Avo Sultsi mälestusvõistlus 2010

Ametlik info võistluste kohta, küsimused, kommentaarid, järelkajad.

Official information and discussions about 4x4 competitions. Information on international events welcome!

Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators

Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Lisaks korraliku OT:

Kukepea TR1 klassi II koht läks Fionale. Ma olen õnnelik, et ma enam TR1 ei nühi, sest oh seda häbi, kui oleks Naistelt pähe saanud. Ja kõik need mehed, kes kõik Kukepeal I kohast tahapoole jäid... no ma ei tea :oops:

Go Fiona ja vist on parem, kui te TR3 üle ei tule :twisted:


Ja siis selles valguses Kodanik walkman kurdab, et rada oli raske. Ja äkki selle võistluse rada on veel raskem.

Teate, rada on raske kõikidele, võidab see, kes läbi raskuste rohkem punkte võtab, või kiiremini sõidab. Ja loomulikult, kelle auto vastu peab.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

Samal ajal, kui Mõedakul tehti tegusid, nokkisid mingid tegelased turbarabasid ning hindasin nende kandevõimet kahekümne päeva pärast.

Eesti Energia Kaevandused AS ja Narva karjäär on suurepärased takistuste ehitajad. Ka sellel aastal võttis üks takistusvall ja kraav selle kõrval mind sõnatuks.

Mõned emotsioonid 20 päeva enne starti:
http://vimeo.com/16392301
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1187
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas srock »

erik kirjutas:Lisaks korraliku OT:

Kukepea TR1 klassi II koht läks Fionale. Ma olen õnnelik, et ma enam TR1 ei nühi, sest oh seda häbi, kui oleks Naistelt pähe saanud. Ja kõik need mehed, kes kõik Kukepeal I kohast tahapoole jäid... no ma ei tea :oops:

Go Fiona ja vist on parem, kui te TR3 üle ei tule :twisted:


Ja siis selles valguses Kodanik walkman kurdab, et rada oli raske. Ja äkki selle võistluse rada on veel raskem.

Teate, rada on raske kõikidele, võidab see, kes läbi raskuste rohkem punkte võtab, või kiiremini sõidab. Ja loomulikult, kelle auto vastu peab.
:cheers
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

totu kirjutas:On kerkinud paar küsimust/ palvet, ilmselt huvitab teisigi osalejaid.
Kas oleks võimalik korraldada mingi kütuse ühistransport umbes poole trassi peale (kütuse toome loomulikult ise, kanistrites)? Bensukaga kulub trassi läbimiseks ca. 100l kütet ja mingi varu peab ka olema. Üsna ebamugav on 4 kanistrit kaasas vedada.
Kas on laagrisse võimalik orgunnida elektrivarustus, jääks generaatorite möla ära?
Pidasime nõu.

1. Kütuse transpordime rajale ainult ATV-de jaoks.
2. Praeguste inim- ja finantsressurssidega pole võimalik sellist elektripaigaldist ehitada. Kindlasti teen ma sellise ettepaneku territooriumi omanikule ja sealt võib tulla ettepanekuid, kuidas, palju ja mismoodi.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

Neuser kirjutas:Kas ka sel aastal on kõigile rada üks või on teatud lõigud erinevatele klassidele erinevad? (lihtsalt kuulsin mingeid kõlakaid)
Olen terve aasta teinud mitteametlikku küsitlust ja tulemuseks on üks rada. Rada teen ma TR1 klassile. Viimasel nädalavahetusel loobusime just 8 km pikkusest lõigust raba peal, kuna mure tekkis just TR-1 autode pärast.

