2. leht 8-st

Postitatud: R Dets 10, 2010 10:34 am
Postitas Landy
Dusteril saab keskdifri lukku panna ja teha 50/50 masinaks. Lsaiaks 2WD ja auto4WD reziimid.

400.000 EEK sisse mahub ju tegelikult veel mõnigi uus PÄRIS maastur.

Postitatud: R Dets 10, 2010 10:37 am
Postitas Kilpkonn
Dusteri ja nende teiste parketikate peamiseks eeliseks PÄRISmaasturite ees on kütusekulu.

Postitatud: R Dets 10, 2010 10:42 am
Postitas Kilpkonn
Landy kirjutas:Dusteril saab keskdifri lukku panna ja teha 50/50 masinaks. Lsaiaks 2WD ja auto4WD reziimid.
Kas Qaskail ei saa?

Postitatud: R Dets 10, 2010 11:10 am
Postitas Landy
Kilpkonn kirjutas:
Landy kirjutas:Dusteril saab keskdifri lukku panna ja teha 50/50 masinaks. Lsaiaks 2WD ja auto4WD reziimid.
Kas Qaskail ei saa?
Arvan, et peaks saama, set nelikveo süpsteem on sama.
O.T.
Samas on läbivuse puhul väga palju ka juhis ning tema oskustes kinni. LR esinduse inimesed on autoga kinni olevate klinetide juurs käinud KORDUVALT aeglustit või keskdifri lukku sisse klülitamas. Ja kliendisd on seepele suured silmad teinud, et kuidas see auto nüüd omal jõul jõul välja sai. (Telefonis väidetakse. ,et kõik asjad on sisse lülitatud).

Ühel maastikusuutlikul autol peaks ikka mõni nupp või kang olema, kust tema võüimekust veidi juhtida saab.

Isegi uuel LR Freelanderil on selleks "pesumasina nupp" kekskonsooli tekiinud.

Postitatud: R Dets 10, 2010 11:12 am
Postitas PSV
X-trail on mind ainult positiivselt üllatanud. Kuna automaatne nelivedu käib läbi elektri, siis viivitust tunda pole ja alati võib kohe kehvemas kohas 4 lukku panna. Aga kui auto valik käib nime väljahääldamise järgi, siis edasi pole mõtet pajatada.

Postitatud: R Dets 10, 2010 11:15 am
Postitas Mony
Landy kirjutas: 400.000 EEK sisse mahub ju tegelikult veel mõnigi uus PÄRIS maastur.
näiteid? Võhikuna ma pole ilmselt kompetentne "päris" ja "võlts" maasturitel vahet tegema, kuna tänapäeva 4wd skeemide rohkuse juures üsna raske orienteeruda.

Dusteri kohta, afaik duster kasutab Xtraili 4wd skeemi, mitte kashkai (kui kashkai ei kasuta just sama mis xtrail muidugi).

Ja igaks juhuks kordan üle, küsimus on võimalikult paksu lume läbimises, mäkkeronimine ja mudas suplemine teemaks ei ole (vähemalt esialgu :D)

Postitatud: R Dets 10, 2010 11:35 am
Postitas Landy
1)Kust sa võtad, et Duster X-trili nelikveol põhineb. Kõik seni ajakirjanduses ilmunud lood räägivada qashqai nelikveo süsteemist
http://fantasticars.info/2010/05/26/dus ... s-qashqai/

2)400.000 EEK sisse peaks jääma uus LR Defender 90

Päris ja linnmaaturi pemine vahe on aglusti olemasolus või puudumises.

Postitatud: R Dets 10, 2010 11:42 am
Postitas Mony
Landy kirjutas:1)Kust sa võtad, et Duster X-trili nelikveol põhineb. Kõik seni ajakirjanduses ilmunud lood räägivada qashqai nelikveo süsteemist
http://fantasticars.info/2010/05/26/dus ... s-qashqai/

2)400.000 EEK sisse peaks jääma uus LR Defender 90

Päris ja linnmaaturi pemine vahe on aglusti olemasolus või puudumises.
hmmm kuskilt nagu jäi kõrva see xtraili veoskeem, aga ilmselt siis mäletasin valesti.

defekas.... mnjaaa :) kas mulle meeldib see auto? ooojaa. Häda aga selles, et tuttav defekamees poole kohaga mehaanik, kus vähegi vedelik sees see ka lekib, samuti kõikvõimalikud akna-uksetihendid. Muidugi pole tegu ka uue sõidukiga.
Kui keegi uue defeka omanikest käsi südamel väidaks, et on saanud 5 aastat suuremate muredeta sõidetud (pole jaapanlasele mingi probleem, been there done that), siis võib-olla isegi kaaluks. hetkel just see vastupidavus hirmutab.



http://www.landrover.fi/fi/default.asp?l=ee
krt paistab et defekat enam ei müüdagi uuena????

