Liikluskaamera
Moderaator: Moderators
Tegelikult peakski asja mõte olema mitte meeleheitlikus kontrollis ja karistamises vaid suunamises. Usun, et valdav enamus on kuulnud väljendit - liiklus on meeskonna töö kus ei peaks olema kohta individualistidele.
Üleliigne kontroll on lihtsalt täiesti mõttetu ametnike-seadusekirjutajate agarus . Usun et enamus liiklejatest kes suudavad peaga adekvaatselt mõelda juhinduvad liigeldes rohkem ilmast, liiklusoludest ja sisetundest kui eeskirjadest. Ülejäänud rullnokkadele ja mõtlemisvõimetutele ei tähenda
need kaamerad ja piirangud niikuinii mitte midagi.
Isiklikult tundub Tallinn-Tartu peamiseks probleemiks olevat need kes on pidanud nädal aega ummikutes ja aeglases linnaliikluses loivama ja viimaks oma kalli pikendusega trassile pääsedes arvavad ennast märtiniteks.
Üleliigne kontroll on lihtsalt täiesti mõttetu ametnike-seadusekirjutajate agarus . Usun et enamus liiklejatest kes suudavad peaga adekvaatselt mõelda juhinduvad liigeldes rohkem ilmast, liiklusoludest ja sisetundest kui eeskirjadest. Ülejäänud rullnokkadele ja mõtlemisvõimetutele ei tähenda
need kaamerad ja piirangud niikuinii mitte midagi.
Isiklikult tundub Tallinn-Tartu peamiseks probleemiks olevat need kes on pidanud nädal aega ummikutes ja aeglases linnaliikluses loivama ja viimaks oma kalli pikendusega trassile pääsedes arvavad ennast märtiniteks.
Toomas
372 512 6033
D-Max Roadmap
372 512 6033
D-Max Roadmap
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Asi selles, et 100-90-100-... vahelub nagu kollase tule vilkumine öises fooris ja kuna need külmakapid asuvad mõlemas alas, siis ei taha meelega liiluspolitsei katsiaid osta. (Ainult Poolas oli kiiruspiirangute vaheldumine veel kiirem)tanel kirjutas: Kui su tervislik seisund on selline, et sul on märkide jälgimisega raskusi, keelab LE ja liiklusseadus sul pulti asuda minu mäletamist mööda?
Sellise tiksumisega küll mingit ajavaõitu ei saa. OK, jõud 2 min varem Tartusse.
Ise roolis olles ühe korra edasi-tagasi. Erisustest kahjuks ei tea. Püüdsin karmaplikult märke jälgida. Sinu jutt paneb mind sealse liilusseaduse inglisekeelset variangti otsima. On sel mingid drastilised erisused võrreldes kodumaaga?tanel kirjutas:Lätis oled sõitnud kunagi? Tutvunud sealse süsteemiga, mismoodi kiirust piiratakse ja millal piirang lõpeb jne?
Rasked ajad ja 200 EEK on praegu suur raha. Vabatahtlikult ära ei anna. Pealagi pole kunagi kiiruse ületamise eest trahvi saanud.tanel kirjutas:P.P.S: ja no ma ei saa aru, vääratad ja saad omale mingi 200 eeku hoiatustrahvi, mis isegi karistusregistrisse ei lähe (loe: ei riku sinu elu kuidagi) - joped ja matid, su tartu otsa kütusele läheb ka rohkem eeku...
P.S. Sai täna Tln-Narva-Tln ühe soojaga ära sõidetud (15 min. peatus Narvas) ning tegin seda ühtlaselt 90 km/h ökonoomsussõidu reziimis saades uueks kütuse kulu rekordiks 4,0L/100km (võrreldes 90-100-110 tiksumisega) 0,4..0,5L/100km kohta kokkuhoidu.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Suunaga anna alati märku, kui on koht kus mööda lasta -see harjumus ammu veres, sest mulka suuremid autosid, mis isegi 90 km/h kiirust füüsiliselt saavutada ei suudagi.vipcity kirjutas:Kommiks Landy ähvardusele liikuda 90-ga. Väga tubli - peaasi, et hoiad pikivahet eespool olijaga nii 3-4 sekundit, kiiruse langemisel lubatud 100 alas nii 70-80 peale lased taha tekkiva rongi mööda, annad vasaku-parema suunaga märku võimalusest mööda sõita ja usu mind - keegi ei ole su peale kuri. Nii, et ähvardada ei ole vaja
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Minu hinnangul võiks väiksemal paremas seisukorras maanteel olla kiiruse piiranguks 120-130km/h. Vähemalt Tln-Trt'u maanteel. Me ei sõida enam sigullide ja mossedega.
