2. leht 4-st
Postitatud: L Okt 23, 2010 4:23 pm
Postitas Praks1
Millest te mehed räägite,et odavam panna dana 60 või 44+lukud.
Moogi sildasi saab ju umbes 10000 eest kõikide lukkude ja viledega,ning kasuks räägib ka kliirents.
Mitte kaua aega tagasi olid uued kastis sillad müügil 15000 eeki
Postitatud: L Okt 23, 2010 4:29 pm
Postitas uputaja
Mul sillad pakkuda.

Postitatud: L Okt 23, 2010 7:37 pm
Postitas Thir13en
Aga moogi sild on ju minuarusaama mööda ikka oluliselt raskem kui teised pakutud variandid.
Olen ka mõelnud mog´i sildadele ja ühed ka saadaval hea hinnaga kuid auto kaal on mul suht madalaks viidud kõikvõimalike liigsete vidinate kaotamisega ja arvestuslik võistluskaal peaks olema ca 1800kg (seda siis originaalsildadega ja lehtvedrudega).
Keerdvedru valikul mängib olulist rolli neile toetuv mass nagu ma aru olen saanud, seega on lähiajal kaalumisprotseduurid kindlasti plaanis.
Alles natuke aega tagasi olin suhteliselt kindel et lähen mog´i sildadele ja pürgin tr3 kuid see ei ole nii reaalne kui jõuda järgmiseks aastaks vabaklassis rajale.
Postitatud: L Okt 23, 2010 7:56 pm
Postitas Thir13en
Üks konkreetne mure kah.
Käigukastil selline probleem, et "lööb" gaasi andes kolmanda käigu välja. Võtsin kasti algosadeks, kõik jubinad korras, ka sünkronisaatorid mis niikuinii käigu seespüsimist ei mõjuta. Siis panin ilma kangita vägisi kolmanda sisse, et äkki lülituse juures mingi jama kuid juhtus samamoodi, et peale järsku gaasiandmist lööb käigu välja. Võtsin kasti uuesti maha kuid ei oska kuskilt otsast torkida

(Ei olnud esimene kast lahti võtta.) Kahvlid paistavad samuti korras olevat.
Probleem tekkis pärast seda kui auto käis ühes ameerika autosid remontivas ettevõttes kus vahetati diferentsiaalide laagrid.
Tuttav nende naaberfirmast rääkis, et autot käidi põllu peal päris mitu korda proovimas aga mis seal juhtuda sai?
Postitatud: L Okt 23, 2010 8:10 pm
Postitas Thir13en
Teen siia vahele nimekirja mis ma auto peale reaalselt rahas kulutan ja mis ma töötundides kulutan.
Peaks saama suhteliselt vajalikuks infoks kui plaanis ehitama hakata.
Ei ole mõeldud kellegi hindade mahategemiseks või halvustamiseks.
Ostetud asjad:
Reduktorsillad (unimog) - koos transpordiga 11000.-
Pühendatud aeg:
Postitatud: L Okt 23, 2010 8:25 pm
Postitas Praks1
Milleks raisata raha ja aega vabaklassi peale,ning metsas sildasi remmides,sest dana 44 maksab näiteks rohkem ja laguneb.
Tee kohe TR3 saad nautida sõitu ja remondid garaaziz,kaal pole eesti sõitudel väga oluline,meie auto kaalub 2,5t ja on väga konkurentsi võimeline.
Õiged tiffrilukud on sinna dana silda arb,aga need maksavad sama palju,kui volvo sillad,mis kaaluvad umbes sama,esisild 155kg ilma kinnitusteta.
Kastil vaata hamba otsad üle.
Kindlalt mõtle mida tahad teha ja millist klassi sõita,ning siis autot ehitama.
Postitatud: L Okt 23, 2010 8:37 pm
Postitas Thir13en
Hamba otsad korras.
Mõtlen paar päeva selle klassi asja peale ja siis mõtleme konkreetsetest sildadest edasi. Sest kui ma reduktorsillad garaai vean, siis kindlasti juba tr3´e.