Postitatud: R Dets 10, 2010 12:18 pm
Postitas Landy
Mony kirjutas: http://www.landrover.fi/fi/default.asp?l=ee
krt paistab et defekat enam ei müüdagi uuena????
Kuna nad said meilt landrover.ee domeeni kätte, siis toimub uue kodulehe tegemine ja vana on omadega sassis.

Müüaks tegelikult küll.

Postitatud: R Dets 10, 2010 12:22 pm
Postitas 4x4JIM
Kuna mainisid Suzukit siis:
Vaata ka Grand Vitarat võrreldes forresteri ja outlanderiga on tal aeglusti!
http://www.topauto.ee/?278 Endal 2,0B ja kütte kulu ei ole just mõistlik aga nagu mujal maailmas väidetakse on 2,4 ökom aga sips üle 400000 on 1,9 diisel kindlasti saad ka tingida! Ja kui poest ostad midagi ära unusta autol HT rehv AT vastu vahetada :D
Aga edu valimisel ja nagu öeldakse, et iga li*s kiidab oma vihmavarju.

Postitatud: R Dets 10, 2010 12:44 pm
Postitas Mony
hetkel 2 disladefeka omaniku feedback et saavad reaalselt 10 sajale hakkama. kuna peres 2 last ja kunagi tahaks ka 3-ndat siis defeka 7 kohta samuti argument.

hetkel täica arvestatav variant, ainuke häda, et ei ole hinnakirja mida vaadata :D

Lisaks kui keegi teab kedagi kes tahaks soodsalt 2008 aasta Civic Type R, andke teada (hetkel pere teine auto millele asendust otsime). Tean küll et totaalselt vale foorum :D aga you never know...

Kuidas defekas muidu pikema otsa peal on, istmete mugavuse osas? samuti kas isofixid olemas? v üleüldiselt pereautona kommentaare defekameestelt ootaks.

Postitatud: R Dets 10, 2010 1:10 pm
Postitas Landy
Defender tavainimese mõistes - disain aastast 1948, salongi peamised sisemõõdud aastast 1961, sisustus aastast 1984 ja mõningased elektrilised lisad aastast 2007.

Tee üks proovisõit ja see annaba rohkem vastuseid, kui üksi kommentaar.
Eks ta üks kiiksuga inimese auto ole, kuid loodetvasti on ei pea sa seejärel järgmise 25 aasta jooksul autot vahetama.

Meie inimeste seast:
www.landroverclub.ee
leiad ehk ikka mõne, kellega koos proovida saaksid, sest esinduses proovisõidu auto puudub.

Hindade osas helista
Märt-Jaanus Jelsukov-ile
+372 507 9809
mart.jelsukov@inchcape.ee
Ütle, et Landy soovitas ja küsi sõbrahinda!

Postitatud: R Dets 10, 2010 1:20 pm
Postitas Kilpkonn
Mony kirjutas:kuna peres 2 last ja kunagi tahaks ka 3-ndat siis defeka 7 kohta samuti argument.
Parketikatest jäävad selle valguses alles vaid Qaskai +2 ja Outlander.

Ning esialgse poolemiljonilise hinnapiiri alla jääb pärismaasturitest nt. ka neljaukseline Jeep Wrangler Unlimited. See samasugune kiiksuga inimeste :) auto nagu Defendergi, ainult veidi väiksem.

Postitatud: R Dets 10, 2010 1:25 pm
Postitas Mony
ok minu jaoks suund selge hetkel (defekas), suured tänud kõikidele kes võtsid vaevaks vastata. katsun mingi proovisõidu võimaluse hankida (inchcape sõnul mudeli uuendus käsil neil hetkel, äkki suudavad prooviauto hankida kah), aga enne sõbrahinna uurimist katsun civicust lahti saada.... vnoh alustuseks lahti kaevata... kui ma kunagi koju saan CRV-ga.... kassil pole ka krt toitu ja vett ees :D

Igastahes tore näha, et eesti 4x4 seltskond nii sõbralik ja abivalmis võhikute osas on, 2 lehekülge kommentaare ja mitte ühtegi pahatahtliku kommentaari :!:

Postitatud: R Dets 10, 2010 1:57 pm
Postitas Landy
Mony kirjutas:ok minu jaoks suund selge hetkel (defekas), suured tänud kõikidele kes võtsid vaevaks vastata. katsun mingi proovisõidu võimaluse hankida (inchcape sõnul mudeli uuendus käsil neil hetkel, äkki suudavad prooviauto hankida kah)
Kui tekib vaba hetk ja soov nende autode kohta mitteametliku infot saada, siis minu telefon on sulle alati avatud. Võin mõnel õhtul pikemalt pajatada selle auto plussidest ja miinustess ja seda ilustamata. Olen fänn, aga roosade prillideta. Mõned on väitnud, et hirmutan inimesed otsekohese jutuga sellest autost eemale. Samas parem hoiatada, kui pärast kuulata kellegi süüdistusi.

Enda oma kahjuks hetekel Imedepõllul remondis, muidu saaksid esmamulje 22 a. vana auto baasil kätte.