Tln-Trt mnt oleks vägagi ok sõita 120. Samas võiks olla ka soovituslik väikseim kiirus nt 100. Mitte ei sõida ja koperda 80-90 ja ei tekita endale hiiglaslikku autokolonni taha. Tavaliselt juhtub ikka mingi õnnetus just mõõdasõidul. Samamoodi võiks ju maapeale tuua liiklusepidurdajaid. Ok, saame aru kui raske/ohtlik last või lihtsalt auto ei võimalda enamat.
Tln-Trt mnt oleks vägagi ok sõita 120. Samas võiks olla ka soovituslik väikseim kiirus nt 100. Mitte ei sõida ja koperda 80-90 ja ei tekita endale hiiglaslikku autokolonni taha. Tavaliselt juhtub ikka mingi õnnetus just mõõdasõidul. Samamoodi võiks ju maapeale tuua liiklusepidurdajaid. Ok, saame aru kui raske/ohtlik last või lihtsalt auto ei võimalda enamat.
Kõnetraat 51922951
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
O.T.
Näiteks minu uuel Dacial tõuseb kütusekulu üle 110km/h sõites HÜPPELISLET. Sai Tsehhi kiireteel proovitud. Land Rover Defenderid (isegi uued) ei suuda üle 110km/h saavuatada (küttekulust ei hakka rääkimagi).
Pealegi eeldaks 120-130km-/ piirang vähemalt I klassi teed ning KORRALIKU alternatiivset teede võrgustiku neile kes ei saa või ei taha kihutada.
Näiteks minu uuel Dacial tõuseb kütusekulu üle 110km/h sõites HÜPPELISLET. Sai Tsehhi kiireteel proovitud. Land Rover Defenderid (isegi uued) ei suuda üle 110km/h saavuatada (küttekulust ei hakka rääkimagi).
Pealegi eeldaks 120-130km-/ piirang vähemalt I klassi teed ning KORRALIKU alternatiivset teede võrgustiku neile kes ei saa või ei taha kihutada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Sarnane tiksumine on Narva maanteel linna siseneval suunal. (Noh, oli vähemalt, enne seda teeremonti.) 50-70-50-70-50-70. Pollar on seal üsna usin passima olnud...Landy kirjutas:Asi selles, et 100-90-100-... vahelub nagu kollase tule vilkumine öises fooris ja kuna need külmakapid asuvad mõlemas alas, siis ei taha meelega liiluspolitsei katsiaid osta. (Ainult Poolas oli kiiruspiirangute vaheldumine veel kiirem)
Sellise tiksumisega küll mingit ajavaõitu ei saa. OK, jõud 2 min varem Tartusse.
Noh, mulle on silma hakanud, et Lätis on asulates 70 alades kombeks enne foore 50 märke torgata. Või väljaspool asulaid mingite sildade ette ntx 70 märki omakorda. Seal kiirusepiirangu mõjuala LÕPU märke (või et uuesti 90 vms) aga enamasti ei panda. Took me a while, nagu öeldakse. Võidki töristama jääda sedasi. (Võib-olla sain valesti aru ja kogemata kombel sigatsesin liikluses, aga see tundub siiski absurdse variandina.)Landy kirjutas:Ise roolis olles ühe korra edasi-tagasi. Erisustest kahjuks ei tea. Püüdsin karmaplikult märke jälgida. Sinu jutt paneb mind sealse liilusseaduse inglisekeelset variangti otsima. On sel mingid drastilised erisused võrreldes kodumaaga?
Pluss, et valges kastis nimi tähendab asulas liiklemise korra algust.
Pluss veel nn. poola liiklusskeem, et valgel ajal lastakse pool autot teepeenral (kui seda on piisavalt) ja keskel on kolmas rida - kohutavalt hakkas meeldima. Kui eestlane nii valus idioot ei oleks, oleks meil kolmerealine tartu maantee nagu maast leitud nullkuludega. Matsi moodi oma jonni ajades võib tulemuseks muidugi märkimisväärne laibahunnik olla selle skeemiga...
