Postitatud: N Dets 02, 2010 9:31 pm
Sa ikka tead ,mille jaoks termostaat on?Pomo kirjutas:krt , nüüd ma ei saa tõesti enam midagi aru
Sa ikka tead ,mille jaoks termostaat on?Pomo kirjutas:krt , nüüd ma ei saa tõesti enam midagi aru
Antud juhul on meil jutt UAZ-ist, mille termostaat näeb välja selline :pimeroolis kirjutas:...noh noh tovarisi avtomehaniki...nn alumine taldrik sulgeb ja avab väikse ringvoolu ehk mootorisisese siia kuulub ka salongi soendusradikas, kui jahutusvedelik soeneb avanemis temp.ni siis termostaat avab ülemise ehk suure ringvoolu ja vedelik kulgeb läbi jahutusradiaatori. Termostaadikoja põhjas on see alumise taldriku(klapi) koht näha ja ega ta vist tõesti valesti kokku ei hakka seda klappi ära võtta ei tohi siis segad sisteemi ära ja tõenäöliselt lakkab töötamast salongi soendus



See uus pole päris õige termostaat ,see on gaz24-10 oma TC107. Sulle istub TC108 uaz-i oma või gaz21 või gaz24 oma,need on ilma selle alumise klapita. Muidu on ta sul kaane sees õieti ,kui ta kohale ka istub ja see alumine klapp ei sega on OK.Pomo kirjutas:tegin pimedas autos ühe häguse pildi
Ja siis laua peal originaalist ja uuest termostaadist....
Ibra, ei tea, aga arvasin teadvat.
Ma sain nii aru, et muidu on termostaat kinni ja kui vesi selle taga kuumeneb, siis avab termostaadi ja vesi hakkab täitma ka suurt ringi, koos jahutusradikaga.Väike auguke on selleks, et ei tekiks õhukorki ja kuum vesi pääseks termostaadini.
Selgitage nüüd lollile, tegelikku remostaadi töö põhimõtet
Uaz-i juures on peaegu enamus Gaz-i juppe.harri4x4 kirjutas:gaz ja uaz on kaks eri asja ei sobi kokku
nüüd siis ütledtaxopets kirjutas:Tore. Aga sama tulemuse oleksid saanud ka originaali kuumemale timmides.
Saab kuumemaks timmida ka ,kuid peab otsakruvi tinutusest lahti jootma ja koos kraadiklaasiga teekannus testima ning pärast tagas kinni jootma.Pomo kirjutas:nüüd siis ütledtaxopets kirjutas:Tore. Aga sama tulemuse oleksid saanud ka originaali kuumemale timmides.![]()
kuda see käib? Otsakruvist?
Oma kasutatud kantossi timmid kah jootekolviga kui auk sisse kulub ve?ibra kirjutas:Saab kuumemaks timmida ka ,kuid peab otsakruvi tinutusest lahti jootma ja koos kraadiklaasiga teekannus testima ning pärast tagas kinni jootma.Pomo kirjutas:nüüd siis ütledtaxopets kirjutas:Tore. Aga sama tulemuse oleksid saanud ka originaali kuumemale timmides.![]()
kuda see käib? Otsakruvist?
Tasa ,tasa ,mis sa tõmbled?uputaja kirjutas:Oma kasutatud kantossi timmid kah jootekolviga kui auk sisse kulub ve?ibra kirjutas:Saab kuumemaks timmida ka ,kuid peab otsakruvi tinutusest lahti jootma ja koos kraadiklaasiga teekannus testima ning pärast tagas kinni jootma.Pomo kirjutas: nüüd siis ütled![]()
kuda see käib? Otsakruvist?
Nii see termostaadi timmimine just käibki ja muide seda õpetab tegama iga teine veneaegne autoõpik. Aga eks me loe kõik ju erinevaid õpikuiduputaja kirjutas:Oma kasutatud kantossi timmid kah jootekolviga kui auk sisse kulub ve?ibra kirjutas:Saab kuumemaks timmida ka ,kuid peab otsakruvi tinutusest lahti jootma ja koos kraadiklaasiga teekannus testima ning pärast tagas kinni jootma.Pomo kirjutas: nüüd siis ütled![]()
kuda see käib? Otsakruvist?