2. leht 3-st

Postitatud: R Apr 16, 2010 12:37 am
Postitas Exp
Jah sul on ikka 4 käiguline mehhaaniline automaat! 5 käigud olevad uuemal mudelil, kus on rohkem elektri süsteemid :) täpselt ei tea aga mõtlen et pärast 1998 aasta.

Postitatud: R Apr 16, 2010 8:08 am
Postitas yanekk
joz kirjutas: Küsimus siis selle pärast, et lugesin kusagilt, et keegi kirjutas, et tema exploreril 5 käiguline automaat, samas minu masinal käike 4, et kas mul kastil muudele muredele veel 5. käik puudu (rikkis) või ongi 4ne kast?!
Oleneb ka sellest kuidas keegi käikude arvu loeb.
Mõnede jaoks on 4 käik libisev ja 4 käik turbiin lukkus,kaks erinevat käiku.

Postitatud: K Apr 28, 2010 1:24 pm
Postitas joz
Pole endiselt veel kasti jamadele jälile saand...
Eile rääkisin ühega, kes ütles, et tema autol olid olnud umbes sama jama ja tal oli kiiruseanduriga (vabandan kui ei andnud sellele vidinale õiget nime) mingi probleem olnud... kus kohas exploreril võiks olla see nö kiiruseandur vms?
Nimelt ka temal vahetas käike nii kuidas juhtus, samas vahest kui kick-downi pidi kast tegema , hakkas käike suvaliselt sisse peksma. Tema pääses sellega nii, et võttis kiiruseanduri maha, kiskus lahti seal midagi , midagi oli puhastand ja autole külge tagasi ja asi korras.

Vabandan kui jutt läks segaseks, aga loodan, et saite aru sellest.

Postitatud: K Apr 28, 2010 1:28 pm
Postitas jr
Kiiruseandur on kasti küljes, tavaliselt kusagil kus tagumine kardaan välja jookseb.

Postitatud: R Apr 30, 2010 1:56 pm
Postitas timm17
Sarnane mure ka mul selle kastiga, esimesed 2 käiku vahetab normaalselt, kuid kolmas ei taha sisse lülituda alati. Kuna sai alles uus kast alla siis vedasin auto Ameerika Autosse tagasi ja sealt arvati, et asi reguleerimata, pidi seal olema miskised 2 polti või asja mida keerates peaks kasti töö jälle normaalseks saama, eks elame-näeme.

Postitatud: K Mai 05, 2010 4:35 pm
Postitas joz
Tere jälle,
Käisin täna Top Parts'is käigukasti diagnostikas... elektrilist viga ei leitud küll aga avastati, et käigukasti küljest mingi vaakumvoolik (nagu siingi eelnevalt soovitati kontrollida, mida ma ei teinud :$ ) oli lahti. Nüüd siis kast töötab PEAAEGU ideaalselt jälle!
Probleem selles, et mingil kiirusel peaks nagu turbiin "lukku minema" vms.. (vabandage kui termin on vale), aga ei lähe, maanteel 95ga sõites pöörded ca 3500rpm.
Kust nüüd probleemi otsida ?
Mainin kohe ära, et õlitase on kontrollitud täna ja see normis.

Tänud jällegi.

Kuna jäin väga Top Parts'i teenindusega rahule siis soovitan soojalt teistelgi sinna pöörduda !

Postitatud: K Mai 05, 2010 5:25 pm
Postitas Eruun
joz kirjutas: Kuna jäin väga Top Parts'i teenindusega rahule siis soovitan soojalt teistelgi sinna pöörduda !
EI TEA
KAKS KORDA EI TAHA ÄMBRISSE ASTUDA :evil:
Eelmine kevad sai esimesed rattalaagrid seal vahetatud ja tänaseks mõlemad logisevad ja unndavad. imelik, papist laagrid vist :x
ja veel muudki ...................
aga see minu kogemus, eks iga üks proovigu omal nahal ära :D

Postitatud: K Mai 19, 2010 11:22 am
Postitas Terribleone
Mis kasti muidu 91-94a explorerite all kasutatakse? Kas mõne muu masina alt on ka võimalik identseid kaste leida ?

Postitatud: K Mai 19, 2010 12:34 pm
Postitas Eruun
Kui ma nüüd ei eksi siis Ford Sierra oma peaks sobima

Postitatud: K Mai 19, 2010 2:08 pm
Postitas uputaja
[quote="joz"]Tere jälle,
Käisin täna Top Parts'is käigukasti diagnostikas... elektrilist viga ei leitud küll aga avastati, et käigukasti küljest mingi vaakumvoolik (nagu siingi eelnevalt soovitati kontrollida, mida ma ei teinud :$ ) oli lahti. Nüüd siis kast töötab PEAAEGU ideaalselt jälle!
Probleem selles, et mingil kiirusel peaks nagu turbiin "lukku minema" vms.. (vabandage kui termin on vale), aga ei lähe, maanteel 95ga sõites pöörded ca 3500rpm.
Kust nüüd probleemi otsida ?
Mainin kohe ära, et õlitase on kontrollitud täna ja see normis.

Kast libiseb läbi. Tee remont ära ja asi tahe. Hetkel kulutad muu jama peale rohkem kui kastiremondile.

Postitatud: N Mai 20, 2010 9:43 am
Postitas joz
Kast libiseb läbi. Tee remont ära ja asi tahe. Hetkel kulutad muu jama peale rohkem kui kastiremondile.
See tähendab et turbiinilukk ei lukusta ära? Nüüd ongi kõik muu tehtud ja kindel laks, et turbiinilukus asi.
Aga tänud vastuse eest!

Postitatud: R Mai 21, 2010 12:13 pm
Postitas Exp
Sinu kastis ei ole "turbiini lukku". Kas sa sõitsid 95 km/h "D" käigusel või "OD", proovi niimodi ja niimodi, sul lihtsat neljas käik ei lülita sisse. Kui asi on samasugune, siis too kast remondisse...

Postitatud: R Mai 21, 2010 7:15 pm
Postitas joz
Sinu kastis ei ole "turbiini lukku". Kas sa sõitsid 95 km/h "D" käigusel või "OD", proovi niimodi ja niimodi, sul lihtsat neljas käik ei lülita sisse. Kui asi on samasugune, siis too kast remondisse...
Selles suhtes vabandan kui solvan kedagi või sean kellegi väited kahtluse alla, kuid pean pädevaks Top Partsis töötavaid inimesi, kes seda autot remontinud. Top Partsist öeldi mulle selge sõnaga, et 94 aasta Explorereid ei ole ilma turbiinilukuta. Autoga sõites vahetab käike ilusti... kiiruselt ~75km/h lükkab sisse 4. käigu, kiiruselt ~90km/h peab minema turbiini lukk minema peale. Kõik muu toimib peale lukustamise.
Olen seda isiklikult küsinud Top Partsist, et kas on võimalus, et antud isendil ei ole turbiini lukku ja selle peale on selge vastus tulnud , et on turbiini lukuga käigukast.

Postitatud: P Mai 23, 2010 3:35 pm
Postitas Exp
See turbiini lukk on nagu viies käik ja läheb Exploreril pärast 1998 või 1999 aasta, aga kuni 1998 või 1999 ainult 4 käiguline :) ja neljas käik lülitab sisse jah, umbes 75-80 km/h ja see on õigesti :)

Postitatud: P Mai 23, 2010 4:02 pm
Postitas uputaja
Ma sinu asemel vahetaks parem remondikohta, kui kuulaks nende juttu.

Väike põhjendus kah: http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=20094

Ise soovitaks pöörduda US partsi vöi AmericanBeautysse. Mõlemas kohas pädevad inimesed ja mõistlikud hinnad.

Andres