Mismoodi sul see õnnestus? Arvestades jõhvi-kukruse-misiganes ümbersõitu ja teeremonti?Landy kirjutas:P.S. Sai täna Tln-Narva-Tln ühe soojaga ära sõidetud (15 min. peatus Narvas) ning tegin seda ühtlaselt 90 km/h ökonoomsussõidu reziimis saades uueks kütuse kulu rekordiks 4,0L/100km (võrreldes 90-100-110 tiksumisega) 0,4..0,5L/100km kohta kokkuhoidu.
Ma jälle olen see talv korra tln-daugavpils-tln teinud ühe päevaga. Pluss üksikuid otsi samal marsruudil, ehk siis ~1030 ja ~520 km päevateekonnad, paar-kolm korda narva-tln-narva kah. Kütusekulust oli siiralt pohui, ausalt.

tegime pulli, aitab
Siin võib pesuveega lapse välja visata.fagott kirjutas:Vot need viimati mainitud juhtumid on tõsised kuriteod, nendest tuleks tegelikult ise politseid teavitada ja katsuda ise kurjategija kinni pidada. Nimelt võib möödasõidu takistamisega põhjustada väga tõsise liiklusõnnetuse.
Mul lendas eelmine suvi vererõhk kusagile kolmesaja peale...
Pärnust tulles oli 3ne grupp, meie, vist teine avensis ja mingi kolmas hall junn, a la civic vms. Paar korda mööduti üksteisest, sattus kuidagi nii, et need kaks olid meie ees parasjagu. Mingi sügelemine seal käis, siis hakkas pidurdamine. Pidurdatakse. Ja veel. Mina ka taga loomulikult. Pidurdatakse SEISMA. 100 alas. KESET TEED, st oma sõidusuunda, mõlemad. Siis ronis ees peatunud avensisest välja kangesti vambolapaavo näoga vend (NB, ma ei väida, et see oli tema, aga kangesti selle mehe moodi välimuselt) ja kukkus teisele juhile aknast mingit moraali lugema.
Tra ma olin marus. Käsi oli seni signaalil kuni mööda floorida sain sest debiilikust ja tõotasin endale, et seda meest endast mööda ei lase. Liiga ohtlik, tõsiselt. Numbrit vaadata ei jõudnud, jäsemed värisesid vihast selle isehakanud miilitsa peale.
Lausdebiil.
Õnneks mööda lubamise momenti ei tulnud, järgi ta ei jõudnud.
tegime pulli, aitab
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
No seda 100 alas 0 pidurdamist olen ka Tartu mnt üle elanud ja ühel sõidul suisa mitu korda. Ja tekkis see kõik sellest, et üks nn looduse nautija lihtsalt ei sõitnud normaalse kiirusega ja tekitas enda järel sellise mõnusa ca 2km pikkuse saba. Ja nüüd siis need kes üritasid kukilt tagant ettepoole ronida ja mingil hetkel möödasõidul uuesti oma ritta tagasi tulles pandi ikka terve kolonn pidurit sõtkuma kuni viimased seisma jäid...Haige on see liiklus Tartu-Tallinn mnt-l 

Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 198
- Liitunud: L Sept 30, 2006 8:04 pm
- Asukoht: Patermaa, harjumaa
Mina olen ka seda meelt, et need kes ei suuda märke tuvastada tee ääres, ise samalajal roolis olles, ei peaks maanteele tikkuma üldiselt. Ma julgen arvata, et enamus surmadega juhtunud õnnetusi, joobes teemad va. , on juhtunud kolonnis edasipürgimise tagajärjel. Seega, proovigem liikuda lubatud kiirusega ja ummikuid mitte tekitada.
Katkestanud Alansi Kapp-il 
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236

Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
Ummik
See Tartu mnt. ummik ju sinna sisse programeeritud suvisel ajal. Veokatel enamasti piirajad peal ja üle 92-93 ei lähe.
Oled Sa päris kindel, selles mida soovid ja soovitad?PARUN kirjutas:Minu hinnangul võiks väiksemal paremas seisukorras maanteel olla kiiruse piiranguks 120-130km/h. Vähemalt Tln-Trt'u maanteel. Me ei sõida enam sigullide ja mossedega.
