2. leht 2-st
Postitatud: N Nov 25, 2010 11:08 am
Postitas Andrus Michelis
*Land Rover-i 2,5L ilma turbota diisel - ei liigu üldse edasi.
Vale ju.

Sõber paneb säänse aparaadiga minema, sina lööd teiba maase ja lähed suitsu tegema. Kui tagasi tuled siis näed, et tükk maad on liikunud.
Ise enesest mõte on hea. Aga keegi peab ju seda asja admistreerima, muidu lõpputulemuseks on kõik autod halvad, või väga halvad.
Postitatud: N Nov 25, 2010 11:13 am
Postitas jr
Minuarust lihtne. USA on hea ja ülejäänud paha

Postitatud: N Nov 25, 2010 12:00 pm
Postitas trc
jr kirjutas:Minuarust lihtne. USA on hea ja ülejäänud paha

Sinu elu ongi lihtne. Kuni sa saad teada tõe.
Sa vahepeal olid juba paranemisteel aga näe
jälle keeras ära.

Postitatud: N Nov 25, 2010 1:03 pm
Postitas rommi
trc kirjutas:jr kirjutas:Minuarust lihtne. USA on hea ja ülejäänud paha

Sinu elu ongi lihtne. Kuni sa saad teada tõe.
Sa vahepeal olid juba paranemisteel aga näe… jälle keeras ära.

jaak elab lihtsalt vales riigis, muidu on kõik korras temaga

Postitatud: N Nov 25, 2010 4:06 pm
Postitas uputaja
jr kirjutas:Minuarust lihtne. USA on hea ja ülejäänud paha

10 punkti Jaagule.

Postitatud: N Nov 25, 2010 8:36 pm
Postitas karu
Andrus Michelis kirjutas:*Land Rover-i 2,5L ilma turbota diisel - ei liigu üldse edasi.
Vale ju.

Sõber paneb säänse aparaadiga minema, sina lööd teiba maase ja lähed suitsu tegema. Kui tagasi tuled siis näed, et tükk maad on liikunud.
Ise enesest mõte on hea. Aga keegi peab ju seda asja admistreerima, muidu lõpputulemuseks on kõik autod halvad, või väga halvad.
Võib olla, ega mul polegi mingit lahendust, vaid mõte kuidas esmase maasturi ostja saaks ilma küsimata mingigi pildi ette hinnangutest mida siin antakse.
Postitatud: R Nov 26, 2010 12:47 am
Postitas Landy
Ehk piisaks sellestki, kui kõide mudeli teemade moderaatorid midagi sellist kokku kirjutaks:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=451
Näitekks Jeepi teemas on (minu hinngul) iga neljas positus 4,0 mootoriga Chero tüüpvigade kohta.
Postitatud: R Nov 26, 2010 10:09 pm
Postitas 007
Mina julgen väita, et igasugune uhke tabel teeb näiteks ostjale (kes 4x4 asjast mitte midagi ei jaga) asja veel keerulisemaks. Ise ostsin esimese maasturi 2005/2006. Ja ei jaganud ka suurt midagi neist, peale selle, et nad on 4x4 masinad ja nendega võib metsa minna. Aga uuups võta näpust või kuskilt mujalt ega ikka ei võinud küll. Ja mul ei jäänudki muud üle, kui teha proovisõite ja neid ma tegin palju. Tegelikult ootan siiamaani Volkari proovisõidu aega ja ka pakkumist Audist Q 7-le (seda siis aastast 2006). Asja otsustas lõppeks minu jaoks teatud esinduse müügimees kellel oli reede õhtu kiire ja kes viskas mulle Spordi (uups) võtmed ja ütles et too esmasp. tagasi. Pika jutu lühike mõte on, et tabel minuarust algajat ei aita. Pane endale hinnaklass paika ja hakka proovisõitma + alati küsi tuttavate (klubid+margi fännid näiteks)käest lisainfot. Ma usun, et ka teatud margi eelistusetga inimesed suudavad objektiivselt võrrelda.

