2. leht 13-st
Postitatud: P Nov 21, 2010 9:07 pm
Postitas reinuvader
US-Parts tänab ka.Aitähh!!!Väga lahe oli.
Postitatud: P Nov 21, 2010 9:31 pm
Postitas srock
Team Mudarakett tänab korraldajaid ja kaasvõistlejaid.Väga vinge rada oli,täpselt TR-1 rada nagu Oliver ütles, meile meeldis,välja arvata see laskumine vaatetorni juures,seda enam korrata ei sooviks

Postitatud: P Nov 21, 2010 11:31 pm
Postitas Pinchu
Kahju, et kusagil mujal seda trackerite jälgimise linki polnud üles pandud (näiteks võistluse kodukale). Kuna foorum oli kogu see aeg maas, siis ei õnnestunudki seda leida. Järgmine kord võiks ka kodukale lisada selle
Postitatud: P Nov 21, 2010 11:48 pm
Postitas jr
Postitatud: E Nov 22, 2010 12:01 am
Postitas pilgrems
Võistluste ametlikul kodukal oleks pidanud see küll üleval olema.
Postitatud: E Nov 22, 2010 8:45 am
Postitas erik
http://www.youtube.com/watch?v=wtxrog3mHQo
Hea video liidrite sõidust, väga hea õppematerjal.
Postitatud: E Nov 22, 2010 10:28 am
Postitas weix2
Postitatud: E Nov 22, 2010 11:55 am
Postitas RaidoKol
Tänud korraldajatele ka VILKAR tiimi poolt. Rada, nii palju kui me seda nägime/sõitsime, oli super. Proloog oli meie jaoks ikaldus, kuna genekas sai otsa. Ja ei jõudnud aega. Põhisõidule startisime eelviimastena. Kuid kui hakkasime konkurentidele järele jõudma tuli ka võistlus/võitlus himu tagasi. Kuid kui olime 13. kiibi juures piiksu ära teinud, siis andis järgi meie tagasilla anti wrap bar, mille tulemusena andis järgi ka tagumise kardaani rist. Ja sinna see sõit jäigi.
Tahaks tänada Funcruiserit, kes meile kahel korral ankruks olid.
Postitatud: E Nov 22, 2010 1:14 pm
Postitas Kodutu
Tänud korraldajatele mitmekesise ja sõidetava raja eest, oli ka vintsi operaatoritele mõeldud. Kahjuks lõhkusime proloogi rajal 1 rehvi, mille lappimiseks kulus hulk kallist aega ja hommikune start nihkus hilisemaks.
Tänud veel ka valge Wrangleri 409 tiimile kes meid liinialusest välja sikutasid.
P.S Kui keegi leidis enne turbaväljele viivat teed olnud kraavi kaldalt kivi ümbert 2 rohelist linti ja mõned seeklid siis võiks ühendust võtta, leidjale 4pakk garanteeritud.
Postitatud: E Nov 22, 2010 1:37 pm
Postitas weix2
Tänud Seltskonnale kellel oli indu ja tahtmist vahva nädalavahetus korraldada
Rajal oli igast huvitavaid anomaaliaid .... Proloogil 1 rehv... põhisõidul 2 lisaks, ja 4jasrehv oli kontrollimisel kaotanud rehviluku rõhust päris suure osa. kui enne pysis 3,5 lukus sees siis idavirus saime viimase rehvi mõõtetulemuseks 2

ei oska kosta ...
Aga see ei olnud piisav takistus et mitte rada läbida

Kummardus ARTIST ile kes oma uriseva pumba meile laenas et saime 2 tyhja rehvi täita idaviru värske karieeri õhuga
Sellel üritusel osaletud mitu korda ja huvi tagas tulla olemas
Aasta parim sõit
http://fotoalbum.ee/photos/weix2/sets/1084007
Postitatud: E Nov 22, 2010 2:47 pm
Postitas seff
weix2 kirjutas:Tänud Seltskonnale kellel oli indu ja tahtmist vahva nädalavahetus korraldada
Rajal oli igast huvitavaid anomaaliaid .... Proloogil 1 rehv... põhisõidul 2 lisaks, ja 4jasrehv oli kontrollimisel kaotanud rehviluku rõhust päris suure osa. kui enne pysis 3,5 lukus sees siis idavirus saime viimase rehvi mõõtetulemuseks 2