Tln-Trt mnt oleks vägagi ok sõita 120. Samas võiks olla ka soovituslik väikseim kiirus nt 100. Mitte ei sõida ja koperda 80-90 ja ei tekita endale hiiglaslikku autokolonni taha. Tavaliselt juhtub ikka mingi õnnetus just mõõdasõidul. Samamoodi võiks ju maapeale tuua liiklusepidurdajaid. Ok, saame aru kui raske/ohtlik last või lihtsalt auto ei võimalda enamat.
Skandinaavias on kiirteedel üksikuid lõike, kus 120 lubatud, enamus 2+2 turvaliselt eraldatud suunavöönditega kiirteid ainult 110. Sellise liiklustiheduse (ja õnneks veel kultuurse liikluse) juures, on see ka ainumõeldav. Sest liigub see mass ju ikka +10 km/h ja eksimus sellisel kiirusel on pahatihti fataalsete tagajärgedega. Kui nüüd mõelda Tallinn Tartu peale, kus liiklus eraldamata suunavööndites, hakkaks vastastikku liikuma 260km/h...? Ma eelistaks siis pigem rongiga reisida.
Olen piisavalt seda Tln-Trt trassi nühkinud, ja võin õelda, et suvel 110 sõidaks/sõidavad enamus, võibolla tõesti on 120 liiast. Ja kui nüüd mingi pidur sõidab tervel autokolonnil ees siis ...
U. aasta tagasi tegin küttekulu arvestust hiluxiga, sõit K.Nuiast-Tln. Hea pikk ots. Sisuliselt terve tee piinlesin ja jälgisin spidokat, et kiirus üle 90 ei läheks. Peale koset oli ikka jube autokolonn järgi, ei vajutanud rohkem ja sõitsin ikka lubatud kiirusega. Kui oled pidurks ees, sõidetakse igast võimalikust ja mittevõimalikust kohast mööda ja tehakse koledalt ohtlikuid manõõvreid. Sealt need plekimõlkimised tulevad.
Tagasi tulin Pärnu kaudu ja siis lasin 120. Mõnus oli sõita kohe.
Tõsiselt tuleks trahvima lõpuks hakata neid põhjusetta pidureid.Võimud
võiksid oma kiiruse kaameratele lisafunktsiooni peale installida, et lubatust 10 vähem ja pildike tuleb, saaksid liikluse sujuvamaks ja suurema kopika kaamerate pealt.

U. aasta tagasi tegin küttekulu arvestust hiluxiga, sõit K.Nuiast-Tln. Hea pikk ots. Sisuliselt terve tee piinlesin ja jälgisin spidokat, et kiirus üle 90 ei läheks. Peale koset oli ikka jube autokolonn järgi, ei vajutanud rohkem ja sõitsin ikka lubatud kiirusega. Kui oled pidurks ees, sõidetakse igast võimalikust ja mittevõimalikust kohast mööda ja tehakse koledalt ohtlikuid manõõvreid. Sealt need plekimõlkimised tulevad.
Tagasi tulin Pärnu kaudu ja siis lasin 120. Mõnus oli sõita kohe.
Tõsiselt tuleks trahvima lõpuks hakata neid põhjusetta pidureid.Võimud
võiksid oma kiiruse kaameratele lisafunktsiooni peale installida, et lubatust 10 vähem ja pildike tuleb, saaksid liikluse sujuvamaks ja suurema kopika kaamerate pealt.
Kõnetraat 51922951
Tegelikult võib sarnast skeemi juba alates lätist kohata, mõistlik ja kusjuures see pole neil seal ju kohustuslik vaid inimesed on ise selle peale tulnud. No okei, samas ka siinseks miinuseks võib tegelt pidada ka suhteliselt kitsast asfaldiala, päris äärde kruusa peale ka nagu ei sõida.tanel kirjutas: Pluss veel nn. poola liiklusskeem, et valgel ajal lastakse pool autot teepeenral (kui seda on piisavalt) ja keskel on kolmas rida - kohutavalt hakkas meeldima. Kui eestlane nii valus idioot ei oleks, oleks meil kolmerealine tartu maantee nagu maast leitud nullkuludega. Matsi moodi oma jonni ajades võib tulemuseks muidugi märkimisväärne laibahunnik olla selle skeemiga...
