2. leht 3-st
Postitatud: L Okt 23, 2010 6:40 pm
Postitas ottocar
Pomo kirjutas:mootoripesu õli on ka müügil. See on liiga äkiline?

tosooli läks 10l.
Kas karbuss peabki väljast poolt tilkuma bensiinist?

Või tuleb see likvideerida?
Ei tohi tilkuda !!!!! Ujuk ilmselt liiga üleval või nõel ei sulgu.
Postitatud: L Nov 27, 2010 2:02 pm
Postitas Pomo
Tilgub sealt kohast, kus gaasisiibri võll karpa seest välja tuleb.
Mõtlesin siis täna pilli käima ajada et lumes natuke mütata-ei lähe.
Võtsin karbussi maha ja vaatasin teist siit ja sealtpoolt, võtsin natuke lahti ka ja puhusin kompressoriga. Midagi kasu ei olnud.
Hakkasin sädet vaatama, see puudus. Siitsealt kohendades mingit sädet ikka nagu andis. Mootor natuke plörtsus ka. Tundub et juhtmed on kehvad, küünlad on ka veneaegsed mmingid.
Mis küünlaid ostma peaks? Võimalikult kuumad vist? Kas tänapäeva juhtmed kõlbavad või peab otsima sellised, kus traat ikka sees on?
Tänan
Postitatud: L Nov 27, 2010 5:09 pm
Postitas Raigo
Eks alustada tuleks tõesti elementaarsete kuluvosade vahetamisega.
Ostsin vene poest 100 krooniga juhtmete komplekti, vene piibud, NGK BP4HS küünlad, peal on uus jagaja (kontakti vaba). Ja süüte kohalt on mure murtud.
Postitatud: L Nov 27, 2010 6:58 pm
Postitas Pomo
palju see jagaja maksab?
Sobrasin netis ja tundub hea asi olevat

Postitatud: L Nov 27, 2010 7:46 pm
Postitas differ
kui sul see masin kaua seisnud, siis karpa kindlalt bensiinist tekkiva vaiguga ummistunud. Tuleb korralikult puhastada kanalid/düüsid. Kui kaasiga mängima pead, siis tühikäigu düüsid-kanalid umbes.
Postitatud: L Nov 27, 2010 8:28 pm
Postitas ibra
differ kirjutas:kui sul see masin kaua seisnud, siis karpa kindlalt bensiinist tekkiva vaiguga ummistunud. Tuleb korralikult puhastada kanalid/düüsid. Kui kaasiga mängima pead, siis tühikäigu düüsid-kanalid umbes.
Ei ole mõtet üle reageerida,ega see bensiin nüüd nii tärpentiin ka ei ole.

Postitatud: L Nov 27, 2010 8:32 pm
Postitas differ
ei tahaks väga vaielda, aga olen ikka mitmeid karbusse näinud mis vägagi vaigused. Ja paljud neist Soomes elutsevatelt mootoritelt pärit. Nii, et bensiini kvaliteeti ei saa süüdistada. Ja pühiviga ongi olnud tühikäigu puudulikkus või siis sootuks puudumine. Kaua see masin seisnud on?
Postitatud: L Nov 27, 2010 10:15 pm
Postitas Pomo
kui ostsin, siis sõitsin sellega koju, nii 50 km. plärtsus ja lõi sumpsi.
see oli paar kuud tagasi. Enne seda seisis umbes paar aastat kuuris.
Postitatud: L Nov 27, 2010 10:31 pm
Postitas t6nu
seistes kipub kuulklapp tuksi minema ja laseb tühikäigule seisma jäädes bensu nivoo liiga madalaks, siis ei saa kohapealt ilma natuke tuuritamata jälle minema, hiiu poes on karpade remondikomplektid seinal kenasti reas.
Postitatud: L Nov 27, 2010 10:54 pm
Postitas Pomo
igatahes täna olid kõik küünlad märjad ja säde oli suht kehvakene.
Enne esmaspäeva uusi juhtmeid/küünlaid ei saa,
Seni võite omi mõtteid ikka edasi arendada.
Osta.ees ka mitu karpat sadaval. Aga esialgu tundub rohkem süüte viga olevat
Keegi tartumaalt võib muidugi ennast appi ka pakkuda. Kostitan jumalikult

P.S Kas K131 läheb muretult peale? Või peab kindlasti K129 olema?
Postitatud: E Nov 29, 2010 5:02 pm
Postitas taxopets
Vaata loe Uaziku foorumit veel. Siin ju karpadest juttu palju. Parim tulemus ikka Lada omaga.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=26667
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=16108
Postitatud: E Nov 29, 2010 10:44 pm
Postitas Pomo
need teemad mõlemad otsinguga leitud niigi, aga tänud viitamast sellegipoolest
Nüüdseks asi niikaugel, et ostsin täna UAZi poest uued küünlad, juhtmed, jagaja kaane ja selle all asuva junni. Vist rootori.
Kui kõik paika sain, siis käivitus -15.C ja käib, nigu kell.
Ühesõnaga karpal pole häda midagi. Uus karpa maksab 1800eek. Ja remontkomplekt 140eek. Mis sisaldab kõike, peale karpa kere. Ühesõnaga, kui kiima lähen, siis ostan pigem uued düüsid ja vaatan, kas midagi muutub....
Üks küsimus seoses salongi(kui seda niimoodi kutsuda saab) soojendusega. Leidsin mingi kraani vooliku vahelt, üsna ülemises punktis. Mis see teeb? Vajadusel teen pildi. Usutavasti on termostaat ka idu. Poole tunnise käimise ja väikese proovisõidu peale hakkas vaid väheke sooja puhuma... Kas mingi normaalne termostaat sinna istub? Raamatust lugesin, et vene oma on tehtud saepurust

Postitatud: T Nov 30, 2010 10:31 am
Postitas taxopets
Ma ei usu ,et miski sobib. Ise ostsin originaali ja reguleerisin selle kuumemale. Kraan kui asub plokikaanel 4 sil. kohal on soojenduse oma.
Postitatud: T Nov 30, 2010 10:32 am
Postitas Pomo
seal see ongi.
Kui on lahti, siis soojendus töötab, kinni siis mitte?
Postitatud: T Nov 30, 2010 10:34 am
Postitas taxopets
Pomo kirjutas:seal see ongi.
Kui on lahti, siis soojendus töötab, kinni siis mitte?
Jah. Vaata, et radikas ka seest saasta täis pole.