2. leht 3-st
Postitatud: P Nov 28, 2010 5:59 pm
Postitas MaxL
Minul on olnud rohkem kokkupuuteid Nissani ja Ford Rangeriga, Isuzuga natuke vähem.
Esialgne arvamus Isuzust oli parem, kui nüüd. Tagumise vedru kinnitused on madalamal kui sõiduautol. Kütusefilter asub kaitsetult põja all, enamusel on veeanduri juhtmed katki, ei ole ka palju vaja et filtri korpus ära lõhkuda. Ühel Isuzul sõõb esisild kummi, sillastendis käies on alati paigast ära ja autot kasutatakse väga rahulikuks kulgemiseks. Lisaks palju muid väiksemaid probleeme.
Nissan ja Ford(ka Mazda) millega rohkem olen kokku puutunud on aastatest 2000 kuni 2006. Nissani suurim probleem on muidugi saaled ja läbi ploki tulevad kepsud. Ainult selle pärast jätaks juba selle auto ostmatta. Külmalt on 98kw mootoril jube vali hääl ja ega ta ka soojalt päris vaikne ei ole. Probleeme ikka esineb aga peale saalede ei midagi suurt. Samas on ta väga remondi vaenulik, ksavõi siduri vahetus võtab kordi rohkem aega kui Rangeril. Suurim pluss on küllaltki väike kütusekulu.
Uuem D40 Navara on minu arvates suur ja kallis plastmassauto, millel väga nõrgad ja kallid rattalaagrid. Milleks teha maasturit, millel kõik põhjakaitsed on plastmassist.
Kõige rohkem olen kokku puutunud Rangeritega, seega tean nende probleeme rohkem. Paaril korral on vajanud remonti käigukast, täpsemalt mingi võlli laager. Vahetust on vajanud tagasilla tihend ja kulunud LSD on ka tavaline. Kõik need probleemid on olnud aga autodel millel läbisõit päris suur. Samas ei ole näinud ühtegi Rangeri või Mazda mootorit, mis kusagilt õline oleks.
Suurim pluss on hoolduse ja remondi lihtsus. Siduri vahetus käib kiiremini kui enamusel sõiduautodel, hammasrihma vahetab ära poole tunniga jne.
Toyota Hiluxiga (alatea2005) remondipoole pealt kokkupuuteid eriti ei ole. Sõites on ainukeseks häirivaks asjaks vali mootorimüra muidu küllaltki vaikses salongis.
Kui peaksin endale kastikat ostma valiks ilmselt Hiluxi (alates2005a) ja Ford Rangeri vahel.
Postitatud: E Nov 29, 2010 12:34 am
Postitas Movistar
AsTroSS kirjutas:
Vahet ei ole, Aasias valmistaud nikerdised jäävad ikka Datsuniteks.
Panen siia ühe pildi,mille võid omale välja printida kui teinekord tekib kahtlus kas tegemist on ikka Datsuniga.Vaata siis vasakpoolset aparaati.See ongi Datsun:

Postitatud: N Dets 02, 2010 10:34 am
Postitas hillart
Panen siia ühe pildi,mille võid omale välja printida kui teinekord tekib kahtlus kas tegemist on ikka Datsuniga.
Heasti öeldud.

Postitatud: N Dets 02, 2010 10:58 am
Postitas Raitz
Mõningased kokkupuuted Mazda B2500
Pole ühelgi täheldanud soovi laguneda ja oma päevi teeninduses veeta. Kaunis muretu hooldusest hoolduseni auto.
Mugavuse üle võiks ju viriseda, kütuse kulu 11-12 ka vaimustusest tänaste hindade juures kiljuma ei pane.
Läbivus on tehase seades auto kohta igati viisakas.
Hea auto, kui on vaja autot millega sõita ja väiksemaid asju vedada ning soov ei ole teeninduse püsiklient.
Postitatud: R Dets 03, 2010 9:16 am
Postitas AsTroSS
Movistar kirjutas:AsTroSS kirjutas:
Vahet ei ole, Aasias valmistaud nikerdised jäävad ikka Datsuniteks.
Panen siia ühe pildi,mille võid omale välja printida kui teinekord tekib kahtlus kas tegemist on ikka Datsuniga.Vaata siis vasakpoolset aparaati.See ongi Datsun:

