Postitatud: L Apr 03, 2010 2:02 pm
Äkki oleks kokkuhoiu eesmärkidel see üleliigne raha investeerida hoopis gaasiseadmesse
Ei tea küll, kas keegi on nii kunagi üldse teinud ?

Ei tea küll, kas keegi on nii kunagi üldse teinud ?
On tehtud küll aga ütle mulle sadam kuskohas ma saan gaasiga tankidainsener007 kirjutas:Äkki oleks kokkuhoiu eesmärkidel see üleliigne raha investeerida hoopis gaasiseadmesse![]()
Ei tea küll, kas keegi on nii kunagi üldse teinud ?
Tundub põnev mitte küll selle paadi jaoks aga mul üks teine teema ka amuuri turbiiniga, see küll alles ideetasandil aga ikkagi. Kuskohas saaks infot planetaarreduktorite kohta mis suudaksid ca 100kw jõuallikad välja kannatada?totu kirjutas:Paadinduses absoluutne võhik aga pakuks planetaarreduktorit võllile
Tassid balloonidega kaasas:Dkaru kirjutas:On tehtud küll aga ütle mulle sadam kuskohas ma saan gaasiga tankidainsener007 kirjutas:Äkki oleks kokkuhoiu eesmärkidel see üleliigne raha investeerida hoopis gaasiseadmesse![]()
Ei tea küll, kas keegi on nii kunagi üldse teinud ?
Tai, see insener kes selle paadi mootori sinna disainis oli umbes 1980a usa insener kelle lähteülesande prioriteetide hulka ei kuulunud madalate bensu hindade tõttu kütuse kulu optimeerimine kohe kindlasti mitte, tema peamisteks ülesanneteks olid arvan, et lihtsus, kaal ja bensiini kasutamine arvestades usa eluviisi kus bensiin oli vaata et ainuke kütus, nagu autodelgi, võin eksida selle väitega aga kui paralleele tuua autodega siis peaks nii olema küll. Nii, nüüd see paat on eestis kus bensiin on homme 20kr/l ja kulub teda merel sama teekonna saavutamiseks võrreldes diisliga kuni 1,5 korda rohkem, see mootor just ei hiilga oma kasuteguriga ja kui siis veel sinise vahe ka juurde võttatai kirjutas:Karu usu mind nii mõnigi insener istus laua taga ja joonestas ja mõtles kuda saada selline hea paat valmis. Kukkus välja nii nagu ta kukkus. merenduses ei ole olemas daewoo tcosid, mis suudavad läbida 100 k 4 l bensiiniga.
Selles sa natuke eksid, see erinevus ei pea reegel olema. Kunagi kui üks penta ära lõppes siis hakati varuosade alternatiive otsima, sest näiteks ühe vana penta kolbi eest küsiti juba ca 5 KEEK, autooma aga ca 1 KEEK. Varuosaotsingu tulemusena mis ei võtnud vähe aega tuli välja aga üllatus, kui ma õieti mäletan siis mootorist ainult pea kuju oli teine ja klapid, ülejäänu sama mis mingi auto omad, seal lausa mingid part numbrid kattusid. Elu lihtsalt on läinud nii et sõna marine korrutab toote hinna kuuega aga mitte tingimata kvaliteedi.AsTroSS kirjutas:Mälu järgi loetakse autode keskmiseks koormuseks ca 30% ja sellest tulenevalt on mootoris põhilised komponendid (kolvid,kepsud , mõningal juhul ka plokk, plokikaas jne.....) totaalselt erinevad originaal meremootori omast.
Kusjuures see mõte, et panna vint tööle 2x väikesemate pööretega ja võtta lihtsalt teine suurem või teise nurgaga vint hakkab aina rohkem meeldimaAsTroSS kirjutas: Ilmselt vajad sa 5000 pööret kuna originaal alamõõduline mootor madalamatel pööretel ei suuda mida toota, korraliku väändega diiselmootor suudab ka 2000 pöördega rohkem saavutada kui vint on kooskõlas paadi kuju ja mootori karakteristikuga
Topelt kontuur ikka, see olemas ka koos väljalaskeokollektori veesärgiga, sellepärast ma ei muretse.Kalamees kirjutas:Paatidel jahutuse asi. Sõltub mis moodi jahutus lahendatud, kas kinnise süsteemiga või otse mereveega. Kui mereveega siis need autodiislid ei kesta kaua. Soolane vesi teeb kiireti 1/0. Ka järve vesi. Kui kinnine süsteem, et on peal soojavaheti siis on natuke kergem midagi vahele organiseerida.
MA arvan,et sinu Volvo Penta näites olev mootor oli vabalt hingav, föönidega mootorite puhul on erinevusi päris palju.karu kirjutas:Selles sa natuke eksid, see erinevus ei pea reegel olema. Kunagi kui üks penta ära lõppes siis hakati varuosade alternatiive otsima, sest näiteks ühe vana penta kolbi eest küsiti juba ca 5 KEEK, autooma aga ca 1 KEEK. Varuosaotsingu tulemusena mis ei võtnud vähe aega tuli välja aga üllatus, kui ma õieti mäletan siis mootorist ainult pea kuju oli teine ja klapid, ülejäänu sama mis mingi auto omad, seal lausa mingid part numbrid kattusid. Elu lihtsalt on läinud nii et sõna marine korrutab toote hinna kuuega aga mitte tingimata kvaliteedi.AsTroSS kirjutas:Mälu järgi loetakse autode keskmiseks koormuseks ca 30% ja sellest tulenevalt on mootoris põhilised komponendid (kolvid,kepsud , mõningal juhul ka plokk, plokikaas jne.....) totaalselt erinevad originaal meremootori omast.
Kusjuures see mõte, et panna vint tööle 2x väikesemate pööretega ja võtta lihtsalt teine suurem või teise nurgaga vint hakkab aina rohkem meeldimaAsTroSS kirjutas: Ilmselt vajad sa 5000 pööret kuna originaal alamõõduline mootor madalamatel pööretel ei suuda mida toota, korraliku väändega diiselmootor suudab ka 2000 pöördega rohkem saavutada kui vint on kooskõlas paadi kuju ja mootori karakteristikuga![]()