2. leht 4-st

Postitatud: E Nov 01, 2010 3:30 pm
Postitas erik
Lisaks korraliku OT:

Kukepea TR1 klassi II koht läks Fionale. Ma olen õnnelik, et ma enam TR1 ei nühi, sest oh seda häbi, kui oleks Naistelt pähe saanud. Ja kõik need mehed, kes kõik Kukepeal I kohast tahapoole jäid... no ma ei tea :oops:

Go Fiona ja vist on parem, kui te TR3 üle ei tule :twisted:


Ja siis selles valguses Kodanik walkman kurdab, et rada oli raske. Ja äkki selle võistluse rada on veel raskem.

Teate, rada on raske kõikidele, võidab see, kes läbi raskuste rohkem punkte võtab, või kiiremini sõidab. Ja loomulikult, kelle auto vastu peab.

Postitatud: E Nov 01, 2010 5:17 pm
Postitas Oliver
Samal ajal, kui Mõedakul tehti tegusid, nokkisid mingid tegelased turbarabasid ning hindasin nende kandevõimet kahekümne päeva pärast.

Eesti Energia Kaevandused AS ja Narva karjäär on suurepärased takistuste ehitajad. Ka sellel aastal võttis üks takistusvall ja kraav selle kõrval mind sõnatuks.

Mõned emotsioonid 20 päeva enne starti:
http://vimeo.com/16392301

Postitatud: E Nov 01, 2010 10:44 pm
Postitas srock
erik kirjutas:Lisaks korraliku OT:

Kukepea TR1 klassi II koht läks Fionale. Ma olen õnnelik, et ma enam TR1 ei nühi, sest oh seda häbi, kui oleks Naistelt pähe saanud. Ja kõik need mehed, kes kõik Kukepeal I kohast tahapoole jäid... no ma ei tea :oops:

Go Fiona ja vist on parem, kui te TR3 üle ei tule :twisted:


Ja siis selles valguses Kodanik walkman kurdab, et rada oli raske. Ja äkki selle võistluse rada on veel raskem.

Teate, rada on raske kõikidele, võidab see, kes läbi raskuste rohkem punkte võtab, või kiiremini sõidab. Ja loomulikult, kelle auto vastu peab.
:cheers

Postitatud: K Nov 03, 2010 12:07 pm
Postitas Oliver
totu kirjutas:On kerkinud paar küsimust/ palvet, ilmselt huvitab teisigi osalejaid.
Kas oleks võimalik korraldada mingi kütuse ühistransport umbes poole trassi peale (kütuse toome loomulikult ise, kanistrites)? Bensukaga kulub trassi läbimiseks ca. 100l kütet ja mingi varu peab ka olema. Üsna ebamugav on 4 kanistrit kaasas vedada.
Kas on laagrisse võimalik orgunnida elektrivarustus, jääks generaatorite möla ära?
Pidasime nõu.

1. Kütuse transpordime rajale ainult ATV-de jaoks.
2. Praeguste inim- ja finantsressurssidega pole võimalik sellist elektripaigaldist ehitada. Kindlasti teen ma sellise ettepaneku territooriumi omanikule ja sealt võib tulla ettepanekuid, kuidas, palju ja mismoodi.

Postitatud: K Nov 03, 2010 12:13 pm
Postitas Oliver
Neuser kirjutas:Kas ka sel aastal on kõigile rada üks või on teatud lõigud erinevatele klassidele erinevad? (lihtsalt kuulsin mingeid kõlakaid)
Olen terve aasta teinud mitteametlikku küsitlust ja tulemuseks on üks rada. Rada teen ma TR1 klassile. Viimasel nädalavahetusel loobusime just 8 km pikkusest lõigust raba peal, kuna mure tekkis just TR-1 autode pärast.

See on teisest küljest ka esimesest aastast, kui sellist formaati korraldama hakkasime, toonaste korraldajate ja rajameistrite kinnisidee - tekitada keerulisel rajal objektiivne võrdlus, kes on kiireim ja ennekõike osavaim Absoluutarvestuses.

