2. leht 7-st
Postitatud: E Nov 08, 2010 10:19 pm
Postitas rommi
kala kirjutas:rihmad on saadanast ju.
Kõige suurem probleem on ju kuidas kütust juurde saada,selle kohta oleks vihjeid vaja.
Ma seda mootorit ei tunne aga müüakse ju igasugu kangemaid kütusepumpasid jne. Mis selle kütusega on siis, diislitel peaks see ju eriti lihtne olema või ma eksin? Või on lihtsalt kütus otsas ja juurde vaja?

Postitatud: E Nov 08, 2010 10:35 pm
Postitas Praks1
Rida pumbal pole seda kruvi kust saaks keerata kütet peale,midagi seal sees tehakse,aga kes teaks ja oskaks sellega midagi teha???
Rida pumpasi paljud kohad ei taha nähagi,lihtsalt ei oska sellega midagi teha.
Postitatud: E Nov 08, 2010 10:49 pm
Postitas uputaja
Ideepoolest: kui pump lahti koukid ja plunzerite nn küttesooni 1/2 võrra laiemaks lõigata, peaks küttekogus kah veel sama palju suurenema. Peaks olema täitsa tehtav.
Kõvemad vennad on Ram-i kütte solenoide rellakaga viilinud.

Postitatud: E Nov 08, 2010 11:18 pm
Postitas Movistar
Kõik teavad midagi aga kas on kedagi ka nii tarka kes on ridapumpa varem näppinud ja teab täpselt mida sellega teha,et heaks saaks?
Postitatud: E Nov 08, 2010 11:37 pm
Postitas isakene
Kui soovid küttesegu kangemaks, siis selleks on kruvi täiesti olemas. Kruviga reguleeritakse hammaslati asendit. Kui pumba füüsiline piir vastu tuleb, siis tuleb pump asendada suurema tootlikkusega pumba vastu, nii lihtne ongi.
Postitatud: T Nov 09, 2010 12:21 am
Postitas jr
2.8TD mootori tuuning:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=1405&highlight=200
Seal asendati Patroli plunserid pumbas MAN veoauto plunseritega.
Postitatud: T Nov 09, 2010 12:01 pm
Postitas kala
see kruvi on juba vanal pumbal peale keeratud,rami kohapealt on 1-2 tarka olemas Eestis (astross) ja mujal maailmas on know howd foorumid täis ja erinevaid pumba juppe saadaval,aga datsuni kohapealt on 0
to isakene:millega see asendada tuleb siis?
Ei tea mis solenoididest sa uputaja räägid,aga ma lõikasin kütuse plaati,vb uuematel pumpadel saab mingit solenoidi viilida,aga mul on üldse 8,3liitrise tuunitud pump peal.
Postitatud: T Nov 09, 2010 12:45 pm
Postitas Praks1
Pumba tegia vist olemas,ja pole seal vaja midagi viilida või käiata rääkimata pumba vahetusest,
Need arvan,et stiilis soovitused pole eriti kuhugi viivad.
Igaljuhul tänud edasiviiva info eest.
Postitatud: T Nov 09, 2010 1:15 pm
Postitas Uko
Pump stendi ja siis näeb palju sealt välja tuleb ja palju saab juurde keerata.Pole lähedalt konkreetset pumpa näinud kuid küllap on ka seal plunzri peal keeratavad rattad.Piir tuleb siis ette kui kütte pealetulek enam seisma ei jää,auto ei jää lihtsalt seisma.Aga sinnamaani peaks ruumi olema.
Postitatud: T Nov 09, 2010 3:01 pm
Postitas Kodutu
Need tegelased peaksid oskama rääkida ridapumba hingeelu parandamisest
http://www.blacksmokeracing.com/
Postitatud: T Nov 09, 2010 5:31 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Ei ole SD33T pumbal kruvi kust keerata kütuse kogust
Küll aga on seal kogunisti kaks kruvi millest saab reguleerida kütuse rõhku.
Postitatud: T Nov 09, 2010 7:03 pm
Postitas sambla-aadu
lisaks pumbast r6hu suurendamisele saad asendada originaal pihustiotsad nt MB OM617 omadega. sedasi saad rohkem masuuti pumbast p6lemiskambrisse.

Postitatud: T Nov 09, 2010 7:41 pm
Postitas Movistar
sambla-aadu kirjutas:lisaks pumbast r6hu suurendamisele saad asendada originaal pihustiotsad nt MB OM617 omadega. sedasi saad rohkem masuuti pumbast p6lemiskambrisse.

Täna just väitis üks mees,et pihustatava kütuse koguse suurendamine ei toimu pumbast rõhu tõstmise teel.

Postitatud: T Nov 09, 2010 7:45 pm
Postitas sambla-aadu
isegi sama r6hu korral liigub ju suurem kogus masuuti suuremast avast samal tootlikusel l2bi? kui r6hku t6sta ja suurem pihustiots panna,siis hakkab ka rohkem masuuti vajalikku sihtkohta saabuma

Postitatud: T Nov 09, 2010 8:35 pm
Postitas jr
Mismoodi? Rõhk võib tõusta, aga ega kütusekogus mida pump endast läbi lööb sellest ju ei tõuse. Seega jõuab alati pihustisse ühejagu kütet. Vahe on ainult selles, kas suurema pihusti puhul kusetatakse küte silindrisse pihusti ava suurenedes sama rõhu juures või kõrgema rõhu juures suurema pihustiavaga lüüakse tänu suuremale rõhule küte ilusti auruks. Rõhu tõstmine on loogiline, kui pihustid suuremad lähevad, sest siis säilitad hea kütuse pihustamise silindrisse, mis tagab effektiivsema põlemise.