Koht, kus saab arutada 4x4 teemadel, leppida kokku aegu, sõitude kohti ja muidu informatiivne koht / Information about different 4x4 events, safaries and adventures in Estonia and abroad.
Mia läheks sinna kanti üle Venemaa ja Ukraina
Käisin just Dnepropetrovskis - võimas oli - ühe otsa sõidab sinna kahekesi kütus + elamiskulud julgelt 1000 EEK'uga ära + Vene transiitviisa 760 EEK per kärss
MikkM kirjutas:Kriitilise pilguga ülevaatamisest pole eriti kasu peale veermiku, mis andur või mis iganes jubin võib saba anda ilma hoiatamatta.
Sõida kaugele autoga millel puuduvad andurid
Olen ise käinud Kazan'ini idas, Marseille'ni läänes ja Dnepropetrovskini lõunas - kaasas alati vaid rattavõti ja hea tuju - liikuriks vanemad Ford Mondeod - siiani 0 probleemi tekkinud
Viimati muutis MahviaDeTyrk, R Mai 28, 2010 11:21 am, muudetud 1 kord kokku.
karli kirjutas: Premacyga, eelarve on jooksev, kuid kütusele peaks kuluma 6500-7000, majutus on lahtine, kuna ei ole kindel, kas veame telgi kaasa või ei. Aga loodaks 15000 hakkama saada.
15K on optimistlik plaan, ma tegin kuu tagasi portugali tripi autoga. Plaanitud oli 25ga hakkama saada aga läks ikka ca40 (kohapeal elasin tuttavate juures ja liigselt ei laristanud). Kui juba nagunii sinnakanti sõit, siis pange Veneetsiasse välja ja siis piki vahemere kallast Horvaatiasse nt?
Eks näis, loodan et suurt üle 20 kg ei lähe,,, Aga 15 eest peaks saama sõidud ja majutused tehtud. Juurde tuleb siis 10 päeva söök mis ehk kuskil 5000 eeku.
Landy kirjutas:Selline küsimus, et kas kuni Tsehhini on plaanis ühes soojaga ja ilma pikmate peatusteta põrutada?
Tekkis idee, et äkki hääletaks Teie peale kuni Prahani ja pärast sealt uuesti tagasi. Kütuseraha ehk kirvaks.
Oli plaan küll, et alustaks hommikul 7-8 sõitu, siis peaks õhtul kella 22-23 ks olema poola lõpus. Ja kui ma kogu reisi ajaks ei leia kedagi autosse, siis võin su peale küll võtta.
Eurotuuril on kerge lisakulusi tekitada ja enamasti tuleks eelarve korrutada 2.
Paar aastat tagasi sai läbi sõidetu ca 7500 km ja läbitud järgnevaid riike: Läti-Leedu-Poola-Saksa-Sveits-Austria-Itaalia-Sloveenia-Horvaatia-Bulgaaria-Slovakkia jne...
Plaan oli 20 rahaga hakkama saada (pluss kütus) aga tegelik oli üle 30K , millele tuli lisaks veel kütus ... Mingit laristamist ja über kalleid hotelle ei olnud , tegelikult polnud mingeid plaane vaid igal õhtul mõtlesime alles järgneva päeva teekonna ja meelelahutuse .... oli mägesi ja lund ning päikest ja sooja merevett
Aasta siis oli 2007. Kaks peret, 9 kohaline Renault traffic. Tallinnast prantsusmaale atlandi äärde ja tagasi. 7000km ja raha läks meie perel alla 15000.- Teisel perel läks küll tiba rohkem, kuna nad poodlesid omale nänni kaasa rohkem. Siin sees on kõik kütused, teemaksud, söögid joogid, disnilandid jms. Tõsi ööbisime küll enamasti telkides ja söök tuli matkapliidi pealt. Kahe nädala jooksul oli vist ainult paar ööd katuse all, kuna vihma sadas jubedalt.
MahviaDeTyrk kirjutas:Mia läheks sinna kanti üle Venemaa ja Ukraina
Käisin just Dnepropetrovskis - võimas oli - ühe otsa sõidab sinna kahekesi kütus + elamiskulud julgelt 1000 EEK'uga ära + Vene transiitviisa 760 EEK per kärss
MikkM kirjutas:Kriitilise pilguga ülevaatamisest pole eriti kasu peale veermiku, mis andur või mis iganes jubin võib saba anda ilma hoiatamatta.
Sõida kaugele autoga millel puuduvad andurid
Olen ise käinud Kazan'ini idas, Marseille'ni läänes ja Dnepropetrovskini lõunas - kaasas alati vaid rattavõti ja hea tuju - liikuriks vanemad Ford Mondeod - siiani 0 probleemi tekkinud
Julge mees! Ma olen ikka kruvikeeraja (seda on isegi vaja käinud), näpitsad ja terroristi teibi ka kaasa vedanud (MB 84 või LR 95).
Kriitiline pilk üle klotside, vedelike ja REHVIDE ja tuld!
Kui tihti on tee ääres näha katkist jaapanlast?
Neljakesi autos on paljuvõitu, vist.
Sealkandis on kiirteed kleebisega (tanklates müügil).
Poed/tanklad suletakse varem.
Söögikraami, eriti õlut, ei ole mõtet kaasa vedada.
Huvitavamad atraktsioonid ei ole tihti nii reklaamitud, nt. "kocjanske jame" Sloveenias.
Head reisi!
Landy kirjutas:...Tõsi, ise üle 14 järjest roolis olla ei kannatanud (Dasia iste pole sekks mõeldud). Õnneks olid vahetusjuhid kaasas.
ise käisin märtsis Venemaal Nini Novgorodi kandis, üle ööpäeva jutti roolis ilma vahetuseta, jupp aega muidugi piiril passides ja elus ning samamoodi tagasi. Daewoo iste pole kah kõikse mõnusam asi, aga kui juba autos oled siis lased ühe valuga edasi.
Kellel huvi siis võin pajatada eelmise aasta tripist Eesti,Läti, Leedu, Poola, Slovakkia, Austria, Tsehhi, Horvaatia, Itaalia ja tagasi. Sai väga põhjalik reisipäevik tehtud kõikidest kulutustest (teemaksud, kütus, ööbimine, vaatamisväärsused jne.). Käisime Meerikamaa bussiga ja 2 peret s.t. 4 inimest. Kokku läks 25 K kanti.
Tervitustega ja Horvaatia on sigailus ja veel lahedam.
Soovitan soojalt
andrusr kirjutas:Kellel huvi siis võin pajatada eelmise aasta tripist Eesti,Läti, Leedu, Poola, Slovakkia, Austria, Tsehhi, Horvaatia, Itaalia ja tagasi. Sai väga põhjalik reisipäevik tehtud kõikidest kulutustest (teemaksud, kütus, ööbimine, vaatamisväärsused jne.). Käisime Meerikamaa bussiga ja 2 peret s.t. 4 inimest. Kokku läks 25 K kanti.
Tervitustega ja Horvaatia on sigailus ja veel lahedam.
Soovitan soojalt
Oleks küll huvitatud sellest, panin ps i ka teate.
Olen käinud autoga Horvaatias 5 korda, ei liialda, niivõrd meeldib see maa.
Mõned tähelepanekud.
10 päeva on natuke vähe, 12 - 13 oleks paras.
Olen alati sõitnud ühe jutiga välja, sõit kestab 34 tundi. Tagasiteel olen teinud 1-3 ööpeatust.
Olen tavaliselt ise puldis 1000 km, siis keegi teine ja siis lõpus jälle mingi 800 km.
Kõige nürim on sõita Poolas aga pärast Warsavit u. 300 km läheb päris mõnusaks.
Soovitan sõita Wienna, Prno trassil.
Horvaatias ei soovita transiidiks kasutada mitte tasulisi teid.
Horvaatias ja üldse vahemeremaade mittekiirteel kulub sõitmiseks vähemalt kaks korda rohkem aega, kui meil kodus, ranniku ja mägiteedel lausa 3 korda:)
Liiklus on nendes maades super mõnus, kui toimimise põhimõttest aru saad.
Nendes maades on väike auto väga praktiline aga suurega on mugavam kohale sõita.
Ülimõnus on kohapeal laenata roller, käia rahvusparkides, käia raftingul, öösel linnades ööelu nautida.
Kui autol konditsioneer ei tööta, siis on see reis täielik piin.
NB. Horvaatia asfalt on vihmaga sama libe, kui meil lumi talve rehviga.
NB.NB Horvaatiasse minnes ei pea mingita majutust bookima, kodumajutus ja rendi korterid on ülikättesaadavad, tarvitseb vaid mõnda kuurortlinna sisse sõita.