Postitatud: K Nov 03, 2010 12:43 pm
Postitas Oliver
walkman kirjutas:Enne seda kohta kus kolme sillaga volvo seisis, seal üle kraavi küll väga TR1 ei olnud ju? Rinnuni muda ja muud mõnud novembrikuus. Samuti enne finishit? Sa väidad, et oligi paras ja hea ja jõukohane TR1 jaoks kõik? Äkki mell lähme proovime, näitad lollile ette, kuidas need meile peavalu valmistanud lõigud ära võetakse seal möödaminnes TR1 autoga. Minul pole selle vastu midagi, kui targemad-osavamad asja ette näitavad, niisama targutamist ainult ei kipu taluma. Eks näis, mis see aasta välja mõeldakse, loodame parimat. Korraldusliku poole pealt küll seni alati väga 5+ üritus olnud. Jõudu jaksu korraldajatele !
Selle raja trajektori teoreetilises (kodune töö kaartide ja aerofotodega + eelmiste aastate materjalid), praktilises (kokku ca 1500 km mitme maastikusõidukiga detailide lihvimine ja reaalse olukorra hindamine) ning hüdro-ja meteoroloogilises ettevalmistustöö faasis on eesmärgid järgmised:
1) Võistleja peab saama SÕITA kogu raha eest
2) Raja 100% läbimine maksimum aja jooksul peab olema KOGU võistkonna jaoks tugevat pingutust ja kohati ka enese ületamist nõudev
3) Ei tohi seada põhjendamatult ohtu võistlejate elu ja tervist
4) Rada ja ümbritsev keskkond peavad pakkuma võimsaid emotsioone - kehale ja hingele
5) Rajameistri töö PEABKI olema tänamatu - igat raja lõiku tuleb analüüsida korduvalt ning vajadusel tuleb leida endas jõudu, et olla valmis loobuma tööviljadest (ägedatest lõikudest), kui ilmastikuolud on kujunemas negatiivses suunas (näiteks ootamatult suur sademete hulk).

Selliseid eesmärke järgides, kujuneb tegelikult selle võistluse trass.

Oluline on nüüd teada seda, et pildlikult öeldes läbib trass viite üksteisest eraldatud (raudteega, jõega, kunstlike takistustega, aedadega) ala. Seetõttu on rajal kohti, milliste läbimine on raja eemärke silmaspidades hädavajalik. Veekogude sügavusi mõõdame me igal aastal väga põhjalikult ning tõttöelda arvan, et isegi pingutame sellega üle, aga tulemuseks on see, et kui ma ütlen, et veetase on maksimaalselt astmelauani, siis nii see ka on, kui otsida ja leida ideaalne trajektor.

Eelmisel aastal toimus Volvo juures, kõneallolevas kraavis tegeliukult veetaseme tõus võistluste ajal. Kolm päeva enne oli seal olukord kontrolli all. Ühtlasi oli selles punktis ankur ja kohtunike paar, kes olid minu hinnangul oma ülessannete kõrgusel. Olen nõus, et lõpuks muutus see kraav vastikuks.

Tööle!

