2. leht 3-st

Pajero

Postitatud: E Veebr 13, 2006 4:58 pm
Postitas PeTsike
siis ka selline võrdlus kulub marjaks ära ehk
http://www.mitsubishi-motors-europe.com ... technical/
siis see 2.5 mootoriga ja

siis see link
http://www.mitsubishi-motors-europe.com ... technical/
2wd 2,5 mootoriga.
Need andmed juba kõlavad usutavamalt.

Ehk teisi sõnu , kui Minu masinat veel tiba kusagil reguleerida ehk siis saadaks ka selle 2wd kiloeatid ja vääne ehk kätte

Postitatud: E Veebr 13, 2006 5:01 pm
Postitas jr
Transmissioonikadu 5.7L V8 Pontiac Firebirdil on näiteks 15%. Pakun, et maasturil on selleks kusagil 17-19%, standard rehviga. Samas laki stend arvutab selle juba ise välja järelinertsist. Kas need numbrid on RWHP või CrankHP sul seal graafikus?

Postitatud: E Veebr 13, 2006 5:03 pm
Postitas PeTsike
Et need nr on juba Engine Kw rehvi omad on kusagil ca 30 % kandis väiksemad kilowatid..

Postitatud: E Veebr 13, 2006 5:09 pm
Postitas jr
PeTsike kirjutas:Et need nr on juba Engine Kw rehvi omad on kusagil ca 30 % kandis väiksemad kilowatid..
Heh, siis Pajerol nagu ei jõuagi midagi maha :)
Aga ilus graafik on Navaral. Väändekõver on ilmselt sellepärast hüplik, et diisli väänet raske mõõta piduriteta rullidel. Liiga väikses pöördevahemikus ja liiga järsult lajatatakse selga kogu vääne.

Või siis oli automaat?

Postitatud: E Veebr 13, 2006 5:26 pm
Postitas PeTsike
Navara olid all mingid 33" laiiad rehvid ja korraliku mustriga. ehk siis tagasi jooksul tekkib kerge viga KUNA rullid vibreerivad.

Pajero Sport ja Silber

Postitatud: N Veebr 16, 2006 3:43 pm
Postitas PeTsike
Et Lõputute Murede jada jätkub.
Pajero Spordil lisaks mootorile vahekasti lülimine pees jne jne ..