Mul on alati jäänud arusaamatuks miks inimesed neid Datsuneid armastavad ja kui nad nii väga meeldivad miks on neid vaja siis veel ümber ehitada?
Mis on nende eeliseks?
Postitatud: R Dets 03, 2010 2:22 pm
Postitas Andrus Michelis
AsTroSS kirjutas:Movistar kirjutas:AsTroSS kirjutas:
Vahet ei ole, Aasias valmistaud nikerdised jäävad ikka Datsuniteks.
Panen siia ühe pildi,mille võid omale välja printida kui teinekord tekib kahtlus kas tegemist on ikka Datsuniga.Vaata siis vasakpoolset aparaati.See ongi Datsun:

Mul on alati jäänud arusaamatuks miks inimesed neid Datsuneid armastavad ja kui nad nii väga meeldivad miks on neid vaja siis veel ümber ehitada?
Mis on nende eeliseks?
A mis on parem?

Postitatud: R Dets 03, 2010 3:10 pm
Postitas hillart
Mul on alati jäänud arusaamatuks miks inimesed neid Datsuneid armastavad ja kui nad nii väga meeldivad miks on neid vaja siis veel ümber ehitada?
Omal ajal olid teedel-tänavatel 100A-d ja 120-d vägagi tegijad. Vähemalt toona tooni andnud mosude ja sapakate keskel küll. Ennekuulmatult soodsad võimekuste ja maksumuste suhted.
Aga miks üldse autosid ümber ehitatakse? Mitte ainult Datsuneid.
See on juba hoopis suurem ja komplitseeritum filisoofiline arutlus, mis järgneks ning vääriks lausa omaette teemat.

Postitatud: R Dets 03, 2010 4:15 pm
Postitas AsTroSS
Kui ilma emotsioonideta siin foorumis ringi vaadata, siis on 2 koolkonda , esimesed kes võtavda toorikuks JEEP toodangu ja teised kes alustavad Datsunitest
Postitatud: R Dets 03, 2010 4:39 pm
Postitas Movistar
AsTroSS kirjutas:Kui ilma emotsioonideta siin foorumis ringi vaadata, siis on 2 koolkonda , esimesed kes võtavda toorikuks JEEP toodangu ja teised kes alustavad Datsunitest
Milleks neid RAM e ümber ehitada kui nad niigi head on?Järelikult ikka pole NII head ja asja saab parandada ümberehitades.
Jeepi toodangu võtavad need mehed kellele meeldib raja ääres autot remontida.Sama reegel kehtib ka poodiumi kohta.Ei ole veel siiamaani näinud ühtegi ameerika toodangut,mis kestaks (pean silmas offroadi,mitte tänaval kõvatamist oma ülivõimsa pilliga).Lihtne ju.
Nagu see vanasõna ütles:Jeebiga on sõidurõõm,Toyotaga võidurõõm.Datsunid liigituvad Toyotadega ühte patta.
Postitatud: R Dets 03, 2010 5:21 pm
Postitas inseneer
Movistar kirjutas:
Nagu see vanasõna ütles:Jeebiga on sõidurõõm,Toyotaga võidurõõm.Datsunid liigituvad Toyotadega ühte patta.
Kiidusõnad....
Postitatud: R Dets 03, 2010 6:29 pm
Postitas AsTroSS
Movistar kirjutas:AsTroSS kirjutas:Kui ilma emotsioonideta siin foorumis ringi vaadata, siis on 2 koolkonda , esimesed kes võtavda toorikuks JEEP toodangu ja teised kes alustavad Datsunitest
Milleks neid RAM e ümber ehitada kui nad niigi head on?Järelikult ikka pole NII head ja asja saab parandada ümberehitades.
Jeepi toodangu võtavad need mehed kellele meeldib raja ääres autot remontida.Sama reegel kehtib ka poodiumi kohta.Ei ole veel siiamaani näinud ühtegi ameerika toodangut,mis kestaks (pean silmas offroadi,mitte tänaval kõvatamist oma ülivõimsa pilliga).Lihtne ju.
Nagu see vanasõna ütles:Jeebiga on sõidurõõm,Toyotaga võidurõõm.Datsunid liigituvad Toyotadega ühte patta.
Ram'id on tehase versioonis toredad veokad aga tänaval sama aeglased kui Datsunid
Tänaval kõvatamiseks on aga kiirust vaja , kiiruse tekitamiseks aga hunnik hobuseid , mida on suht lihtne kapoti alt leida.
Üllatusmoment on suur kui keskmisest suurem liikur osutub kiiremaks kui päris õige sportauto
Mulle isiklikult ei meeldi mudamülkas vintsida aga metsas või karjääris turnida ja mööda põldu põhjagaasiga kihutada on päris tore .
Piisavalt hobujõude kompenseerib ülisuure massi
Postitatud: L Dets 04, 2010 9:29 pm
Postitas saarik
Tere!
Teemasse ka veel veidi. Olen nüüd natuke üle kahe aasta Isuzu D-Maxi omanik, 2,5TD, 5 kohaline, täispika kabiiniga.
Kütusekulu suvel keskeltläbi 8 L/100km, talvel nii 10 kandis.
Räägivad et on omaklassis üks mugavamaid söita, kusjuures kandevöime vist pea köige suurem. Meeletu vahe söidumugavuses on kui u. 100 kg miskit kasti panna.
Puudused:
Pöörderaadius on liiga suur, a eks see vist neil köigil suht sama.
Eelmisel talvel ca -19C juures ilmnes eelsüüteküünalde probleem, tuli välja et tüüpviga, kahjuks jah vaid kaks tükki vahetati ära.
3,0TD automaatkastiga versioon pidi uimasem olema.
Üks suur häda mis neil autodel on: asju pole salongis kuhugi panna

