2. leht 11-st
Postitatud: N Dets 30, 2010 10:09 pm
Postitas keelutsoon
noh, (sõidu)auto on ikkagi auto ja ei ole mõeldud põhiolemuselt sellisteks tegevusteks.
omalgi chevy hakkab ilmutama mingit raksu juba sees (roolikarp vist?) sellest pidevast lumelükkamisest, kuigi liigun kogu aeg aeglustiga.
seega, nt minu perspektiiv on selge - lõpetada see autodega jandamine sahkamise osas, ja järgmiseks talveks soetada piisava võimsusegac traktor. soovitavalt koos kopa ja sahaga, et saaks ka lund tõsta. ning suvel muru niita.
autod on ikkagi pikemate vahemaade läbimiseks, igal asjal oma koht.
ja igal mehel oma järeldus

Postitatud: L Jaan 01, 2011 2:01 pm
Postitas margus0000
Postitatud: L Jaan 01, 2011 5:40 pm
Postitas Landy
Keegui ennem küsis,kas LUAZ-ile saab lumesahka panna?
http://www.youtube.com/watch?v=996aLcurHTk
Postitatud: L Jaan 01, 2011 7:26 pm
Postitas rmann
Küsimus vaid selles et miks sellega lükkamiseks peab nii kiiresti kihutama ?
Postitatud: L Jaan 01, 2011 7:43 pm
Postitas martin0987
Ta ei taha et näegsid mihuke sahk tegelt välja näeb.
Postitatud: L Jaan 01, 2011 8:19 pm
Postitas margus0000
rmann kirjutas:
Küsimus vaid selles et miks sellega lükkamiseks peab nii kiiresti kihutama ?
Siis viskab lume kaugemale.
Postitatud: L Jaan 01, 2011 9:29 pm
Postitas rmann
margus0000 kirjutas:rmann kirjutas:
Küsimus vaid selles et miks sellega lükkamiseks peab nii kiiresti kihutama ?
Siis viskab lume kaugemale.
Sõida siis ca 150 kmh.
Siis viskab ju veel kaugemale !

Postitatud: N Jaan 06, 2011 11:29 pm
Postitas Rtuning
Motohouse's valmis selline sahk 2m lai ja tõstmine, keeramine kahe silindriga.
Ootamas on veel 2 komp. selliseid, kellel huvi siis
5272150
rasmus@motohouse.ee
Postitatud: N Jaan 06, 2011 11:54 pm
Postitas srock
Postitatud: R Jaan 07, 2011 8:07 am
Postitas erik
Üks mu tuttav hoidis sellise järelveetava konstruktsiooniga ja esiveolise autoga kogu oma paari kilomeetrise kodutee lahti. Nendel endistel ja tavalistel talvedel polnud see võimatu. Nüüd ilmselt jääks sellega jänni.
Postitatud: R Jaan 07, 2011 8:30 am
Postitas raulex
erik kirjutas:
Üks mu tuttav hoidis sellise järelveetava konstruktsiooniga ja esiveolise autoga kogu oma paari kilomeetrise kodutee lahti. Nendel endistel ja tavalistel talvedel polnud see võimatu. Nüüd ilmselt jääks sellega jänni.
Kakskümmend aastat tagasi hoiti meie talu teed(õige tee kõrval põllul) lahti gaz 53 järel lohistatava võrgust tagaluugiga.Lumi läheb pärast läbiraputamist nii kõvaks,et kannab autot.
Tee pind tõuseb ja tuisk puhub üle(tuisku kinnihoidvaid valle pole).Praegu on muidugi hilja sellist meetodit kasutada.
Postitatud: R Jaan 07, 2011 9:01 am
Postitas Landy
Postitatud: R Jaan 07, 2011 5:26 pm
Postitas isakene
Venemaal, kus ma kroonut teenisin, tehti kõik talveteed soode peale sama põhimõttega riistapuuga. Kolmnurgaks oli metsaveotraktori roomik, millel palgijupp vormi hoidmiseks sisse seotud. Sama TDT-55-ga teda ka lohistati. Ja teed said sellised, et võis ZiL-131-ga sajaga sõita, suvel võis seal sellisest kiirusest veokaga vaid unistada.
Postitatud: P Jaan 09, 2011 11:47 am
Postitas Pomo
Postitatud: P Jaan 09, 2011 5:28 pm
Postitas jr
Vaata, et sa sedasi sahk ülesse tõsetuna ringi ei sõida. Vintsil on ruttu ülekanne muidu hammastest puhas. Selleks vaja eraldi fiksaator teha.