Horvaatia ei ole odav riik.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Kõigepealt tahaks öelda, et kes teeb sel juhtub. ühel aastal tsehhist tagasi tulels sõideti tagumisele autole keset Poolat külje pealt sisse. olukorra lahendamine ja paberite täitmine võttis pool päeva aga kuid elus ja tervfed kõik ja kindlustus tegi ka ca poole aasta pärast ka auto korda:D
järgmisel aastal sõitsin Budapestis risti üle trammitee nii õnnetult, et kõik neli velge ovaalsed ja veermik paigast ära (seda sain teada mõni nädal hiljem Info Autos) rehve tasakaalustama mines näitas kohalik, et temal pole seal midagi teha aga vot näed selles külas selline firma, tema paneb need rattad jälle ringi käima. pool päeva kohaliku eluoluga tutvumist ja auto sõitis jälle:D
horvaatiasse tahaks ikka ja jälle;) tundub et kisub kah sinna juuli keskpaiga kanti see siitpoolt minek oma võikese rootsi traktoriga.
sellel tripil parem arvutada kilomeetri maksumust. ca kaks aastata tagais käies, oli kütuseliiter sama kallis ja siis läks koos kõikide kiirteemaksudega ca 2kr/km. Horvaatia kiirteed on väga head aga nad on ka kõikse kallimad euroopas. ca 1kr/km. see ajaski keskmise kilomeetri hinna üles:( austria, ungari kiirteemaksud ei kohutanud, ainuke riik millest otsejoones välja sõitsin olisloveenia. sael müdi ainult aasta teekaarte (vist oli misi 300) ja mingeid päeva ega nädala omi polnud.
kui asendusjuhid on võtta ja tee peal ära ei eksi siis kuni Varssavini (ca 13h sõitu) on piin, peale seda oled juba Euroopas ja väga mõnus on sõita. varssavist lõunasse sõita pole soovitav reede õhtul ega põhapäeva õhtul (kohalikud liiguvad ja umikuid on mitmeid). varssavis tuleb valida linnasisene ringtee, seal küll ühes kohas remont, kuid tasub sealtkaudu minna, et ei peaks kesklina fooride taga passima.
kui eesmärk pole kiirelt kohale saada siis julgen soovitada võtta suund katowice pealt budapesti peale, ja seda OTSE. lahedad mägiteed ja mõgedevahelised külad. pea dkinni jood kohvi teeäärses kohvikus ja naudid elu ja vaadet. mulle see tee väga meeldis.
ungaris võiks Balatoni ääres päev kaks lihtsalt puhata sõiduväsimust et edasi ühe päevasõiduga jõuda Spliti alla. mina keerasin suvalises külas suvalis emereäärse kämpa väravast sisse ja kui algul plaanisime seal olla päev paar siis olime kolm ning peale lõunaskäiku tulime sama koha peale tagasi. sisuliselt kohalik taat rendib oma tagahoovi liivapõldu välja. tasu oli mõistlik ja kui vaja leian ka GPS koordinaadid. telgist randa oli ca 100m. Augusti alguses on seal folkloori peod, näeb huvitavaid karaktereid;)
kui kaasas on vähemalt üks poisslaps siis tagasi tulles soovitan sõita läbi Austria lõunaosas asuva Wattensi linnakese, kus asub Minimundus. ca 120 maailma ehitist on vähendatud mõõtkavas välja pandud. posite lemikud on mudel paadid, rongid kosmoselaevad jne;)
ja siis see kiirtee wattensist viini peale.............. mmmmmmm kolme realine, vonkleb ümber mägede ja autopiloot on u. @150km/h
sellisel sõidul sa ei saa kunagi, mitte kunagi kõike ette paleneerida ja kui planeeridki, siis plaani järgi puhkamine - ei see ei ole puhkus. ole reageerimisvalmis ja võta asja mõnuga;)
Vabandan teema solkimise pärast aga ei taha uut samanimelist ka teha. E. plaan minna 20.06 ja Suvesõiduks (1.07) tagasi jõuda. Autoks ilmselt LR ja osa ööbimisi autos. Kui keegi kampa tuleks, oleks lõbusam. Kahe autoga minnes kõva eelis- kui seltskond ei sobi, on alati võimalus oma teed minna. Kogemus, side jms. plemas.
5038631
Tehtud! Kahjuks kambalisi ei olnud aga kahekesi oli ka vahva. Juhuse soovil sai ka mõnikümmend km erineva katte, läbitavuse ja -laiusega klülateid sõidetud- nukker. Sealt ei ole sõja jäljed kuhugile kadunud. Aga Horvaatia "lakutud" osa tasub külastamist ka nõrgema närvikavaga inimestel.
10 riiki, 7000 km, 10 päeva, a' 2000 kr, sellest pool paaki. Ja kokku sai hoitud mugavuste, mitte vaatamiste arvelt.
Kokkuvõtteks- Horvaatia ja Norra on kohad, kuhu tahaks tagasi, aga eks see ole maitse asi ka.