, eelmisel Navaral on tagaistme taga mingi 15 cm ruumi, D-Maxil saab sinna vaid pehmed riided panna.
Muidu pole selle kohe 45000 km jooksul mitte mingeid probleeme olnud.Eks edasised km-d näitavad kui usaldusväärne see masin on.
Lugupidamisega, Janis.
Postitatud: L Dets 04, 2010 9:39 pm
Postitas tyyp07
saarik kirjutas:
...Üks suur häda mis neil autodel on: asju pole salongis kuhugi panna

, eelmisel Navaral on tagaistme taga mingi 15 cm ruumi, D-Maxil saab sinna vaid pehmed riided panna...
.
Hiluxiga oli täpselt sama mure. Salongis lihtsalt pole ruumi aga samas kasti võisid loopida üks kõik mida...

Postitatud: P Dets 12, 2010 4:41 pm
Postitas pemmu
ma ise olen uudistanud mazda B ja samat fordi, kahjuks mõlemaid on väga vähe müügis ja nendest olen väga vähe infot leidnud kasutamise mugavusest ja vastupidavusest.
Postitatud: P Dets 12, 2010 6:00 pm
Postitas Allar
pemmu kirjutas:ma ise olen uudistanud mazda B ja samat fordi, kahjuks mõlemaid on väga vähe müügis ja nendest olen väga vähe infot leidnud kasutamise mugavusest ja vastupidavusest.
Olen siin ennemgi kirjutanud, rangerid on kõvad masinad, kohalik maaparandaja sõidab tuima näoga juba üle 3a ja kestab, sõit käib ni, et, mootori alused raami talad ülespoole lookas ja rattad vildakad, aga sell ise sõidab ka sellise mõttega, et kuskil siin nõgestes oli kaevurake, aga kus ei tea, ja tallab edasi, rattad maast lahti, pea laes, lihtsalt lõhub autot. Auto siiamaani hea pehme ei kolise (Ainult piduri klotsid logisevad) ega midagi, peale sõitu rahunemisest pole juttugi, rattad veel veerevad kui mootor juba seisab ja võti taskus.
Ütlen, et minu 2,8 pajero sellisele valule kindlasti vastu ei kestaks.
Nähtupeale valiksin mina igaljuhul rangeri