Muus osas aga tõesti ei saa aru mis geenierror liikluse koha pealt eestlastele sisse on tulnud. Tegin see suvi korraliku tripi portugali ja tagasi - hea tuju algas ja kahjuks ka lõppes Ikla piiripunktis. Loomulikult kohtab ka piiri taga igasuguseid aga no sellises kontsentratsioonis lolle on vist küll ainult siin. Viimane ere hetk linnaliiklusest, kui üks maailmaparandaja arvas et minu öösel (peaaegu) kollase tule alt läbisõitmine on talle piisav põhjus ilgelt sabas sõites tulesid vilgutada ja signaalitada. Ehmatusega arvasin alguses et autoga midagi valesti ja jäin tema pärast koguni seisma. Järgmise foori taga aga anti siis närviliselt mõista mis tegelik põhjus. Ausaltöelde juhtus see umbes tunnike tagasi ja ei suutnud seda teemat lugedes vakka olla. Siinkohal ka tervitused minu poolt selle hõbedase escorti omanikule, lammas selline

Et su koju ka tasuline parkimine tuleks!nasa kirjutas: Teine hämmastav kiun, mis lahti läinud Tallinnas Kalamaja parkimistsooniga. OK, linnaisad võiks öelda, et koguvad maksu automaksu asemel, aga ülejäänud linn saab ju hakkama. Ei maksa iba ajada, et tänaval enam parkida ei lubata -elanikud saavad 600 eeki eest aastaks parkimisloa osta. Jõuad autot pidada, jõuad ka selle pileti osta.
Elan kalamajas meil majas 10 korterit 3 autot majapeale täpselt mahuva maja ette ära ja nüüd võtsime hoovist maha 4 puud, et parkimis kohad oma rohelisse hoovi teha. Meie tänaval on üldse kõik korras! 5 naabermaja ja meie majas autosid kokku 9 kortereid 60. Mine reguleeri seda parkimist seal kus probleem on ja küsi magala muruparkijate käest mägdel see 600. Ja kui sa kasutad vastavalt vajadusele erinevaid autosid siis 600.- kaart kehtib ainult ühel autol ega mupot ei huvita kui sa paned teise auto kaarti aknale kuigi seda teist autot alal ei pargi.
Kaameratest savi las nad olla mingi kasu neist ikka on. Vähem lolle pidureid peaks olema liikluses. Täna tulin Pärnu mnt lubatud kiirusega ükshetk jäi jalgu 20kmh aeglasemalt sõitev mersu teises reas kui esimene oli vaba. Tean, et siin on ka veokijuhte palju aga ärge keema minge kuid mulle ei meeldi ka see kui veokijuhid sabasid mööda ei lase nii nagu LE kohustab.
Kaamerad on vähemalt algus meie lollide lammaste karjatamisel. Need kaamerad võiksid ka piki vahesid arvutada

Olen ise ka paar korda sõitnud autoga Eestis ja piiri taga. Piiteri liiklus on minu meelest lahe. Sõidad oma sõiduvöönis ja kui sulle ikka linnas 70km/h + auto vastu tuleb ja vilgutab tulesid, siis instinktid käsevad rida vahetada ja otsida vaba rada. Aga kodust rääkides siis ...
Las need aeglased sõidavad. Olen ühe eelkõnelejaga nõus - nuuti peaks saame need, kes rongi jäävad. Kui jõuad järgi, siis mine ka mööda. Kui ei oska mööda minna, siis jäta pikivahe, et teised saaksid mööda minna.
Suunatuli - eriti asjalik on seda näidata siis kui Tl-Trt maanteel Siniküla ristmikul teed möödasõitu kolmanda reana. Ja jumala eest ära näita suunda kui on võimalus mööda minna. Ja tänamate jätke ka kohe kindlasti. Suunatuled kestavad ju nii kauem.
Neile, kes liiklusmärke tähele ei pane - sõitke ühistranspordiga.
Las need aeglased sõidavad. Olen ühe eelkõnelejaga nõus - nuuti peaks saame need, kes rongi jäävad. Kui jõuad järgi, siis mine ka mööda. Kui ei oska mööda minna, siis jäta pikivahe, et teised saaksid mööda minna.
Suunatuli - eriti asjalik on seda näidata siis kui Tl-Trt maanteel Siniküla ristmikul teed möödasõitu kolmanda reana. Ja jumala eest ära näita suunda kui on võimalus mööda minna. Ja tänamate jätke ka kohe kindlasti. Suunatuled kestavad ju nii kauem.
Neile, kes liiklusmärke tähele ei pane - sõitke ühistranspordiga.
GC 4,7 162 kW -03
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW
Ex kallimad: xj 4,0 HO; Y60 2,8 85kW