2. leht 2-st
Postitatud: K Nov 23, 2005 7:14 am
Postitas Kuzmitz
St, et maanteekiirus 100 km/h peab olema suht mugava juhitavusega.
Kui jutt käib ikka UAZ-st, siis on seda vist natuke palju nõutud... Mäletan oma UAZ-perioodist, et mugav see asi sihukese kiirusega küll ei olnud. Juhtida muidugi sai, aga mis elu see oli!! (Mina tõstsin enda autot kiigedest ca 5 cm)
Postitatud: K Nov 23, 2005 9:14 am
Postitas Ain
Red.sillaga läheb mootor lõugama, muud midagi. Kiirema sillaga, tavaline sild ja uuema versiooni ülekanne, saab selle kindlasti kätte. Suuremad ja AT mustriga rehvid ja pole vist hädagi.
Aga kui tõsta tahad ja siis veel metsas kolada, siis tuleb sõidumugavuselt teel kül tükike lõigata.
Postitatud: K Nov 23, 2005 6:27 pm
Postitas G-69
Et 100 km/h kättesaada - see ei ole kiiruse pärast küll mingi probleem. Ma lendasin varem Gaz-69 'ga vajadusel 120'ga ja seda uskumatult sujuvalt ning mugavalt sellise aparaadi kohta. Sellele aitasid tõesti kaasa suured pehmed maanteekummid ja 37-hambalised peaülekanded. Aparaat ise oli ka oma vanade pehmete vedrudega na madalaks vajunud (loomulikult ei tasu seda üritada originaalmootoriga - see jääks siis viimaseks sõiduks mootorile).
Aga nüüd selle UAZ veeremi (tunduvalt jäigem) ja plaanitud tõste puhul ei oska ma küll arvata, kui suur see Ain'i poolt ennustatud "tükike sõidumugavust" on, millest mul loobuda tuleb.
Postitatud: K Nov 23, 2005 6:32 pm
Postitas G-69
Kuzmitz kirjutas:...Juhtida muidugi sai, aga mis elu see oli!! (Mina tõstsin enda autot kiigedest ca 5 cm)
Kas selle 5cm kiigetõste puhul veel rooli otseks vedas?
Postitatud: K Nov 23, 2005 6:44 pm
Postitas jr
G-69 kirjutas:Kuzmitz kirjutas:...Juhtida muidugi sai, aga mis elu see oli!! (Mina tõstsin enda autot kiigedest ca 5 cm)
Kas selle 5cm kiigetõste puhul veel rooli otseks vedas?
Isegi 10cm kiigetõstega veab rooli otseks. Ja 100kmh kannatab sõita küll, isegi 35" rehviga. Kuigi, peopesad võtab higiseks

Postitatud: K Nov 23, 2005 6:59 pm
Postitas G-69
Tänan, "jr" !
Ma kartsin seda rooli asja (iseseaduvusnurk ju UAZ'l väga väike) kõige enam!
No ega ma tast mingit Rolls-Royce'i saada ei loodagi - seda venemaasturimõnu peab kah nautima!
Postitatud: R Dets 31, 2010 9:18 pm
Postitas Eints77
Üks küsimus minujaoks siiski õhku jäänud. Palju kannatab Uaz 469b vedrustusest tõsta ilma, et peaks gardaane ringi tegema hakkama?
Postitatud: L Jaan 01, 2011 1:38 pm
Postitas uputaja
120mm. Pikemad pidurivoolikud ja roolivarras pikemaks.
Postitatud: P Jaan 02, 2011 11:33 am
Postitas gasuzu
Üks lolljõuab rohkem küsida kui sada tarka vastata
Tahaks näha seda 69 mis 120 välja sõidab?
Miks tehakse maasturist kipakas tänava sõidu auto?
Mis puutub siia vedru laius ja paksus kui täismassi vaheon 185 kg
gaz 24 ja raf on ühetmõõtu vedrud ja kiige,gaz 21 ja eraz ühtemõõtu
vedrud ja kiiged.Äkkiolid need gaselli omad, mis on pikemad.
Vaadates joonisel uaz esisilda siispeaks olema suhteliselt lihtne
pikikallet muuta.Vedruvankri ja müügiks saab küll ääsipeal teha aga
enda tarbeks.Mangaankroomterasest lehed kuumutatakse temp.830...
850C,karastatakse temp. 60C soojendatud õlis ja noolutatakse temp.
475..500C.Ränimangaanterasest lehed kuumutataksetemp. 855...875C
karastatakse temp. 60C soojendatud õlis ja noolutatakse temp.480...500C.
Enne kui osta gaz/uaz tuleks lugeda,Henry Fordi raamatut;Minu elu ja töö;
kirjastus; Plekk-Liisu; 1995 ,siis saab selgeks miks poldiring 5,5"
Postitatud: P Jaan 02, 2011 11:58 am
Postitas uputaja
gasuzu kirjutas:Üks lolljõuab rohkem küsida kui sada tarka vastata
Tahaks näha seda 69 mis 120 välja sõidab?
Miks tehakse maasturist kipakas tänava sõidu auto?
Mis puutub siia vedru laius ja paksus kui täismassi vaheon 185 kg
gaz 24 ja raf on ühetmõõtu vedrud ja kiige,gaz 21 ja eraz ühtemõõtu
vedrud ja kiiged.Äkkiolid need gaselli omad, mis on pikemad.
Vaadates joonisel uaz esisilda siispeaks olema suhteliselt lihtne
pikikallet muuta.Vedruvankri ja müügiks saab küll ääsipeal teha aga
enda tarbeks.Mangaankroomterasest lehed kuumutatakse temp.830...
850C,karastatakse temp. 60C soojendatud õlis ja noolutatakse temp.
475..500C.Ränimangaanterasest lehed kuumutataksetemp. 855...875C
karastatakse temp. 60C soojendatud õlis ja noolutatakse temp.480...500C.
Enne kui osta gaz/uaz tuleks lugeda,Henry Fordi raamatut;Minu elu ja töö;
kirjastus; Plekk-Liisu; 1995 ,siis saab selgeks miks poldiring 5,5"
Ei saanud postituse mõttele pihta. Egas ei pea ju kipakat tegema. Toyota 2,4TD mootoriga G-69 kannatas ka 140km/h lasta ja peopesad ei läinud higiseks. All oli 35" MT
Postitatud: K Jaan 05, 2011 12:47 pm
Postitas gasuzu
Tere ja head uut.
ÕS annab kipakas vasteks kergesti ümber minev ja nii oli see ka mõeldud.Kas toyota mootoriga gaz 69 on ikka see õige või on see juba ümber ehitatud auto.Mida kõrgemal on raskuskese seda ebastabiilsem on auto.Mida annab kõrgemale tõstetud kere kui kliirens(täielikult koormatud
auto madalaima punkti ja maapinna vaheline kaugus) jääb samaks.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=18018
Postitatud: K Jaan 05, 2011 1:09 pm
Postitas Taavi2101
Eints77 kirjutas:Üks küsimus minujaoks siiski õhku jäänud. Palju kannatab Uaz 469b vedrustusest tõsta ilma, et peaks gardaane ringi tegema hakkama?
Originaal vedrud pinnid nii kaardu, et kiiged lähevad suht tuugalt paika,
siis ei pea midagi ringi tegema.
160 Patroliga proovisin järgi.
Postitatud: L Jaan 15, 2011 12:41 pm
Postitas gasuzu