Rehvi sisekülje beadlock

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
Küllo
Fitting 38"
Postitusi: 241
Liitunud: R Juul 06, 2007 11:45 pm

Bedlock

Postitus Postitas Küllo »

Mulle tundub olulisena säilitada tehase poolt antud veljeserva kuju, sest vastasel korral väänad rehviserva "ebaloomulikku" asendisse, mis võib kaasa tuua vale kulumise, mitte päris "õieti" töölehakkamise madala rõhuga ja ka õhu seespüsimise probleemid. Kas panna originaalserv välimise ketta külge või jätta olemasolev keermetega ketas lihtsalt rock ringiks ja lahtikäivaks mujalt, on juba ema ja tütre teema. Mina töötlesin ka lukuservad rehvi põse kuju järgivaks, ja kogemusele tuginedes üks auk lukku on ilmselgelt vähe, mõtlesin teha lausa 4 tk, kui kunagi peaks vajadus tekkima lahti võtta.
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Mulle tundub olulisena säilitada tehase poolt antud veljeserva kuju, sest vastasel korral väänad rehviserva "ebaloomulikku" asendisse, mis võib kaasa tuua vale kulumise, mitte päris "õieti" töölehakkamise madala rõhuga ja ka õhu seespüsimise probleemid.

Arvan, et see probleem on ületähtsustatud. Enamus meil kasutatavaid polditatavaid rehvilukke ei järgi rehvi "loomulikku" asendit aga sellet pole küll probleemi tõisnud
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

erik kirjutas:See välimine ketas ja keermetega ketas peavad omavahel liibuma, mul on sinna lausa hiiglaslik O rõngas süvistatud. Õhk jõuab läbi võru rehvi sisse nii, et võru sees on mõned suuremad augud. Mul oli vist 2, 13 mm auku.
Selge. Kui nad omavahel liibuvad, siis järelikult tuleb nende kahe vahele panna ka tihend (või silikoon). Siis vist tõesti õhk püsib sees...
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Arxs
Fitting 38"
Postitusi: 355
Liitunud: K Mai 21, 2008 8:16 pm
Asukoht: Halinga

Postitus Postitas Arxs »

hmm kirjutas:Selline on tal juba olemas, vaja oleks ka rehvi sisemine külg kinni saada.
Ehk vaja on lukku mis lukusab rehvi mõlemad küljed.
Aga videos ongi ju kahepoolne ehk sisemine ja välimine mõlemal veljeküljel.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Postitus Postitas Praks1 »

Seal ainult valimine lukk,lihtsalt ristl6ige sellest.
Proto
53951597
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”