Treilaga auto saksast

Postid, mis kuhugi mujale ei sobi.

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

Krt. ma vaatasin :shock: pildi pealt et auto on musta värvi. A tegelt hoopis rohekas :mrgreen: .
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kusjuures ma ei võtnudki seda autot. Rabasin kohalikust Offenburgi Kasahstani meeste platsilt jah ühe rohelise 96 aasta oma. 750iL Individual variant, rohelise naha ja org. Webastoga. Auto on väga korralik ja ka meie UM ei leidnud peale mõne iluvea (mittetöötavad pixlid menüüs, mis nüüd on parandatud, puuduv õlikorgi tolmukate, kulunud kojamehed) muud midagi. Veermik, mootor ja kast on tihedad. Kui saksa registrit uskuda, siis ongi ühe naisterahva auto (1948 sündinud), kes ta 02.1996 ostis ja 25.okt.2005 Kasahstani meestele maha müüs platsi. Hooldused on otsast lõpuni Offenburgi BMW esinduses tehtud, ilmselt sellest ka hea seisukord. Jah, turuhind oli pigem üle keskmise, aga ma läksingi head autot tooma ja sellise mudeli juures pole kokkuhoid hea ajalooga auto juures oluline.

Siin siis ka väike stoori:

26.12.2005
11:55 Lennukile Tallinnast ja 14:30 meie aja järgi lennukist maha Frankfurti lennujaamas. Sealt edasi istusime AVIS rendiautosse, Seat Toledo 1.6i (tutikas, 10K oli spidol ees) ja põrutasime Offenburgi. Oma 220km allapoole lõunasse. Seat oli Baanil suht tüütu, kuna üle 180kmh ei jooksnud, jäime pidevalt jalgu kõigile. Samuti olid all suverehvid, nii et pidi ennast tagasi hoidma. Iga päev ju ei sõida nii kiiresti ja seega oli harjumatu. Sadas ka kerget lörtsi, kuid kraad oli +2. Kella 16:30 olime Offenburgis Mercur Hotellis. Üle weebi broneerituna oli tuba ja internet 15% soodsam...jeee! Üritasin õhtul ka juba Sergeiga kokku saada, kes autot müüb, aga see oli oma "girlfriendiga" kusagil tegudel ja seega ootasime homset. Õhtul käisime ka autot taskulambiga platsil vaatamas. Üllatavalt palju käis venekeelt kõnelevaid noori samuti tol õhtul seda autot platsil "taskulambiga" vaatamas. Sergeiga sai kokku lepitud, et kell 10:00 on ta Mercuri ees ja võtab meid peale ja siis lähme proovisõidule. Õhtul sai veel hotellis internetist kõik ümbruskonna masinad üle vaadatud, aga selgus, et midagi uut juurde ei leia. Seega jäima Vene poiste auto juurde ja Esinduse auto juurde Sveitsi piiri ääres Tuttlingenis.

I päeva kulud:
Lennupilet Estonian Air Economy 2tk - 6400.-
Auto rent - 1100.-
Hotell - 967.-
Internet - 150.-

27.12.2005
Ärkasime varem ja tegime 9:00 kohalikus BMW esinduses tiiru peale...ei leidnud sittagi peale 3seeria BMW'de. Kell 10:00 Sergeist ei haisugi, helistame 10:15...magab alles. Lubab 20min pärast kohal olla...sittagi, helistan lubab kohe kohal olla. No lõpuks 11:30 on mees kohal ja kimame platsile. Krt, oleks kohe ise võinud platsile minna, aga ta tahtis igal juhul meile järgi tulla...kaugelt külalised ikkagi ju! Jõuame platsile, kõik puha vene mehed seal. OK, autole hääled sisse...kõik on ilus. Väike proovisõit, kõik on ilus. Sobib, käed löödud pakun välja, et lähme ARK'i vormistama. Aga selgub, et ARK ainult seal iga päev kuni 12:00 lahti. Hiljaks jäime. OK, lööme käed et homme kohe kell 9:00 ARKi ja asi vask. Vormistame igaks juhuks ka OSTU-MÜÜGI lepingu ja lähme laiali. Kuna aega oli kõvasti üle, otsustame ka Sveitsi piiri ääres Tuttlingenis teist autot vaatamas käia. Kuigi poleks olnud vajadust, sest sealne auto oli 1000EUR'i kallim ja aasta vanem ning ilma hoolderaamatuta, kuigi oleks saanud esinduse väljavõtte koos templiga. Aga noh süda ikka rahulikum, kui ka see nähtud. Paneme ajama ja olema peale mõnetunnist keerutamist mägiteedel kohal. Olime vahepeal tõusnud 1km kõrgusele ja see neetud 1.6i Toledo ei jõudnud enam õhu hõreduse tõttu üldse üle 160kmh minna.
Auto Tuttlingenis üle vaadatud...oli ikka paras pask. Telefonis räägiti nii ilusaks et oi oi oi esinduse poolt. Lömmis, seest räbal, juhiiste kere küljest lahti ja meeletult ära hooratud iga nurga alt. Pakkusin neile 7K Euri selle eest, nii moe pärast aga peale seda ei räägitud üldse enam minuga :oops: . Tagasitulek oli põnev Offenburgi. Oli pimedaks jõudnud minna ja sadas meeletult lörtsi. Kiirus Baanil oli alla 70kmh. Meie karmid põhjamaa mehed andsime sellest hoolimata 100-120kmh kolmandas reas. Polnud ju nüüd nii hull ka meie arust.
Freiburgis tegime väikese peatuse, kuna sõitsime mööda mingist müügiplatsist, kus oli F40, Maserati ja rida 8 seeria ja 7 seeria BMW'sid müügis. Ilastasime mõnda aega neid vahtida ja andsime edasi.
Õhtul jälle samasse hotelli, aga nüüd juba kahjuks kallima tariifi eest.