Postitatud: L Okt 23, 2010 9:00 pm
Postitas al
Thir13en kirjutas:Üks konkreetne mure kah.
Käigukastil selline probleem, et "lööb" gaasi andes kolmanda käigu välja. ...
Kas kõik mootori ja kastipadjad on kindlalt korras, kuskilt väänduma ei anna?
Postitatud: L Okt 23, 2010 9:09 pm
Postitas Thir13en
Wrangleri see tagumine padi, mis on vahekasti all annab päris palju järgi, kuid see on terve ja teistel ju samuti samasugused padjad ja kardaan ka ei murra ning probleemiks ainult kolmas käik. Loogikale tuginedes peaks viga ikkagi kuskil karu kõhus peituma.
P.S. Homme kähen vaatan ühed mog´i sillad üle. Kui ilusad siis pean oma projektialgust muutma.
Postitatud: E Okt 25, 2010 12:55 am
Postitas Thir13en
Käisin vaatasin mog´i sillad üle. Meeldisid. Ostsin ära.
Nüüd plaan selline, et kogun ka ülejäänud vajalikud detailid kokku.
(vedrud, amordid, kinnitused jne.) ja seejärel tuleb korraga üle minna.
Senikaua aga proovin oma ajast need difrid omavahel ümber tõsta ja tõmban originaalsildadega lumehangedest autosid välja.
Postitatud: E Okt 25, 2010 12:42 pm
Postitas Praks1
Vedrud võid peale sultsi sõitu meie auto alt saada,koos kinnitus kronsadega,
Samuti võid saada ka piduriketta toorikud,kui huvi.
Samas peaks leiduma veel nänni,mis tr3-le sobib hästi.
Edu ehitamisel.
Postitatud: E Okt 25, 2010 8:17 pm
Postitas Thir13en
Tulen nädalavahetusel kõigi teie autosid vaatama, et tarkust saada.
Kuidas tagumise kardaaniga lugu on kui mog´i sild sinna läheb?
Vahekast mul lähemaks tehtud.
To: Praks - Tänud pakkumise eest. Kindlasti tulen läbi pärast Sultsi.
http://www.youtube.com/watch?v=l_Z3IRmxXKo
Ei ole kahjuks au tunda meest kelle Wrangler siin domineerib.
Oskab äkki keegi kontakti anda?
Postitatud: E Okt 25, 2010 9:46 pm
Postitas Landy
See on vanakooli meeste "Unijeebik", kelle looja Margus Peetsiga võin sind soovi korral kokku viia. Oskab kindlasti kamalgu hüva nõ anda.
Postitatud: E Okt 25, 2010 9:52 pm
Postitas erik
See Wrangler on legendaarne UniJeebik, omanik oli Hr Peets. Tänaseks on see auto müüdud Venemaale ning sõidab aeg ajalt ka Baltikumis. Peets enam offroadiga kahjuks ei tegele. Masin ise baseerus Unimogi tehnikal, sh. raam, k.kast, torqetubed, vedrustus, pmst. kõik oli moogilt pärit, duunituna muidugi. See on aga tänaseks pisut aegunud ja kohmakas lahendus. Omal ajal, aga kui see masin ehitati, oli ta enamustele (ka välismaa) masinatele eeskujuks ja inspiratsiooniks. K.a ka meie esimene masin, mille inspiratsiooniks oli UniJeebik ja HMM esimese versioon. Me ka kunagi sisuliselt ristasime omavahel UniJeebiku ja HMM`i. Tulemuseks oli päris tore, võidukas ja pommikindel sõiduk, mis muidugi kaalus selgelt liiga palju...
Sinu projektiga inspiratsiooniks võiks olla Tegijate Wrangler, mida loodetavasti Kukepeal näed. See on see, mida Sa vist plaanid...
Postitatud: E Okt 25, 2010 9:55 pm
Postitas erik
Landy kirjutas:
See on vanakooli meeste "Unijeebik", kelle looja Margus Peetsiga võin sind soovi korral kokku viia. Oskab kindlasti kamalgu hüva nõs anda.
Sa Landy oled julge lubaja... ma mõtleks teinekord, kui selliseid veksleid välja viskaks.