Rehvi sisekülje beadlock
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Bedlock
Mulle tundub olulisena säilitada tehase poolt antud veljeserva kuju, sest vastasel korral väänad rehviserva "ebaloomulikku" asendisse, mis võib kaasa tuua vale kulumise, mitte päris "õieti" töölehakkamise madala rõhuga ja ka õhu seespüsimise probleemid. Kas panna originaalserv välimise ketta külge või jätta olemasolev keermetega ketas lihtsalt rock ringiks ja lahtikäivaks mujalt, on juba ema ja tütre teema. Mina töötlesin ka lukuservad rehvi põse kuju järgivaks, ja kogemusele tuginedes üks auk lukku on ilmselgelt vähe, mõtlesin teha lausa 4 tk, kui kunagi peaks vajadus tekkima lahti võtta.
Mulle tundub olulisena säilitada tehase poolt antud veljeserva kuju, sest vastasel korral väänad rehviserva "ebaloomulikku" asendisse, mis võib kaasa tuua vale kulumise, mitte päris "õieti" töölehakkamise madala rõhuga ja ka õhu seespüsimise probleemid.
Arvan, et see probleem on ületähtsustatud. Enamus meil kasutatavaid polditatavaid rehvilukke ei järgi rehvi "loomulikku" asendit aga sellet pole küll probleemi tõisnud
Arvan, et see probleem on ületähtsustatud. Enamus meil kasutatavaid polditatavaid rehvilukke ei järgi rehvi "loomulikku" asendit aga sellet pole küll probleemi tõisnud
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Selge. Kui nad omavahel liibuvad, siis järelikult tuleb nende kahe vahele panna ka tihend (või silikoon). Siis vist tõesti õhk püsib sees...erik kirjutas:See välimine ketas ja keermetega ketas peavad omavahel liibuma, mul on sinna lausa hiiglaslik O rõngas süvistatud. Õhk jõuab läbi võru rehvi sisse nii, et võru sees on mõned suuremad augud. Mul oli vist 2, 13 mm auku.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Aga videos ongi ju kahepoolne ehk sisemine ja välimine mõlemal veljeküljel.hmm kirjutas:Selline on tal juba olemas, vaja oleks ka rehvi sisemine külg kinni saada.
Ehk vaja on lukku mis lukusab rehvi mõlemad küljed.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR