2. leht 2-st
Postitatud: E Jaan 30, 2006 12:20 pm
Postitas Kriisa
Njah. õige jutt. Eks ma kaalun asja ja mõtlen veel.
Kas kasutad masinat niisama sõitmiseks või käid sellega ka võistlemas. Küsin seda tagadiffri kokkukeevitamise pärast. Kas ta niisama kasutamiseks sobib kokkukeevitatult st. kas peab vastu?
Postitatud: E Jaan 30, 2006 12:29 pm
Postitas Stupiduser
Niisama sõitmiseks on mõttetu kokku keevitada, juhitavus läheb väga jubedaks, aga ma arvan, et peaks vastu pidama küll. Ega ma seda keevisluku propageerimise pärast ei kirjutanud vaid selgitamaks, miks difrihindu uurisin...
Postitatud: E Jaan 30, 2006 12:51 pm
Postitas Kriisa
Mul kunagi oli see kokkukeevitamise soov seoses oma VAZ 21011'ga tal niisamagi neid diffreid läks ma ei oska öelda miks

Aasta jooksul sai kolmas alla pandud enne müüki. Kahjuks aga elujärg paranes

ning sain juba Euroopa päritolu esiveolise juurde suundutud ja Lada ära müüdud ning järgmiseks kindlasti mingi selline masin millel kõik rattad veavad.
Postitatud: E Jaan 30, 2006 10:27 pm
Postitas Kriisa
Kogusin veidike pilte selle auto kohta. Saadaval on need siin:
http://kriisa.msn.ee/cars/tercel_galerii/tercel/
Postitatud: T Jaan 31, 2006 10:54 am
Postitas Madis
Mis sa punnitad selle terceliga. Usun et jupid on ikke kordades kallimad kui on seda samurai omad. Lihtsalt näiteks - samurai spido tross 104.- eeki, siduri ketas 289 eeki jne. Odavam kui lada

. Vaata, katsu, sõida ja usun et lähed Samurai rada, sest kulu on tõesti pea olematu! Mitte, et ma tahaksin enda oma ära müüa (kuigi hea kokkuleppe juures miks mitte), aga soovin lihtsalt parimat. Niva aga unusta kohe ära, sest insenerid on teoreetiliselt hea asja välja mõelnud, aga teostus on olematu! Edu.
Postitatud: T Jaan 31, 2006 10:58 am
Postitas Kriisa
Kui Niva tehti siis ilmselt täis peaga nagu venemaal ikka kombeks

Ega jah ei viitsigi selle Terceliga jamada, uurisin rohkem niisama.
Postitatud: T Jaan 31, 2006 3:15 pm
Postitas Madis
Kriisa kirjutas:Kui Niva tehti siis ilmselt täis peaga nagu venemaal ikka kombeks

Ega jah ei viitsigi selle Terceliga jamada, uurisin rohkem niisama.
Siis roni kähku üks korrus kõrgemale Suzuki liivakasti mängima!

Postitatud: T Veebr 14, 2006 10:34 pm
Postitas Bullrider
No mis varjant siis kõigist kolmest lõpuks ligi võeti?
Ise olen olnud muide teiste sõidukite kõrvalt ka puhasttõugu Terceli fänn. Oli see riist mul natuke tõstetud - tänu vaz02 vedrudele ja sai taga ka ikka peris korralikus taigas käidud. Sügisel metsasihte pidi kolades eksisin ära ja lõpuks metsaveotraktori jälgedes panin päris rappa. Kohati roomas auto puhtalt pühja peal. Krt välja ronis, juuksed olid püsti peas ja peale seda hakasin toda pealtnäha armetut tegelast väääga sügavalt austama.
http://www.bullrider.org/Muuvajalik/tercel1.JPG
Postitatud: K Veebr 15, 2006 11:14 am
Postitas Kriisa
Hetkel pole midagi ostnud, ennem oleks vaja vana sara maha müüa ja siis järgmise autino mõtlen Suzuki peale kui leian sobiva isendi.