Otsin sobivat jahiautot.

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Kui tahad vastupidavat jahilkäimis autot,osta diiselmootoriga Nissan Patrol .
Igasugused muud mänguasjad nagu suzuki,niva,discovery jne unusta ära.
Need ei ole jahimehe autod.
JaanusLI
Fitting 44"
Postitusi: 403
Liitunud: E Aug 11, 2008 10:41 pm
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Postitus Postitas JaanusLI »

meil on 70-ne länkar 3,0 td ja no on hea masin jahilkäimiseks. lühike-saad igal sihil kiiresti ümber keerata ja puudevahel hea manööverdada.
willi
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: E Jaan 14, 2008 4:19 pm
Asukoht: Hiiumaa

Postitus Postitas willi »

vitara kohta ei saa mina ka midagi halba ütelda, tehnika ikka suht tugev. Ainus asi mis nendel kõduneb on kere. Ma lasin kereremondi eelmine sügis just ära teha. Hea ja mugav auto jahilkäimiseks. Ruumipuudust väga nagu pole ka olnud, muidugi kui ta lühike varjant on siis ei oska kaasa rääkida
Kasutaja avatar
smtasku
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 111
Liitunud: E Okt 26, 2009 10:32 pm
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas smtasku »

Mul jahilkäimaks lühikese kerega Terrano 2. Ruumi taga piisavalt kui tagumised istmed alla lasta. Kui väga moosida, võin ka müügi peale mõelda.
Neuser
teo ragisev vahekord taldrikuga
Postitusi: 302
Liitunud: N Okt 04, 2007 6:38 pm
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas Neuser »

Mait Paldra, TR1, tiim "Artist" piloot
2010 Esti 4x4 KV - II /Low Gear race 4 Toughbook 2010 - I
535 77 955
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Postitus Postitas FlammablE »

Teema algas max 25k auto otsimisega ja jõutud juba 3.0td LC70 juurde, mis maksab vähemalt 3x sama palju.
Korralik lühikese kerega Patrol 160 3.3td on tõenäoliselt parim valik selle raha eest. Lollikindlamat asja annab otsida.
Niva pole ka nii hull, kui ette kujutad, aga tööriistad peavad peos püsima ja mingit karmimat offroadi temaga ei tee. 10k võib iseenesest leida mõne Niva mõttes päris asjaliku masina. Pikemalt suudavad sellega majandada aga fanaatikud või pohhuistid, keda väiksemad vead ei häiri. Kui on korras, siis vedrustuse poolest suht mugav ja kaalu tõttu hea läbivusega masin. Jupid ei maksa ka midagi, aga kulub sama kasutuse juures tihedamalt kui teistel. Patrol ja Niva mõlemad suht elementaarmasinad, mille remondiga saab ka algkooliõpilane hakkama.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Postitus Postitas TiitR »

Mu sõber ja jahikaaslane hakkab ilmselt oma ühte jahiautot müüma. Kuna tal neid 2, siis üks nagu liiast ja kasutuseta. Täna just rääkisin temaga jahis olles sellest. Autoks Daihatsu Rocky (Wildcat) 2,8d manuaal; karvasem pori kumm all...krt. poiss sebis isegi xenonid sellele ette...hind peaks jääma sinu soovitusse. Kui huvi, siis lasen mingis pildid jne teha. 8)
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Kuna niva on kandevkerel auto, siis on MÄÄRAVA tähtsusega kere seisukord.
Omal ajal otsisin endale 4 kuud enam-vähem heas korras kerega autot.
Niva juures ajab närvi see, et osad on küll odvad, kuid olematu kvaliteediga, eriti kummidetailid. Kui juba peale 1000 km maanteesõitu kõik vahetatud puksid pragulised on ja kogu kaadervärk koliseb, siis teeb meele mustaks küll.
Niva on inmesele kelle PEAMINE hobi on auto hooldus ja remont.
Kui lääne autol võid reeglina kindel olla, et vahetatud detail või remonditud asi ikka mõnda aega kestab, siis Niva puhul sellist kindlust küll polnud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Postitus Postitas FlammablE »

Praegusel ajal kusagil sotsialistlikes avarustes toodetud plast ja kummidetailid ongi kõige hullem probleem Niva pidamise juures. Muid kuluosi on saada ka nn lääne tootjatelt või vanadest aegadest kvaliteetsemaid juppe(mis ei taga automaatselt kvaliteeti). Tõenäoliselt leiaks ka puksidele asenduse või saaks mõõdu järgi polüst teha. Liigne perfektsionism ajab aga vene tehnika juures kiiresti hulluks, niiet kui ei suuda leppida selle üldise olemusega, siis pole mõtet torkida. Ja nagu Landy juba mainis, siis kes autot ise remontida ei plaani, sel läheb pidamine tõesti päris kulukaks (töökoja tunnihind on kõigile sama).
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

