2. leht 2-st

Postitatud: L Apr 17, 2010 12:29 am
Postitas seenior2
Njah.põhjus on ju tüüpiline diiselmootoritel - võtab lisaõhku!
Aga jälle jahutakse süütnurkadest ja ajudest :evil: No ei saa ma ütlematta jätta,et diiselmootoril ei ole süütesüsteemi,seega ka süütenurka,on eelpritsenurk. Ja kui keegi neid ei torgi,siis niisama nad paigast ära ka ei lähe,vähemasti mitte alla 10.a autodel.
Lisaõhk tuleb toitesüsteemi ainult ebatiheduse tõttu,seega otsi see koht ülesse. Kuidas seda teha - on mitmeid võtteid,kõiki ei jaksa kirjeldada.Eelneva jutu põhjal võib oletada,et filtri tihend ei pea, või miski toruühendus filtri või pumba juures.Pöördu mõne vanema diislimehe poole,tänapäeva noored "spetsialistid" oskavad vaid juppe vahetada aga need jupid pead sina kinni maksma :twisted: ja kasu võib ka juhuslikult tulla,st.jupi vahetamise käigus saab mõni irvakil koht ka kinni :wink:
Ja kui häda tõsine ja abi hädine,siis sõida Keila (100km ) ja ma leian selle õhuvõtu koha ülesse :wink:

Postitatud: L Apr 17, 2010 5:30 pm
Postitas rak-kim
Hetkel ongi nii, et hakkas käsipumba vahelt õhku võtma. Oisus võeti see käsipump vahelt ära.. Siis leiti, et võtab originaalfiltri vahelt , vahetati see ka ära (asemele pandi minu poolt ostetud filter, samasugune, millega auto on sõitnud ka 3 eelmist vahetust).. Aga siiski võttis õhku - edasi pandigi VW diiselmootori pisike (võrreldes patroli omaga) filter, millele sisse ja väljavoolu voolikud pandi läbipaistvad.. nüüd paarsada km sõitu ja on näha, et võtab filtrist õhku jälle... ei tea miks

nüüd järgmine samm on see, et ostan tutika käsipumba vilojetist 3700eek pluss tööraha, lasen seal külge panna ja ka uue filtri jällegi peale.. eks näis, kas on rohtu või mitte.. Algselt mõtlesin küll kasutatud pump peale otsida, kuid need pidid kõik sellised olema nö- tüüpviga..

Oisust küsiti raha 1800kr - juhuks kui kellegil tulevikus huvi peaks olema.

Postitatud: N Apr 22, 2010 11:03 pm
Postitas rainz
rak-kim kirjutas:Hetkel ongi nii, et hakkas käsipumba vahelt õhku võtma. Oisus võeti see käsipump vahelt ära.. Siis leiti, et võtab originaalfiltri vahelt , vahetati see ka ära (asemele pandi minu poolt ostetud filter, samasugune, millega auto on sõitnud ka 3 eelmist vahetust).. Aga siiski võttis õhku - edasi pandigi VW diiselmootori pisike (võrreldes patroli omaga) filter, millele sisse ja väljavoolu voolikud pandi läbipaistvad.. nüüd paarsada km sõitu ja on näha, et võtab filtrist õhku jälle... ei tea miks

nüüd järgmine samm on see, et ostan tutika käsipumba vilojetist 3700eek pluss tööraha, lasen seal külge panna ja ka uue filtri jällegi peale.. eks näis, kas on rohtu või mitte.. Algselt mõtlesin küll kasutatud pump peale otsida, kuid need pidid kõik sellised olema nö- tüüpviga..

Oisust küsiti raha 1800kr - juhuks kui kellegil tulevikus huvi peaks olema.
olen kogenud analoogset jama!viga nimelt selles et paagis oli sõel umbes! Kuna pumba madalsurveosa tekitab tõsise hõrenduse trassi siis alati on tal kergem imeda õhku kui kütet ja antud juhul oli trassis kõige nõrgem koht küttefilter-lihtsalt hakkab mingi tihendi või liite vahelt jõuga imema! enne kui tuhandeid välja käima hakata võta paagi kork maha ja puhu filtri ja paagivaheline trass kompressoriga läbi! nii mõnedki korrad on aidanud!Kaa aitab kui paned kanistri kapotialla ja peale ja tagasivoolu otsad sisse ja masin käima-kah näitab kas trass on umbes ja filtrisüsteem vigane! NB-kuidas see saab olla tüüpviga kui volkkari lihtne kinnine filter kah õhu sisse laseb! Võibolla imeb õhu sisse ikkagi enne filtrit...Sammuti tuleb odavam osta uus volkkari korpus ja filter Forsist ,mis töötavad sama hästi nagu originaal ja maksavad palju-palju vähem!!

Postitatud: R Apr 23, 2010 12:17 am
Postitas seenior2
olen kogenud analoogset jama!viga nimelt selles et paagis oli sõel umbes!Kuna pumba madalsurveosa tekitab tõsise hõrenduse trassi siis alati on tal kergem imeda õhku kui kütet ja antud juhul oli trassis kõige nõrgem koht küttefilter-lihtsalt hakkab mingi tihendi või liite vahelt jõuga imema! enne kui tuhandeid välja käima hakata võta paagi kork maha ja puhu filtri ja paagivaheline trass kompressoriga läbi! nii mõnedki korrad on aidanud!Kaa aitab kui paned kanistri kapotialla ja peale ja tagasivoolu otsad sisse ja masin käima-kah näitab kas trass on umbes ja filtrisüsteem vigane! NB-kuidas see saab olla tüüpviga kui volkkari lihtne kinnine filter kah õhu sisse laseb! Võibolla imeb õhu sisse ikkagi enne filtrit...Sammuti tuleb odavam osta uus volkkari korpus ja filter Forsist ,mis töötavad sama hästi nagu originaal ja maksavad palju-palju vähem!!

___________
Õige märkus :idea: seletasin abipalujale PS-s sama ja pakkusin ka konkreetset abi,et aitan kotermani üles leida ja kõrvaldada.Otsustas esindusse remonti minna.Nüüd on vaikus :roll: