2. leht 3-st

Postitatud: K Aug 04, 2010 12:49 am
Postitas ibra
Arxs kirjutas:
Tyrk kirjutas:
Arxs kirjutas:Oli sama viga, keskdiffer oli kinni jooksnud ja välja keerates pidurdas,
Minul jälge ei tee. Aga mis ravi on kui keskdiffer kinni?
No ilmselt on midagi kastis sees kinni jooksnud, aga tehase poolt pakuti üheks veaks kiiruseandurid. Keskdiffer lukustub siis, kui kiiruseandurid tunnetavad kiiruse erinevust ees ja taga ning lülitab keskdifri järgi.
Meil ei olnud viga kiiruseanduris ja esindus alles tegeleb probleemiga, sest tehas uut vahekasti ei andnud(hinnaks 115 000.-) ja laseb garantii korras muidugi uurida, mis võib olla veel viga.
Jeep GC pole ATV ja neid ei pole mõtet segi ajada.

Postitatud: K Aug 04, 2010 1:59 am
Postitas Arxs
ei ajagi ATV-ga segi, jutt käib autost. ATV-l puudub vahekast, niipalju sulle teadmiseks(mitte ühelegi pole paigaldatud).

Postitatud: K Aug 04, 2010 8:09 am
Postitas Tyrk
Meil ei olnud viga kiiruseanduris ja esindus alles tegeleb probleemiga, sest tehas uut vahekasti ei andnud(hinnaks 115 000.-) ja laseb garantii korras muidugi uurida, mis võib olla veel viga.
Kas kiiruseandurit on võimalik koduste vahenditega kontrollida ja kust selle leiab?

Postitatud: K Aug 04, 2010 11:06 am
Postitas ibra
Arxs kirjutas:ei ajagi ATV-ga segi, jutt käib autost. ATV-l puudub vahekast, niipalju sulle teadmiseks(mitte ühelegi pole paigaldatud).
Keegi pole väitnud et ATV- l on vahekast,aga ära solgi teemaalgataja püstitatud teemat kui sa ei viitsi auto markigi mainida.

Postitatud: K Aug 04, 2010 2:15 pm
Postitas Arxs
ibra kirjutas:
Arxs kirjutas:ei ajagi ATV-ga segi, jutt käib autost. ATV-l puudub vahekast, niipalju sulle teadmiseks(mitte ühelegi pole paigaldatud).
Keegi pole väitnud et ATV- l on vahekast,aga ära solgi teemaalgataja püstitatud teemat kui sa ei viitsi auto markigi mainida.
Kle...Igal pool sul midagi öelda, mida sa ise siin solgid, teemaalgataja sai minust hästi aru, sina tuled siia oma rida ajama. Mis sel automargil pealegi vahet on? Mis sa arvad, et erinevad autod pidurdavad erinevalt? Sama probleem, on ka sümptomid samad. Midagi veel, lase PM-i.


tyrk - Mina ise pole uurinud, aga peaksid paiknema vahekasti küljes kusagil. :roll:

Postitatud: K Aug 04, 2010 4:04 pm
Postitas Katus
Mis aasata grand cherokee see on üldse, mis vahekast ? NV247 vahekastis toimib asi ainult õli, keti jne. ju, ei tohiks mingeid kiiruse andureid olla ? Kiiruse andurid on käigukastil vasakul küljel ees ja taga, millel vahekastiga pole pistmist.

Postitatud: K Aug 04, 2010 4:04 pm
Postitas Tyrk
Rahu- ainult rahu! Käesolev teema ei ole küll põhjus sappipritsida. Jäägem ikkagi (nädala sees ;)) kultuurseteks. Proovin kõik teemas käsitletud varjandid reedel üle katsuda ja eks annan teada, mis lõpptulem on. Kas selle anduri kohta mingit veakoodi ei ole võimalik lugeda.

Postitatud: N Aug 05, 2010 1:41 am
Postitas ibra
Tyrk, nagu ma su pikast ja lohisevast jutust aru saan on sul all vahekast NP242.Oled ikka asjaga kursis ,millal on keskdiffer blokeeritud ja millal ei ole? Probleemiks poomine ja pidurdamine jne. eks?Sa pole öelnud missuguse reziimiga poob ja pidurdab pöördel.4Part Time ja 4LO on difri plokk sees ja pidurdabki.4Full Time jaotus 48% esisild ja 52% tagasild .Ega see 4x4 värk ongi üks poomine ja vägistamine. :) Ära pahanda.