ei oska kosta ...
Aga see ei olnud piisav takistus et mitte rada läbida

Kummardus ARTIST ile kes oma uriseva pumba meile laenas et saime 2 tyhja rehvi täita idaviru värske karieeri õhuga
Sellel üritusel osaletud mitu korda ja huvi tagas tulla olemas
Aasta parim sõit
http://fotoalbum.ee/photos/weix2/sets/1084007
las ma pakun : Proloogil lõhkusid kõik kellel rehv läks, parempoolse rehvi

Postitatud: E Nov 22, 2010 3:18 pm
Postitas weix2
las ma pakun : Proloogil lõhkusid kõik kellel rehv läks, parempoolse rehvi

Puru ei saanud aga tyhjaks kyll parempoolse,

mitte kehvemapoolse

Postitatud: E Nov 22, 2010 3:44 pm
Postitas Naksitrallid
Tore üritus aga natukene ebaõiglaselt korraldatud kuna lõpus startinud väiksemate klasside autodel oli TR-3 -de poolt ülesse kaevatud radadel ikka väga raske.Oleks pidanud starti laskma tr-1 siis tund vahet siis vaba tund vahet tr-2 jne.Tuletab meelde 2007 ladogat kus tr-3 sõitis protoga samat rada ning kui tr-3 stardid oli antud siis 5 mintsa hiljem tulid protod järgi ja sõitsid esimeses poriaugus tr-3 -st mööda ja kaevasid reduktorsildadega sellised roopad ,et ainult vintsides liikusime edasi !Eks neid kive korraldajate kapsaaeda oleks veelgi loopida kuid samas oli tehniliselt üli hea rada!Oleksime vast isegi lõpuni sõitnud kui see kuuevarbaliste leedukate 303 ei oleks meid lifti pealt maha sõitnud kuna siis lendasid rattamutrid ja muu peenike staff kapotilt suure kaarega mutta

Ärge kõvasti lööma hakake kui kritiseerisin korraldajat kuid egas muidu korraldaja ei saagi teada mis järgneval aastal teisiti teha ,et oleks veelgi parem ja võistlejaterohkem rada !!! SUURED KIIDUSÕNAD RAJAMEISTRITELE !!!
VABA klassi kaardilugeja/vintsman
Postitatud: E Nov 22, 2010 3:58 pm
Postitas seff
Naksitrallid kirjutas:Tore üritus aga natukene ebaõiglaselt korraldatud kuna lõpus startinud väiksemate klasside autodel oli TR-3 -de poolt ülesse kaevatud radadel ikka väga raske.
Oleks pidanud starti laskma tr-1 siis tund vahet siis vaba tund vahet tr-2 jne.Tuletab meelde 2007 ladogat kus tr-3 sõitis protoga samat rada ning kui tr-3 stardid oli antud siis 5 mintsa hiljem tulid protod järgi ja sõitsid esimeses poriaugus tr-3 -st mööda ja kaevasid reduktorsildadega sellised roopad ,et ainult vintsides liikusime edasi !Eks neid kive korraldajate kapsaaeda oleks veelgi loopida kuid samas oli tehniliselt üli hea rada!Oleksime vast isegi lõpuni sõitnud kui see kuuevarbaliste leedukate 303 ei oleks meid lifti pealt maha sõitnud kuna siis lendasid rattamutrid ja muu peenike staff kapotilt suure kaarega mutta

Ärge kõvasti lööma hakake kui kritiseerisin korraldajat kuid egas muidu korraldaja ei saagi teada mis järgneval aastal teisiti teha ,et oleks veelgi parem ja võistlejaterohkem rada !!! SUURED KIIDUSÕNAD RAJAMEISTRITELE !!!
VABA klassi kaardilugeja/vintsman
kas vaba on siis kehvem kui tr2 et varam tahate minna

Postitatud: E Nov 22, 2010 4:00 pm
Postitas Naksitrallid
Vaatame lubatud rehvimõõtude järgi ?