See on teisest küljest ka esimesest aastast, kui sellist formaati korraldama hakkasime, toonaste korraldajate ja rajameistrite kinnisidee - tekitada keerulisel rajal objektiivne võrdlus, kes on kiireim ja ennekõike osavaim Absoluutarvestuses.
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

walkman kirjutas:Enne seda kohta kus kolme sillaga volvo seisis, seal üle kraavi küll väga TR1 ei olnud ju? Rinnuni muda ja muud mõnud novembrikuus. Samuti enne finishit? Sa väidad, et oligi paras ja hea ja jõukohane TR1 jaoks kõik? Äkki mell lähme proovime, näitad lollile ette, kuidas need meile peavalu valmistanud lõigud ära võetakse seal möödaminnes TR1 autoga. Minul pole selle vastu midagi, kui targemad-osavamad asja ette näitavad, niisama targutamist ainult ei kipu taluma. Eks näis, mis see aasta välja mõeldakse, loodame parimat. Korraldusliku poole pealt küll seni alati väga 5+ üritus olnud. Jõudu jaksu korraldajatele !
Selle raja trajektori teoreetilises (kodune töö kaartide ja aerofotodega + eelmiste aastate materjalid), praktilises (kokku ca 1500 km mitme maastikusõidukiga detailide lihvimine ja reaalse olukorra hindamine) ning hüdro-ja meteoroloogilises ettevalmistustöö faasis on eesmärgid järgmised:
1) Võistleja peab saama SÕITA kogu raha eest
2) Raja 100% läbimine maksimum aja jooksul peab olema KOGU võistkonna jaoks tugevat pingutust ja kohati ka enese ületamist nõudev
3) Ei tohi seada põhjendamatult ohtu võistlejate elu ja tervist
4) Rada ja ümbritsev keskkond peavad pakkuma võimsaid emotsioone - kehale ja hingele
5) Rajameistri töö PEABKI olema tänamatu - igat raja lõiku tuleb analüüsida korduvalt ning vajadusel tuleb leida endas jõudu, et olla valmis loobuma tööviljadest (ägedatest lõikudest), kui ilmastikuolud on kujunemas negatiivses suunas (näiteks ootamatult suur sademete hulk).

Selliseid eesmärke järgides, kujuneb tegelikult selle võistluse trass.

Oluline on nüüd teada seda, et pildlikult öeldes läbib trass viite üksteisest eraldatud (raudteega, jõega, kunstlike takistustega, aedadega) ala. Seetõttu on rajal kohti, milliste läbimine on raja eemärke silmaspidades hädavajalik. Veekogude sügavusi mõõdame me igal aastal väga põhjalikult ning tõttöelda arvan, et isegi pingutame sellega üle, aga tulemuseks on see, et kui ma ütlen, et veetase on maksimaalselt astmelauani, siis nii see ka on, kui otsida ja leida ideaalne trajektor.

Eelmisel aastal toimus Volvo juures, kõneallolevas kraavis tegeliukult veetaseme tõus võistluste ajal. Kolm päeva enne oli seal olukord kontrolli all. Ühtlasi oli selles punktis ankur ja kohtunike paar, kes olid minu hinnangul oma ülessannete kõrgusel. Olen nõus, et lõpuks muutus see kraav vastikuks.

Tööle!
Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
Kasutaja avatar
Oliver
offroad on külm, pime ja vastik
Postitusi: 442
Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Oliver »

Oliver Sults, TR3, 20 aastat võidu- ja lõbusõite
Orienteerumiseks vajaliku arvuti leiad siit: https://supervivent.eu/offroad
walkman
Rock Crawler
Postitusi: 516
Liitunud: E Sept 10, 2007 12:27 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas walkman »

Oliver kirjutas:
walkman kirjutas:Enne seda kohta kus kolme sillaga volvo seisis, seal üle kraavi küll väga TR1 ei olnud ju? Rinnuni muda ja muud mõnud novembrikuus. Samuti enne finishit? Sa väidad, et oligi paras ja hea ja jõukohane TR1 jaoks kõik? Äkki mell lähme proovime, näitad lollile ette, kuidas need meile peavalu valmistanud lõigud ära võetakse seal möödaminnes TR1 autoga. Minul pole selle vastu midagi, kui targemad-osavamad asja ette näitavad, niisama targutamist ainult ei kipu taluma. Eks näis, mis see aasta välja mõeldakse, loodame parimat. Korraldusliku poole pealt küll seni alati väga 5+ üritus olnud. Jõudu jaksu korraldajatele !
Selle raja trajektori teoreetilises (kodune töö kaartide ja aerofotodega + eelmiste aastate materjalid), praktilises (kokku ca 1500 km mitme maastikusõidukiga detailide lihvimine ja reaalse olukorra hindamine) ning hüdro-ja meteoroloogilises ettevalmistustöö faasis on eesmärgid järgmised:
1) Võistleja peab saama SÕITA kogu raha eest
2) Raja 100% läbimine maksimum aja jooksul peab olema KOGU võistkonna jaoks tugevat pingutust ja kohati ka enese ületamist nõudev
3) Ei tohi seada põhjendamatult ohtu võistlejate elu ja tervist
4) Rada ja ümbritsev keskkond peavad pakkuma võimsaid emotsioone - kehale ja hingele
5) Rajameistri töö PEABKI olema tänamatu - igat raja lõiku tuleb analüüsida korduvalt ning vajadusel tuleb leida endas jõudu, et olla valmis loobuma tööviljadest (ägedatest lõikudest), kui ilmastikuolud on kujunemas negatiivses suunas (näiteks ootamatult suur sademete hulk).