Postitatud: L Nov 27, 2010 1:22 am
Postitas Myrgel
007 kirjutas:Mina julgen väita, et igasugune uhke tabel teeb näiteks ostjale (kes 4x4 asjast mitte midagi ei jaga) asja veel keerulisemaks. Ise ostsin esimese maasturi 2005/2006. Ja ei jaganud ka suurt midagi neist, peale selle, et nad on 4x4 masinad ja nendega võib metsa minna. Aga uuups võta näpust või kuskilt mujalt ega ikka ei võinud küll. Ja mul ei jäänudki muud üle, kui teha proovisõite ja neid ma tegin palju. Tegelikult ootan siiamaani Volkari proovisõidu aega ja ka pakkumist Audist Q 7-le (seda siis aastast 2006). Asja otsustas lõppeks minu jaoks teatud esinduse müügimees kellel oli reede õhtu kiire ja kes viskas mulle Spordi (uups) võtmed ja ütles et too esmasp. tagasi. Pika jutu lühike mõte on, et tabel minuarust algajat ei aita. Pane endale hinnaklass paika ja hakka proovisõitma + alati küsi tuttavate (klubid+margi fännid näiteks)käest lisainfot. Ma usun, et ka teatud margi eelistusetga inimesed suudavad objektiivselt võrrelda.

Proovisõit on ainult üks osa maasturi valimisel. On palju asju mis tulevad ajapikku välja või teatud situatsioonides (metsas, talvel külmaga jne), mida on võimatu paaripäevase proovisõiduga tuvastada. Selle tarbeks ongi kasulik teiste kogemusi lugeda.
Meil on piisavalt suur kommuun, et saaksime juba enam-vähem adekvaatset pilti üldlevinumatest markidest. Keegi ei räägi, et peaksime alustama mingist haruldasest imemasinast mida eestis ehk 2 eksemplari. Enamlevinud margid-mudelid on alustuseks hea küll.
Miks seda vaja on? Iga kord kui keegi pöördub foorumi poole palvega neliveolist autot soetada, nämmutatakse ühed ja samad teemad sada korda järjest läbi, kuni lõpuks on kõik omavahel tülis. Kui on mingid kommentaaridega koontabelid siis tuleks lõpp vaidlustele stiilis "see auto laguneb" "ei see auto ei lagune üldse tegelikult" või "too auto on super offroad auto" "tolle autoga kõlbab heal juhul ainult kalal käia". Kui üheksa omaniku kümnest ütleb, et remondi peale kulub keskmisest rohkem raha, siis järelikult seda ka kulub. Kui 7 omaniku 10 leiab, et tolle autoga ei saa offroadida, sest esimene iseseisev vedrustus on liialt nõrk, siis järelikult sobib see auto vaid softroaderitele.
Keeruline küsimus on muidugi see, kuidas panna paika metoodika.
Urmas
Postitatud: L Nov 27, 2010 11:37 am
Postitas 007
Asja võiks lahendada näiteks nii. Võetakse mingi N kogus maastureid, mida poest saada (noh selliseid mida üldse kannatab kommenteerida näiteks) ja foorumlased annavad neile näiteks 10-palli süsteemis hinded (seda siis mingis hääletusvormis, mida siin juba ka varem on tehtud) + lisana on toodud mingis tulbas selles tabelis tema head ja vead näiteks erinevate mootorite/aastakäikude puhul. Iseenesest tekibki pingerida. Ma paneks kohe südamele auväärt kogudusele, et sellisel juhul ei saa hääletamisel lähtuda sellest, et kas sinna mahub defauldina alla 37 ja 10" tõste jne. Tuleb aru anda, et tegu on "salongi autoga" ning autoga, mida ei ehitata ümber off-roadiks ja selleks ta ka jääb. Ehk siis puhas tehase toode + mis tehas ise kaasa pakub nö originaalis.
p.s. kuigi lisas võib alati märkida, et 10 aasta pärast on antud isend näiteks väga hea doonor sellistel ja sellistel põhjustel.