hehe, tean 70 aastast papit, kes ostis vene raha eest omale niva, on sõitnud sellega 33000km. Viimased aastad seisnud. Lükkasime garaazist välja, kuna ette jäi. rooste kohapealt niipalju, et alt on äramädanenud sumps. Kerel endal AINULT üks pisike rooste täpp üleval katuse ja ükseposti ühenduskohas (tehase praak), tagumise ratta koopajuurest on küljekarp haljaks kulunud. Põhi, poritiiva ääred mingi parafiiniga üle võõbatud ja ideaal seisukorras. Autot on hoitud nagu sitta pilpa peal.
Asub see masin Viljandis Paala järve ääes ja hea tahtmisekorral võibolla isegi omastatav.
Kõnetraat 51922951
honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1292
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Postitus Postitas honkomees »

sammal.habe kirjutas:...Honkomehe kirjeldatu ei ole probleem - üks tagaiste on alla lastud ja sinna mustast plastist segukast peale visatud.
kitselise/kesiku tarib ilusti ära ja veri jääb kasti, kust ta kenasti maha saab kallata. ...
minu kogemus räägib sellest, et kasti tõstmine ja kastist välja tõstmine või ka kastiga sisse/välja punnitamine lõpeb ikkagi kusagilt üle serva ulatuvate veriste jäsemete või nina vastu autosisu puutumisega ja suurema kesiku puhul tähendab ka üleserva ulatuvast kehaosast vere autosse tilkumist, Niva puhul pole küll sellest probleemi, kuna igatsugu põhjamatid ammu-ammu välja visatud ja haljas/roostes plekk vaatab vastu ning kannatab vett lasta vere väljapesemiseks.
mustang64
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: N Mär 01, 2007 11:09 am
Asukoht: Lääne-viru

Postitus Postitas mustang64 »

ära selle 1,0 mootori pärast nii väga muretse mis väiksel samurail on .
mul on selline isend ja mootori mannetuse üle ei kurda, just eile tassisin sellega paraja liivakoorma -nii kolmveerand tonni- karjäärist üles pehme liiva seest. ülekanded on tal hästi aeglased ja aeglustiga saab ta mootori suurte pöörete käest omale vajaliku jõumomendi kätte. seda autot julgen kindlasti soovitada, ka kütusekulu väga mõistlik jäädes reaalselt 8 liitri kanti. muidugi ostes tuleb kere plekiosa kriitilise pilguga üle vaadata,kuna see pole jaapanlase mitte just tugev külg
üritan aidata nõu ja jõuga klaasplasti teemadel
Kasutaja avatar
hillart
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 171
Liitunud: P Okt 29, 2006 6:52 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hillart »

Tea, miks keegi seni jahimehe masinaks pick-up´i pakkunud pole? Vastaks teine ju igati kõigile vastavatele nõuetele.
Ma küll ise jahimees pole, kuid ühe taolise 1996.a Nissan Pick-up´i ostsin just tuttavalt jahimehelt ja see kiitis teist igatahes taevani. Just sellest aspektist lähtudes, et mahuvad peale nii mehed, kui jahisaak ja läbivus kah super. Noh, kui siin pannakse ette osta mingeid Samurai´sid ja Niva´sid, siis on neil masinail oma mõõtmete tõttu paljugi enam küsitavusi jahiautoks kõlbamisel.
Ja kui ma siis endale järgmise Nissan Pick-up ostsin, siis vaatas naabrimehest jahimees (see oli küll hoopis teine mees, mitte see, kellelt eelmise ostsin) seda asja pealt, ning - ostis samuti endale sama margi. Nüüd on juba oma 1,5 aastat ütlemata õnnelik. Kärutavad aina meesteparvega ringi ja masina kast ning kõrgendatud läbivus leiavad igapäevaselt tõestamist. Nüüd mees ise kah imestab, et mida ta varem üldse nende igasugu kökatsitega jamanud oli. Küll nikerda järelkõrude, küll vaeva oma pead, et kuhugile sisse ei jääks.
Need olid siis minu mõtted teemapüstitajale vastuseks.
Ehk siis - topeltkabiiniga 4X4 pick-up on see õige jahil käimise auto.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17416
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

hillart, teema algataja kirjuatas, et ei soovi kastikat :-(
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
smtasku
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 111
Liitunud: E Okt 26, 2009 10:32 pm
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas smtasku »

hillart kirjutas:...
Ma küll ise jahimees pole.... Noh, kui siin pannakse ette osta mingeid Samurai´sid ja Niva´sid, siis on neil masinail oma mõõtmete tõttu paljugi enam küsitavusi jahiautoks kõlbamisel.
No sa ju ise tood välja, et pole jahimees. Seega ära tee maha masinaid mille otstarbekusest sul omal aimu pole. See, et pickup'i kasti mahub palju loomi ja mehi, ei tähenda veel et see on ainus õige jahimasin. Kindlasti on ta masin omal kohal.
Kuid kas sa oled sõitnud kitsastel metsasihtidel, nendel ümber pööranud, puude vahel manööverdanud? Kardan, et mitte.
Lühikese kerega maastikuautod sobivad väga hästi jahiautoks.
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”