2. leht 4-st
Postitatud: E Okt 18, 2010 8:06 pm
Postitas Hydroid
Ja miks see vase tolm hea on?
Postitatud: E Okt 18, 2010 8:08 pm
Postitas totu
Hydroid kirjutas:Ja miks see vase tolm hea on?
Libe on.
Postitatud: T Okt 19, 2010 2:56 pm
Postitas Hydroid
Käisin würthis ja siis mulle öeldi just vastupidist et need HHS id on vedelad sellise asja määrimiseks. Soovitati sinist määret millega näitaks kardaani riste määritakse. Kas vastab tõele või vedelamat ongi sinna vaja?
Postitatud: T Okt 19, 2010 4:15 pm
Postitas Maasturid
Hydroid kirjutas:Käisin würthis ja siis mulle öeldi just vastupidist et need HHS id on vedelad sellise asja määrimiseks. Soovitati sinist määret millega näitaks kardaani riste määritakse. Kas vastab tõele või vedelamat ongi sinna vaja?
Ei saa ju sulle kätt ette panna ja öelda,et ära vedelat määret pane aga sinna on soovitav just seda vedelamat määret kasutada.
Postitatud: T Okt 19, 2010 4:43 pm
Postitas Hydroid
Selge kasutan siis vedelemaid. Kuidas see hubi puhastamine täpsemalt välja näeb. Kas piisab sellest, et võtan hubi küljest ja pesen näiteks diisliga vana must määre koos mustusega välja, võib peab hubi ennast ka lahti kiskuma?
Postitatud: T Okt 19, 2010 6:19 pm
Postitas rommi
Hydroid kirjutas:Selge kasutan siis vedelemaid. Kuidas see hubi puhastamine täpsemalt välja näeb. Kas piisab sellest, et võtan hubi küljest ja pesen näiteks diisliga vana must määre koos mustusega välja, võib peab hubi ennast ka lahti kiskuma?
mõte pole suzuki foorumit siin reklaamida aga siin on üks tõlgitud artikkel:
http://4x4suzuki.ee/forum/viewtopic.php?f=3&t=16
jõudu,
r.
Postitatud: T Okt 19, 2010 6:53 pm
Postitas Hydroid
Seal on manuaali hooldus, aga mul automaat. Aga erilist vahet vist´puhastamises pole, ikkagi tuleb lahti võtta.
Postitatud: R Nov 26, 2010 4:49 pm
Postitas Hydroid
Esimese lumega tahtsi neljaveoga sõita ja ei toiminud midagi. Hubide ükshaaval maha võtmisest ja puhastamisest sain aru et üks nendest ei tööta. KUi kardaani keerata siis üks telg võtab kinni aga teine käib hubis vabalt. Võtsin rikkega hubi maha ja seal on ühed ääred kulunud, loodan ehk keegi saab aru millest räägin sest väga raske on seletada millest räägin. Kas seal midagi parandada ei anna enam ?
Postitatud: L Jaan 08, 2011 3:59 pm
Postitas Prii
Kus (või kes) tegeleks Tallinnas või selle lähiümbruses automaatsete rummulukkude hooldamisega ja vajadusel remontimisega? Masinaks Nissan D21 97a. Sümptomiteks see, et rattad välja keerates paksus lumes manööverdades vahel eest "käib tühja", st ratast nagu ei võtaks järgi ja vahel on raksunud ka.
Edu!
Postitatud: L Jaan 08, 2011 5:08 pm
Postitas Landy
Inderek "Inseneer" Nikker saab selleg Imedepõllul ilmselt suurepäraselt hakkama.
Postitatud: P Jaan 09, 2011 2:06 pm
Postitas inseneer
Landy kirjutas:Inderek "Inseneer" Nikker saab selleg Imedepõllul ilmselt suurepäraselt hakkama.
Jah kindlasti....
Minu meetodid on pisut jõhkrad vahest.

Re: Rummulukude hoole
Postitatud: R Nov 11, 2011 1:46 pm
Postitas Hydroid
Võtsin lahti automaatsed rummulukkud, pesin ja puhusin surveõhuga puhtaks. Hakkasin uut määret sisse panema nagu varem soovitati würth HHS 2000 pidi hästi sobima. Küsimus selles, et kui palju seda määret tuleb sinna panna, sest määre on ju vedel ja kui hakkad hubi tagasi külge panema jookseb määre välja velje peale. Ehk siis liiga palju ei tohi panna?
Re: Rummulukude hoole
Postitatud: R Nov 11, 2011 10:02 pm
Postitas Hydroid
Parandan,ennast, mitte et ei tohi panna palju vaid ei saa ka!
Re: Rummulukude hoole
Postitatud: P Veebr 19, 2012 6:27 pm
Postitas Hydroid
Muidu tuli meelde ja ei tea kas oluline on aga küsin igaks juhuks järgi. Viimati kui aut. hubid hooldasin, oli mul kaks hubi käes. Ühe korpuse põhjas oli metallist seib kuhu toetus lame laager aga teisel ei olnud, tundub et see oli juba enne mind vahelt ära visatud. Küsimus selles et kui tähtis see seib on kes mind mõistis mida ma mõtlesin? NIssan Terrano 1997.
Re: Rummulukude hoole
Postitatud: P Veebr 19, 2012 9:22 pm
Postitas isakene
Hydroid kirjutas:Muidu tuli meelde ja ei tea kas oluline on aga küsin igaks juhuks järgi. Viimati kui aut. hubid hooldasin, oli mul kaks hubi käes. Ühe korpuse põhjas oli metallist seib kuhu toetus lame laager aga teisel ei olnud, tundub et see oli juba enne mind vahelt ära visatud. Küsimus selles et kui tähtis see seib on kes mind mõistis mida ma mõtlesin? NIssan Terrano 1997.
See seib on survelaagri saale. Töötab laager lühikest aega, ainult sisselülitamise hetkel. Seibi puudumine viib hubi reguleeringust välja, aga kui hub siiski lülitab pole see probleem. Samuti tekib hubis saale paksuse suurune lõtk ja laagrikuulid võivad hakata separaatorist välja pudenema. Ja ka küsimus, kui tugevast materjalist on hubi pöörleva osa otsasein - kas laagrikuulid hakkavad teda lõhkuma või mitte. Kui laager laiali läheb, on kogu hubiga aamen, varuosi originaalhubidele ei ole olemas, ainult friktsioonseibid on saadaval.