Küsimused Pajero filtrite kohta + kütuseprobleem
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Pilt nr.1, see käsipumba kupatus minul ültse ära võetud, kahtlustasin, et laseb õhku sisse ja asendasin selle volksu filtriga, millel ainult sisse välja torud ja separaator all.
Pilt nr.2, seal mõtlesin kõrgsurve pumba otsa simmerit mida vahetada, seda eraldi ei ole pildil märgitud, ja peast mõõte kaa ei mäleta.
Pilt nr.2, seal mõtlesin kõrgsurve pumba otsa simmerit mida vahetada, seda eraldi ei ole pildil märgitud, ja peast mõõte kaa ei mäleta.
PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923
müüakse ka rem.komplekti sellele pumbale?allar kirjutas:Pilt nr.1, see käsipumba kupatus minul ültse ära võetud, kahtlustasin, et laseb õhku sisse ja asendasin selle volksu filtriga, millel ainult sisse välja torud ja separaator all.
Pilt nr.2, seal mõtlesin kõrgsurve pumba otsa simmerit mida vahetada, seda eraldi ei ole pildil märgitud, ja peast mõõte kaa ei mäleta.
Minu tihend oli p'rit sellisest poest nagu www.diisel.ee ja maksis ta saja keerdu, aga helista nendele tädidele, küll kuuled täpsemalt mida nad pakkuuda suudavad.djkiller kirjutas:[müüakse ka rem.komplekti sellele pumbale?
PatrolY61 3.0D 35"
viis 3363923
viis 3363923
tänud lingi eestallar kirjutas:Minu tihend oli p'rit sellisest poest nagu www.diisel.ee ja maksis ta saja keerdu, aga helista nendele tädidele, küll kuuled täpsemalt mida nad pakkuuda suudavad.djkiller kirjutas:[müüakse ka rem.komplekti sellele pumbale?
seal jäi nii paljugi huvitavat silma;)
uuesti tagasi kütuselangemise probleemi kätte.
vahepeal pole midagi ümberehitanud või lisanud ,sest probleem kadus kui iseenesst.
Eile õhtul kui oli vaja liikuma minna ja külm näpistas oli sama jama.
Kütust ei saa kätte:S
pidin korduvalt peale pumpama ja käivimata.Sees on ikka talvine küte.
Kas siis viga on n.ö ise kütusepumbas või selles käsipumbas mille membraan laqseb õhku/kütust läbi?
vahepeal pole midagi ümberehitanud või lisanud ,sest probleem kadus kui iseenesst.
Eile õhtul kui oli vaja liikuma minna ja külm näpistas oli sama jama.
Kütust ei saa kätte:S
pidin korduvalt peale pumpama ja käivimata.Sees on ikka talvine küte.
Kas siis viga on n.ö ise kütusepumbas või selles käsipumbas mille membraan laqseb õhku/kütust läbi?
eks pumppa saad ju kontrollida lihtsalt:esiteks pane läbipaistvad voolikud vahele-ka tagasivoolule jaklapp pane pumba ja filtri vahele.klapp pane kah läbipaistva vahele.kui enne klappi vajub küte ära siis on filter vigane aga kui peale klappi vajub ära siis on viga pumbapoolepeal või tagasivoolus! Läbipaistvatega näeb ju käima pannes kah ära kust õhumullid tulevad! Pumbal on alati lihtsam õhku imeda kui kütet!djkiller kirjutas:nu kevadel vaatan selle käsipumba ja filtri läbi.võtan seal vahelt ära.
arvan et see nöögib.
kui suur tõenäosus ,et kütusepump ise läbi?
-
belmondoke
- Fitting 38"
- Postitusi: 232
- Liitunud: L Veebr 05, 2011 8:35 pm
Suretusklapil immo korpus peal!Klapi enda kontrollimiseks peab selle jama maha võtma!See vähe keerulisem töö-Nii-öelda vargapoldid või niisugused!Ühesõnaga polttidele peadesse peene puuriga augud sisse puurida ja kaksteistkant pulk sisse lüüa! Siss korpus maha ja siis saad klappi kontrollida! Niipalju klapist! Aga võib ka lihtsalt kuulata,kas süüte sisse panemisel klapp plõksub! Kui ei võib viga olla ka immos! Olen neid piisavalt eemaldanud klapipealt! Kui ikkagi pumba tagasivoolust kütet tuleb ja plunserisse ei jõua,siis on tavaliselt kaks varjantti-Kas el.probleem või plunserivõll pooleks(On piisavalt juhtumeid,kus õhtul auto tip-top aga hommikul vaikus)!Õhuviga olla ei saa,sellepärast et VE pumbad ketravad ise õhu välja!belmondoke kirjutas:sama motoga mure.õhtul jätsin auto seisma ja paar päeva hiljem ei käivitu.Küte pumbani jõuab,aga pihustisse mitte.Kas võimalik,et väljasuretus klapp elektriline pees ja kui siis milline ta on seal pumbapeal.seal neid jubinaid mitu ja kogemust pole.
-
belmondoke
- Fitting 38"
- Postitusi: 232
- Liitunud: L Veebr 05, 2011 8:35 pm