2. leht 2-st

Postitatud: K Mär 24, 2010 10:38 pm
Postitas mazinist
Külahullu antud link on väga huvitav. Samas ma ei planeeri auto suurejoonelist ümbertegemist, sest mulle meeldib 66 kontseptsioon. Jääb mulje, et vene insenerid ehitasid nii hea maastikuveoka kui suutsid, ent mootori osas tuli rahulduda sellega, mida nõukogude tööstus oli võimeline 60ndate alguses suures tootmismahus pakkuma. Huvitav on täheldada, et ka erik pakkus välja ameerika V8 variandi koos automaatkastiga. Mõne lääne veoka diisel on mõistagi endiselt huvipakkuv. Ei tea, millisest rahast tuleks mootorivahetuse puhul rääkida? Tööd ma ise teostama ei hakkaks, kuna ma pole siiski õppinud mehaanik ja puhtalt humoorika ajaviite mõttes midagi kokku käkerdada ei taha.

Postitatud: N Mär 25, 2010 8:55 am
Postitas uputaja
Ma isiklikult sätiks küll bensuka vahele. Näiteks 454 või 455 bb ja TH400 on päris kena kooslus. Mootoril vahetad kaaned, kolvid, nuka, kolled, karpa ja jagaja- ning vupsti 550-600 jõudu. Th 400 miski alftermarket racing kit sisse ja sõida.

Jaak(JR) müüs siin ühte paadiankrut natuke aega tagasi.

Loe ka tqhq.ee foorumit, saad kõvasti targemaks.

Diisel 66 on minu arvates :puke: Bensukas liigub kindlalt paremini- wheelspeed saab päris uhke olema bb konega.

Postitatud: N Mär 25, 2010 11:13 am
Postitas mazinist
Suured tänud konkreetsete mootorite soovitamise eest. Hoian avatud suhtumist ka diislite suhtes, kuigi pean tunnistama, et olen seni bensu kasuks kaldunud.

Postitatud: N Mär 25, 2010 2:39 pm
Postitas pets9555
Miks mitte Cumminsi turbodiisel mootor. Sealt kannatab ka imeda ilusaid jõunumbreid. Kindlasti oskab sulle nenedest mootoritest rääkida palju kasutaja nimega AsTroSS.

Tal siis midagi ka müüa: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=216 ... ht=cummins

Pets

Postitatud: N Mär 25, 2010 2:47 pm
Postitas Praks1
Pakkuda GMC 5,0 mono pritse remonditud mootor koos aju ja sinna kuuluvaga.
53951597

Postitatud: N Mär 25, 2010 3:16 pm
Postitas pets9555
Praks1 kirjutas:Pakkuda GMC 5,0 mono pritse remonditud mootor koos aju ja sinna kuuluvaga.
53951597

Mille pealt see mootor tulnud on ja palju sa raha sellest tahad?

Pets

Postitatud: N Mär 25, 2010 6:33 pm
Postitas R969
Paraku ei leia Ameerikast samas kaalus v8 bensiinimootorit ja ammugi veel diislit.Raskem mootor sellel autol on aga saatanast.
Pigem aitaks järgi 53 mootorit ja sealt saab kätte sama võimsuse mis Ameerika mootoril tehasest ja ka ülevaatusel ei teki probleemi.

Postitatud: N Mär 25, 2010 11:11 pm
Postitas alar83
53 vägevamaks ajamine oleks lihtsaim ja odavaim varjant. Kui ei meeldi saab seda mootorit hiljem vahetada mille iganes vastu.
Usa suuremad v8 kaaluvad ropult palju, pea sama mis zil. Kui liiga võimsaks ajada hakkab miski muu lagunema ja lõpptulemus selline et originaalist pole järel midagi.

Postitatud: R Mär 26, 2010 8:59 am
Postitas MahviaDeTyrk
53 mootori kaal = ?

Postitatud: R Mär 26, 2010 9:47 am
Postitas gasuzu
Tere

Mootori kaal koos seadmete ja siduriga zmz53 265kg
zmz66 273kg

Postitatud: R Mär 26, 2010 9:59 am
Postitas Praks1
Bussi pealt,aga sellel pole eriti vahet,camarol sama mootor.Hind 10 kilo,saab
umbes varuosade raha tagasi.

Postitatud: R Mär 26, 2010 7:42 pm
Postitas Allar

Postitatud: R Mär 26, 2010 7:55 pm
Postitas Külahull
allar kirjutas:http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=24052
Äkki sobib :roll:
Mis sealt? See ju põlenud auto!

Bensu mootorit vahetama hakata analoogi vastu ei ole just mõtekas tegu. Parem aita seda mootorit edasi, õigemini aja mootor ühte kaalu ja vii pordid kokku. Sellest oleks juba suur abi.

Postitatud: L Mär 27, 2010 12:35 am
Postitas alar83
ussr, i toodang oli kogusele miitte kvaliteedile. Väikene lihvimine andis juba tuntavaid tulemusi.
53 mootoril kipuvad vända raamsaaled lagunema (poldid tulevad välja, vaja tikpolte, sõber aretab nüüd 4 polt, plokki).
Töömaht: "pikkvänt" paz pussidel oli neid, sama plokk aga sisu erinev, maht kuni 5,6l
Lätlased kasutavad veobaidel seda nn" pikka vänta" minekut nil ikka jätkub

Postitatud: P Mär 28, 2010 10:52 pm
Postitas R969
alar83 kirjutas:ussr, i toodang oli kogusele miitte kvaliteedile. Väikene lihvimine andis juba tuntavaid tulemusi.
53 mootoril kipuvad vända raamsaaled lagunema (poldid tulevad välja, vaja tikpolte, sõber aretab nüüd 4 polt, plokki).
Töömaht: "pikkvänt" paz pussidel oli neid, sama plokk aga sisu erinev, maht kuni 5,6l
Lätlased kasutavad veobaidel seda nn" pikka vänta" minekut nil ikka jätkub
Esimese väitega võib nõustuda.Inseneritöö on tehtud hindele 4+.
Õnnetuseks pole aga tootmine ja koostamine heal tasemel.
Raamlaagrite poltidega pole seni veel kellelgi probleeme olnud ja ilmselt ka ei tule.Pealegi on seal nagunii tikkpoldid ja enne läheb laagrikaas puru kui poldid järgi annavad.
Väikese lihvimise tulemus on küll vaevu tuntav ja mootori iseloomu eriti ei muuda.Suurema erinevuse saamiseks tuleb plokikaasi ikka kõvasti töödelda ja selleks sobivad ainult ühte kindlat tüüpi valuga kaaned ja metallipuru saab sealt 2 liitri jagu.
Töömahu tõstmine annab juurde küll algjõudu kuid see mootor saab diisli iseloomuga-korra tõmbab ja on jõud otsas.On ju klapid sama suured ja sealt ei mahu rohkem läbi.Mõnel juhul on see hea ja mõnel juhul mitte.
Mina eelistan igatahes pika veoga mootorit käiguvahetuse eripärade tõttu on see parem sõita kui on vaja liikuda erineva kiirusega.
Põhiline vahe mis muudab mootori iseloomu tuleb sisse ikka nukkvõllist.
Praeguse võlliga tuleb jõud alates 2000 pöördest ja ei lõpe enne 6000 pööret.Igatahes 3 käiguga kiirendades veab 70 km/h ilusti.
Tänapäevaste õlidega ei ole ka kestmine probleem.70-75 hj/l pole ju mingi äärmus vaid pigem reegel bensiinimootoril.