Selliseid eesmärke järgides, kujuneb tegelikult selle võistluse trass.

Oluline on nüüd teada seda, et pildlikult öeldes läbib trass viite üksteisest eraldatud (raudteega, jõega, kunstlike takistustega, aedadega) ala. Seetõttu on rajal kohti, milliste läbimine on raja eemärke silmaspidades hädavajalik. Veekogude sügavusi mõõdame me igal aastal väga põhjalikult ning tõttöelda arvan, et isegi pingutame sellega üle, aga tulemuseks on see, et kui ma ütlen, et veetase on maksimaalselt astmelauani, siis nii see ka on, kui otsida ja leida ideaalne trajektor.

Eelmisel aastal toimus Volvo juures, kõneallolevas kraavis tegeliukult veetaseme tõus võistluste ajal. Kolm päeva enne oli seal olukord kontrolli all. Ühtlasi oli selles punktis ankur ja kohtunike paar, kes olid minu hinnangul oma ülessannete kõrgusel. Olen nõus, et lõpuks muutus see kraav vastikuks.

Tööle!

Suur tänu Oliverile. Sain oma küsimustele vastused ja need olid põhjalikud ning optimismi sisendavad. Ei nüüd muud, kui Sirgalasse 8)
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
Kasutaja avatar
Myrgel
Rock Crawler
Postitusi: 707
Liitunud: K Mai 17, 2006 11:08 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Myrgel »

Broneeriks ka ühe treilakoha.

Urmas
5038572
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Hakkan siis treilaga tegelema.

1. Qkulgur
2. Sony
3. Srock
4. Porivormel
5. Mürgel
6. Us-Parts


Priit
QKulgur
Viimati muutis TR Pjätt, R Nov 05, 2010 11:03 am, muudetud 1 kord kokku.
kolekaak
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 153
Liitunud: T Veebr 09, 2010 4:33 pm
Asukoht: EU

Postitus Postitas kolekaak »

Loodetavasti läheb kõik täppi ja ma saan ka esimese võistluskogemuse :D
Oleks vabas katsetamas juhi ametit.
Tean autodest nii mõndagi! :)
+358400797557 Priit
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

kolekaak kirjutas:Loodetavasti läheb kõik täppi ja ma saan ka esimese võistluskogemuse :D
Oleks vabas katsetamas juhi ametit.
:thumb:
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

+372 5028488
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Pildi oled õige pannud sinna :D
HM Racing Team
Kasutaja avatar
v6rrimees
Õlleraha võiks ikka olla...
Postitusi: 749
Liitunud: T Jaan 04, 2005 4:05 pm
Asukoht: Tallinn/ HeinaKüün

Postitus Postitas v6rrimees »

TR Pjätt kirjutas:Hakkan siis treilaga tegelema.

1. Qkulgur
2. Sony
3. Srock
4. Porivormel
5. Mürgel

Ma arvan, et ühe madalama masina mahutaks veel.

Priit
QKulgur
Priit, lisa sinna nimistusse veel palun US-PARTS. See hea pisike ja madal chero.
Loodan, et ei jäänud hiljaks ja mahub peale.

Terv Erko
5110092
Kontakt 5110092
Võistelnud aastast 2002

....................................................

Maasturite varuosad ja remont.
HEINAKÜÜN
Suletud

Mine “Võistlused/Competitions”