2. leht 2-st

Postitatud: E Jaan 30, 2006 7:37 pm
Postitas jr
diff kirjutas:Tee endale lihtsaks. Mõtle nii, et auto läheb hooga ringi üle külje. Mõtle, mis siis juhtub. Talita vastavalt.
Teine lihtne osa on mõelda nii, et kui auto on katuse peal, siis peavad kaared vastu pidama auto mass + 25%

Postitatud: E Jaan 30, 2006 8:07 pm
Postitas K.Kotkas
mõistlik on tegelikult talitada nii, nagu me jriga BA peale tegime. Print FIA lehelt, siis kips kaps poodi ja vastavalt antud tingimustele ka valmis see asi sai. Vastab nõuetele.

Postitatud: L Veebr 04, 2006 7:55 am
Postitas tarmo
Selline ta sai: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/turvapuur
Lahingus veel rullumist proovinud ei ole, loodetavasti seda ka kunagi teha ei tule :roll:

Postitatud: L Veebr 04, 2006 9:25 am
Postitas Landy
tarmo kirjutas:Selline ta sai: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/turvapuur
Lahingus veel rullumist proovinud ei ole, loodetavasti seda ka kunagi teha ei tule :roll:
Palju auto tänu turvameetmetele "kaalus juurde võttis"?

Postitatud: L Veebr 04, 2006 3:20 pm
Postitas heeringas
tarmo kirjutas:Selline ta sai: http://tarmo.tkwcy.ee/galerii/turvapuur
Lahingus veel rullumist proovinud ei ole, loodetavasti seda ka kunagi teha ei tule :roll:
Kas põlvedest kokkukeevitatud turvakaar on tutvaline (lubatud)?