Postitatud: N Aug 05, 2010 7:56 am
Postitas Tyrk
Ahhjaa, et mis kast all - ei tea :D. No kastil on 2(3) asendit 4 part time(ei ole kindel, mis seal kirjas oli), N ja 4 LO. Ehk siis kui nö tava režiim, siis kahtlustangi seda poomist. Eeldan ikkagi, et selline asi ei saa "normaalne" olla, sest proovisin sõbra GCd(tal küll uuem) selle ei esine sellist asja. Ja nagu ma kunagi alguses ütlesin, siis jällegi Terracanil, mis oli eelnevalt, sellel 4wd hi sama moodi "pidurdas", aga mitte nii tõsiselt. Sorry ma üsna võhik nende kastide ja asjade kohapealt, sest see mu esimene Jeep. Tuleohutusest ja paigaldistest võin ma teile jahuda :D:D.

Postitatud: N Aug 05, 2010 10:37 am
Postitas ibra
Terracan ei puutu asjasse.Sul võib olla all vahekast NP 231,neid pandi disladele.Kui on 4 asendit siis ongi see kast NP 231, 5-e asendiga on NP242.Mingisugune kiri seal käiguvahetuse valitsa juures peab ju ometi olema.Kastil NP 231 pole keskdifrit ja selle kastiga saad sõita kõva kattega teel ainult 2H asendis ehk ainult tagarattaveoga.Sellest siis poomine ja pidurdamine pöördel .Kui muidu sotti ei saa, siis roni auto alla ja vaata tagant ettepoole vahekasti peal olevat ümmargust silti, seal on kasti mark kirjas.

Postitatud: N Aug 05, 2010 12:46 pm
Postitas Tyrk
ibra kirjutas:Sul võib olla all vahekast NP 231,neid pandi disladele.Kui on 4 asendit siis ongi see kast NP 231. Kastil NP 231 pole keskdifrit ja selle kastiga saad sõita kõva kattega teel ainult 2H asendis ehk ainult tagarattaveoga.
No mul masin ongi 2,5 disla :lol:. Aga asendeid ainult 3 :shock:. Aga eks ma ronin siis alla ja vaatan :(. Kiri on hoova juures quadra drive or smt.

Postitatud: N Aug 05, 2010 2:27 pm
Postitas ibra
Kui sul vahekastil on aseneid ainult kolm ja auto väljalase peale 1996 a. siis saab olla vahekast NV 249 OD. 4All Time ,N ja 4LO .Sellel kastil on viskomuhv ,mis tagarataste pukseerimise puhul lülitab esisilda järgi.Keskdiffer puudub.Jõud jaguneb tavareziimis 95% taha ja 5% esisillale.Ainult aeglustiga plokib viskomuhvi.Kui viskomuhvist on silikoon välja voolanud , hakkabki sul see jebla pihta ja osaliselt blokeeruma.

Postitatud: N Aug 05, 2010 3:02 pm
Postitas Tyrk
Tänud info eest, leidsin nüüd ise ka venelaste lehelt selle infi. Mul sealt läheb kaua aega kuna lugemine on vene keeles roostes. Nii oleme jõudnud viskomuhvi jälgedele. Kas ja kuidas on võimalik selle muhvi seisukord kindlaks teha ning kui see on peetis, siis - kas saab, kust saab, mis maksta võib ja kas vahetus on keeruline? Ja kas muhvi blokeerimine on puhtalt mehhaaniline kui 4lo peale lülitada? Kas võib ka selline asi olla, et kastis õli vähe ja asi ei tööta? Vabandan oma paljude lollide küsimuste pärast, aga püüan nii palju kui infi hommseks hankida kui võimalik, sest plaanin auto tõstukile ajada ning kastides ja sildades õli ära vahetada. Siit veel üks küsimus, kas käimakastil ja vahekastil on õlid eraldi v koos?

Postitatud: N Aug 05, 2010 4:11 pm
Postitas Katus
Õlid on eraldi. Vahekastil on kontroll punn taga, keera see maha ja kontrolli.
Kui 4AllTime i peal võtab esisilla ka järgi, peale tagasilla läbi libisemist, siis muhv töökorras.

Postitatud: T Aug 10, 2010 10:42 am
Postitas Tyrk
Sai kontrollitud, keerutatud jm asj tehtud(ühest rattast keerasin kõik rattad keerlesid :shock:) . Järeldus, et ilmselt on midagi p....es :lol:. Tuleb vist vahekast maha kiskuda ja seda avastama hakata. Oskab keegi soovitada kust sellele osasid otsida. Tekkis ka veel selline küsimus, et kas sinna mõni muu kast ei sobi nagu NP242, sest ma ühel dislat nägin sellise kastiga.