Et siis kuna silber essugi ei teinud siis sai tehasesse kirjutatud.
Sain tehasest kirja. Lühidalt
~~~~~~~~
Täname, et informeerisite meid oma murest . Teavitasime Silberit.
Nad on probleemiga tegelenud ja tänaseks peaks Teil juba kõik korras olema.
We sincerely hope, that our importer and the dealer have been able to restore your satisfaction and that you enjoy your car to it's full extend. Of course you are welcome to contact us again in another occasion should that occur.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Et siis Si..agi Pole muutunud.
Mis siis Sellest kasu, et Tehasesse kirjutatud sai.
On Äkki Kellelgi Häid ideid???
Pets

Postitatud: N Veebr 16, 2006 4:01 pm
Postitas jr
Ega midagi...pead Pealtnägijasse helistama ja Kersnaga rääkima. Tema ikka on valmis hädasolijat avalike vahenditega ehk aitama :)

Postitatud: N Veebr 16, 2006 4:25 pm
Postitas PeTsike
Või anda kohe otse Poliisile ja Tarbijakaitsele nyyd see edasiseks lahendamiseks??.

Postitatud: N Veebr 16, 2006 4:35 pm
Postitas boob
Ehk siis mina paneks asja kolme pidi jooksma, kirjutaks veel tehasele, et mitte s*ttagi pole muutunud, joonistaks ja kirjutaks Pealtnägijasse ning läheks ka tarbjakaitsesse :roll:

Kuidas küla koerale, nii koer külale :twisted:

Murelaps pajero sport

Postitatud: N Veebr 23, 2006 2:28 am
Postitas PeTsike
Et siis hakkab yhele poole see jama saama.
Et selgunud on siis sportliku pajero andmed lõpuks.
Mõõdetud minu autolt.
4wd 0 - 80 km/h in 11,6 sec
2wd 0 - 80 km/h in 11,5 sec
4wd 0 - 100 km/h in 18,5 sec
<<<<<<<<<
Tehase vastus:
The accelleration of your Pajero Sport with Diesel engine is according to the specifications from 0 - 80 km/h in 10,9 sec. The engine is a 2.5 litre Turbo Diesel engine which meets Step-3 emission regulation norm. The maximum output is 85 kW / 115 PS at 4000 rpm (EEC net) and the maximum torque is 240 Nm / 25.5 kgm at 2000 rpm
<<<<<<<<
Ja siis kui teha katse stendil, saan ikkagi 66kw mootri võimsuseks.

Et kui saaks kusagilt sertifitseeritud stendi siis saaks tehase pettuse eest liistule tõmmata aga ilma see ei õnnestu.
Nii et seniks sportlikku 20 sekundit nautma :evil:

Pilt

Et Eks igayks teeb ise järelduse kas ikka tasub Pajero Sporti hankida , mina olen kyll pahalõhnalise õppetunni osaliseks hetkel langnud.

Vot kus lops

Postitatud: P Veebr 26, 2006 12:27 am
Postitas PeTsike
Tiba paranenud tulemus aga mis viga võiks olla??
Peale kyttepumba vahetust.
Mootor ei kannata kickdown i. Yhesõnaga Kui aeglaselt pedaali suruda nii kui
vana bensa mootorit kiirendandades on jõudu rohkem,
kui aju poolt juhituna.
Kellegi äkki kunagi sama mure olnud.
Et äkki siis see mootor on 85 kw ???
aga aju ei juhi.
Peeter

55 kw 66kw või 85 Kw

Postitatud: E Mär 06, 2006 1:57 pm
Postitas PeTsike
Kuna Tehas endiselt ei suuda ja ka Silberis jääb kohati
Tehnikute tehnilisest taibust puudus siis ikka ise..
Niisiis pika pika analyysimise tulemusena, tundub et leidsin ka yhe osa Selle Auto synniraskusest yles ja selle taga kogu geb..niize.
Mootor Jahedast peast töötab ja Soojendes hakkavad jamad piht.
Niisiis kui nyyd veel vaeva näha siis saab ehk uue dyno graafiku vähe korralikuma ku varasematel aegadel.
Aga kui see oletus tõele vastab siis on kõik alates 2004 aastast elektroonilise pubaga Pajerod 2.5TD L200 ja Pajero Spordid Synnitefektga...
Veelnädalake katsetamist ja siis saab ehk selgusele.
Peeter

Postitatud: E Mär 06, 2006 6:31 pm
Postitas jr
Krdi huvitav oleks miskise skänneriga näha, mis ajus toimub. Seal logitakse ikka parasjagu head infot üles töö ajal. Äkki mingi lambikas, et kui temp läheb üle 55c siis lükatakse süütenurk 3 kraadi hilisemaks näiteks, mida tegelikult poleks vaja.

pajero

Postitatud: E Mär 06, 2006 7:43 pm
Postitas PeTsike
Just nimelt !!!
Fakt millest räägid nii ongi.
Yhesõnaga saladus petub konkreetse pajero spordi 2004 -> juures, millel on aju ja elektronilinejuhtimine.

Sisselaske kollektori kyljes paikneb metallist õhutemperatuuri sensor.
(Infrapuna pind termomeeter ja tester ) oli kontrollimisel vägagi abiks.
Et siis sai toas yles mõõdetud yhe õhu temp anduri karakteristk. Mõistuse piires.
25 C 3,50 Kohm
26 C 3,00 Kohm
28 C 2,10 Kohm
30,2 C 1,70 Kohm
32,8 C 1,45 Kohm
40 C 1,10 Kohm

Ja mis siis selgus.
Et mootori kyljes olev andur esimesed pool tundi annab õigeid tulemusi.Coolerist tuleva õhu temp ja anduri temp klapivad.
aga peale seda muutus mootori kollektor niipalju soemaks, et õhu temp anduri takistus ei kajastanud enam õhu temperatuuri, vaid kollektori oma.
Ehk siis alumiiniumkollektor soendab metallist termo anduri yles ja ongi kogu moos, mida see aju seal siis teeb veel ...
Pets

Postitatud: E Mär 06, 2006 8:14 pm
Postitas jr
Kusjuures. Firebirdil saab selle nipiga 5kw juurde, kui viia t andur sisselaske kollektori juurest kaugemale. Koheselt MAF lugeja taha. Mootori soe kütab asjatult anduri koos muhviga üles. Ja aju tabelites hakati ennetavalt ikka päris karmilt süüdet hilisemaks sättima ja segu rikkamaks, et kolbe ja klappe säästa ning mootori tempi maha tagasi tuua. Palju on ka defaultis mõtetut precausionit ja kõik see mäng tiirleb ikka ja ainult enamuses mootori ja sisseimetava õhu temperatuuri ümber. Pakun, et ega Pajero loogika eriti sellest ei erine. Seega oleks sigapõnev ajule ligi saada, et näha millal mingid lipud aktiveeritakse ja millal deaktiveeritakse. Oled netist ehk otsinud mingeid OBC skännereid ja OBC programmaatoreid Mitsubishile? Pakun, et seal standard OBDII milellele ehk ikka midagi leiab.