II päeva kulud:
Auto - 1100.-
Hotell - 1201.-

28.12.2005
Hommik platsile. Maksin rahad ja siis kohe ARK'i. Kui saksa keelt ei oska, siis ei soovita sinna minna üksi. Tänu Sergeile läks kõik kiirelt. Krdi kapitalistid pressisid ARK kõrval ka kohe vajaliku numbri valmis läraki :shock: see oli minu jaoks uudis. Kell 11:00 olid vormistamised tehtud ja asusime taga ajama talverehve Offenburgist. See missioon aga oli suht keerukas, kuna mitte ühesgi rehvifirmas ega ka BMW esinduses ei olnud mulle vajaliku mõõduga rehve. Kõige parem vraint oli 3 päeva ootamist. Lisaks sellele neid ei huvitanud ka see, mis mõõte ma neile oma suust välja puristasin. ARK pass oli A ja O nende jaoks, kus kohast vaadati VIN koodi järgi rehvid. Õnneks leidsime Vergölst nimelise rehvikoja, kus oli asjalik müügimees ja saime lõpuks enam vähem sobilikud rehvid alla ja minema sealt.

III päeva kulud:
ARK - 312.-
Roheline kaart 15päeva - 2184.-
Numbrid - 514.-

28.12 - 30.12.2005
Saksa oli suht lihtne läbida. Poola, leedu ja läti krdi sitt. Üle 70kmh eriti sõita ei saanud. Kuna olid sitad teeolud ja teeremondid. Poolat läbisime 12H ja Leetu-Lätit kokku teist samapalju. Teist korda võtan hea nõu kuulda ja tulen üle Skandinaavia.

Kulud:
Kütet läks 10.6L/100km peale ja kokku oli 3000km. Arvutage ise.
Poola kiirtee oli 50 eeki kord ja kokku 3 korda.
+372 5028488
Thea
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 174
Liitunud: E Mai 09, 2005 4:53 pm

Postitus Postitas Thea »

jr kirjutas:Kusjuures ma ei võtnudki seda autot....
Korralik komandeeringu aruanne :) kohe näha... et vanakooli mees :)
Ainult mitte ei näe, kus Valged Hiired pilti näevad :?: :shock:
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

Thea kirjutas:Ainult mitte ei näe, kus Valged Hiired pilti näevad :?: :shock:
Vaata see auto mida tooma mindi seda nägin ühest esimestest postitustest sõna SIIN alt. A seda autot mis toodi nägid hiired omaenda pisikeste silmadega :china . Meid on ju palju ja jõuame kõikjale nuuskima :burnout .
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Ain
Fitting 38"
Postitusi: 244
Liitunud: L Jaan 08, 2005 11:18 am

Postitus Postitas Ain »

