2009/02/15/196 ... ow-blower/

http://picasaweb.google.com/mogpicture/Mog#

Puhuri terad on päris karmid.