Postitatud: K Nov 03, 2010 1:36 pm
Postitas Oliver

Postitatud: K Nov 03, 2010 3:33 pm
Postitas walkman
Oliver kirjutas:
walkman kirjutas:Enne seda kohta kus kolme sillaga volvo seisis, seal üle kraavi küll väga TR1 ei olnud ju? Rinnuni muda ja muud mõnud novembrikuus. Samuti enne finishit? Sa väidad, et oligi paras ja hea ja jõukohane TR1 jaoks kõik? Äkki mell lähme proovime, näitad lollile ette, kuidas need meile peavalu valmistanud lõigud ära võetakse seal möödaminnes TR1 autoga. Minul pole selle vastu midagi, kui targemad-osavamad asja ette näitavad, niisama targutamist ainult ei kipu taluma. Eks näis, mis see aasta välja mõeldakse, loodame parimat. Korraldusliku poole pealt küll seni alati väga 5+ üritus olnud. Jõudu jaksu korraldajatele !
Selle raja trajektori teoreetilises (kodune töö kaartide ja aerofotodega + eelmiste aastate materjalid), praktilises (kokku ca 1500 km mitme maastikusõidukiga detailide lihvimine ja reaalse olukorra hindamine) ning hüdro-ja meteoroloogilises ettevalmistustöö faasis on eesmärgid järgmised:
1) Võistleja peab saama SÕITA kogu raha eest
2) Raja 100% läbimine maksimum aja jooksul peab olema KOGU võistkonna jaoks tugevat pingutust ja kohati ka enese ületamist nõudev
3) Ei tohi seada põhjendamatult ohtu võistlejate elu ja tervist
4) Rada ja ümbritsev keskkond peavad pakkuma võimsaid emotsioone - kehale ja hingele
5) Rajameistri töö PEABKI olema tänamatu - igat raja lõiku tuleb analüüsida korduvalt ning vajadusel tuleb leida endas jõudu, et olla valmis loobuma tööviljadest (ägedatest lõikudest), kui ilmastikuolud on kujunemas negatiivses suunas (näiteks ootamatult suur sademete hulk).

Selliseid eesmärke järgides, kujuneb tegelikult selle võistluse trass.

Oluline on nüüd teada seda, et pildlikult öeldes läbib trass viite üksteisest eraldatud (raudteega, jõega, kunstlike takistustega, aedadega) ala. Seetõttu on rajal kohti, milliste läbimine on raja eemärke silmaspidades hädavajalik. Veekogude sügavusi mõõdame me igal aastal väga põhjalikult ning tõttöelda arvan, et isegi pingutame sellega üle, aga tulemuseks on see, et kui ma ütlen, et veetase on maksimaalselt astmelauani, siis nii see ka on, kui otsida ja leida ideaalne trajektor.

Eelmisel aastal toimus Volvo juures, kõneallolevas kraavis tegeliukult veetaseme tõus võistluste ajal. Kolm päeva enne oli seal olukord kontrolli all. Ühtlasi oli selles punktis ankur ja kohtunike paar, kes olid minu hinnangul oma ülessannete kõrgusel. Olen nõus, et lõpuks muutus see kraav vastikuks.

Tööle!

Suur tänu Oliverile. Sain oma küsimustele vastused ja need olid põhjalikud ning optimismi sisendavad. Ei nüüd muud, kui Sirgalasse 8)

Postitatud: N Nov 04, 2010 3:43 pm
Postitas Myrgel
Broneeriks ka ühe treilakoha.

Urmas
5038572

Postitatud: N Nov 04, 2010 6:23 pm
Postitas TR Pjätt
Hakkan siis treilaga tegelema.

1. Qkulgur
2. Sony
3. Srock
4. Porivormel
5. Mürgel
6. Us-Parts


Priit
QKulgur

Postitatud: N Nov 04, 2010 8:10 pm
Postitas kolekaak
Loodetavasti läheb kõik täppi ja ma saan ka esimese võistluskogemuse :D
Oleks vabas katsetamas juhi ametit.

Postitatud: N Nov 04, 2010 10:13 pm
Postitas jr
kolekaak kirjutas:Loodetavasti läheb kõik täppi ja ma saan ka esimese võistluskogemuse :D
Oleks vabas katsetamas juhi ametit.
:thumb:

Postitatud: N Nov 04, 2010 11:51 pm
Postitas jr

Postitatud: R Nov 05, 2010 12:00 am
Postitas Movistar
Pildi oled õige pannud sinna :D

Postitatud: R Nov 05, 2010 7:32 am
Postitas v6rrimees
TR Pjätt kirjutas:Hakkan siis treilaga tegelema.

1. Qkulgur
2. Sony
3. Srock
4. Porivormel
5. Mürgel

Ma arvan, et ühe madalama masina mahutaks veel.

Priit
QKulgur
Priit, lisa sinna nimistusse veel palun US-PARTS. See hea pisike ja madal chero.
Loodan, et ei jäänud hiljaks ja mahub peale.

Terv Erko
5110092