Kas juba plaanis tagasi minna?
Rendiautoks sattunud kord 1,4 Clio, lapsed narrivad siiamaani. Selja sai märjaks higistatud, no ei liigu.
Kas Saksas lapatsi vastu põrandat ka said? Palju jookseb? 326 hobust ikkagi.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Ain kirjutas:Kas juba plaanis tagasi minna?
Rendiautoks sattunud kord 1,4 Clio, lapsed narrivad siiamaani. Selja sai märjaks higistatud, no ei liigu.
Kas Saksas lapatsi vastu põrandat ka said? Palju jookseb? 326 hobust ikkagi.
Lapatsit põhja ei ajanud, kuna rehvide kiirusindeks oli 210kmh. Aga ega puudu küll sel hetkel jõust ei olnud 8) "There is no end to the power" täpselt selline tunne oli. 490NM ikka viivad suunurgad kõrvuni küll. Aga jah, autol hooldused ära teha, salong üle puhastada ja vahatada ning ilmselt läheb masin müüki. Siis ehk saab ka kohe uue järele minna. Mitte et auto sitt oleks, aga selline käik on lihtsalt põnev ja elu peab huvitav olema.
+372 5028488
uaz469
Fitting 44"
Postitusi: 436
Liitunud: R Sept 09, 2005 10:21 am
Asukoht: Hetkel eemal...

Postitus Postitas uaz469 »

jr kirjutas:..... Mitte et auto sitt oleks, aga selline käik on lihtsalt põnev ja elu peab huvitav olema.
... :roll: kas siin on tegemist mingi uue hobiga :?:
"Vaba mees nii mitte vabal maal..."
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

No võib ju ka nii võtta. On toomisrõõm, remondirõõm ja andmisrõõm :lol:
+372 5028488
Ain
Fitting 38"
Postitusi: 244
Liitunud: L Jaan 08, 2005 11:18 am

Postitus Postitas Ain »

Hobiks saab tegevust nimetada siis, kui pappi sisse ei too, ehk siis kui esimesest kärust ilma jääb. Mu töökaaslasega kahjuks juhtus nii. Esimene sakslane viidi kohe ära, esimesel päeval, teisest ei saanud lahti, hävis metsikult, sai rullnoksidele ära anda kuna ei suutnud isegi bensu enam sisse osta. Poiss praegu jalgadega maa peal tagasi ja püüab palgaga hakkama saada.
Olen ka piilunud neid saksa autosid, vanem plika sai just load tehtud. Volvo jaoks pappi köhida ei suuda, tuleb leida Eestist mõni liisingut lõpetav liikur ja selle praegusele kasutajale lihtsalt ettepanek teha. Liisingute jääkväärtused on ikka sigamadalad ja sinna 20 kilo otsa köhida kompensatsiooniks pluss käibekas, tuleb odavam kui saksast tuua. Tegelikult idee susiseb. Üpris mitmed firmajuhid kasutavad seda võimalust. Ja liisingusepad samuti ning ka autokaupluse kasutatud autode müüjad. Mu eelmine auto müüdi samal päeval, endal puudus huvi asjaga tegelda. Praegust enam käest ei anna.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Mul oli see mure, et Eestis lihtsalt polnud autot mis mulle meeldiks teatud rahasumma eest. Saksas valik lai, seega oli otsus lihtne tulema, kus kohast auto tuua. Lisaks sellele olid ka antud mudeli hinnatasemed normaalsemad, kui ma Eestis näinud olen. Samas sai eelmine aasta "Hobi" korras juba neli ostetud-müüdud ja Eestisse toomise kogemus seega ka olemas. Algul üritasin küll leida kedagi, kes ise tooks mulle väljavalitud auto saksast ära, kuna tundus, et endal pole aega selleks, samas rattad on vaja kiirelt alla saada. Aga need keda usaldasin olid puhkusel ja need kes abi pakkusid ei tundnud just eriti usaldusväärsed...sorry. Seega mõeldud tehtud, tuleb ise ära tuua. Väevõimuga töölt kolm vaba päeva ja oligi tehtud. Sai mindud plaaniga, et rahmima ei hakka ja kui ei sobi ükski väljavalitutest, siis tuleb kas mõne teise autoga tagasi (mis on puhtalt müügiks), kui on midagi valida või ei tule üldse autoga tagasi.

Käik oli aga positiivne ja ilmselt lähme sõbrale sealt ka X5'te tooma. Hinnavahed on oma 100K saksa kasuks.
+372 5028488
Ain
Fitting 38"
Postitusi: 244
Liitunud: L Jaan 08, 2005 11:18 am

Postitus Postitas Ain »

Jah, Saksas on paremad autod soodsamad kui Eestis, tõsi.
Naise auto aastast 99 ja läheb kevadel müüki, asemele tuleb siis Saksast vaadata. Probleem selles, et naisel on kindel soov kuigi lõpuks lepib sellega mis alla antakse. Peale avariid 98-ndal enam Audit ei taha nii et ainuke valik üks kiire rootsi traktor asemele taas, vahest seekord bensukas. Mulle on automüük üks peavalu ja ebameeldiv tegevus, osta on lihtsam. Saksas valik S60-le suur.
Vasta

Mine “Ajaviide ja muidu huvitav jutt”