2. leht 4-st

Postitatud: R Mär 19, 2010 8:59 pm
Postitas seenior2
mil mõlemad klapid kenasti suletud aga seda saab teha ka silma järgi.
stupiuseri väide.
-------------------------------------
Puust ette ja punaseks - vot just selle pärast :!: Ja pole mõtet vist rohkem siin vaielda ,abipalujale anti korralik viide ja loodame,et sellest on abi ka silmajärgi tegijatele!

Postitatud: R Mär 19, 2010 9:07 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Kondimurdja kirjutas:Ja kas regullin siis, kui mootor on soe või külm? :roll:
virgo kirjutas:Kas mootorit vahetad siis kui on soe või külm ?
Aga klapipesasid lihvid? Soojalt v külmalt?
Tee ikka toatemperatuuril, endal lihtsam.

Kolmapäevane õeluskoi Virgo
Agavot osadel mootoritel ongi manualis klappide regulli koha pealt kirjas, et HOT :shock:
Küsimus näitab, et mees ikka natu teab asjast

Postitatud: R Mär 19, 2010 9:47 pm
Postitas Stupiduser
seenior2 kirjutas:mil mõlemad klapid kenasti suletud aga seda saab teha ka silma järgi.
stupiuseri väide.
-------------------------------------
Puust ette ja punaseks - vot just selle pärast :!: Ja pole mõtet vist rohkem siin vaielda ,abipalujale anti korralik viide ja loodame,et sellest on abi ka silmajärgi tegijatele!
Hmm. Ma võin tõepoolest valel teel olla.
Pagan, klappe reguleerisin viimati aastal '98 vist.

Minu mäletamist mööda andis seda teha silma järgi.
Nukkvõlli tööpinna "lamedam" osa suht pikalt sama raadiusega.
Alguses määrasin ÜSS-e küünlaaugus oleva kruvikaga (esimene pütt märgilt) aga vaevalt, et seda väga pikalt teha viitsisin.
ÜSS korral on ju nukkvõll sellises asendis, et nukad on nookuritest võimalikult eemal.
Kas ma eksin, härra Seenior?

Mine või mälu värskendamiseks autot välja lammutama :D

Postitatud: R Mär 19, 2010 10:43 pm
Postitas 5-th wheel
seenioril tuline õigus zigulli klapi regulli katsetuste osas :), aastal 91 sai Oulust 500 FIM-i eest lumivalge ning roosade(punane oli ää pleekind) istmetega 05 soetatud, sel olid klapisääre tihendid plastmassist! ja nii läbi, et koheselt vahetust vajasid. Tihendid vahetatud, klapid regullitud andsin starterit, mootor tegi pool pööret, edasi ei jaksand pööritada. Ju aku sitt, vaja garaazi kallakust alla lükata, küll ta käima läeb, just ju "remont" tehtud ja kõik paika timmitud.
Õlivarda leidsin mõne meetri autost eemalt, lumivalgest oli saanud õlilaiguline Lada.
Hilisemal lahkamisel tuvastasin kõvera klapi ja auguga kolvi.

Postitatud: R Mär 19, 2010 11:41 pm
Postitas Stupiduser
Imemehed!

Kuidas annab nii lihtsa asjaga, nagu klapivahede seadmisega, mootori ära lõhkuda?

Postitatud: L Mär 20, 2010 5:13 am
Postitas Kondimurdja
[quote="5-th wheel"]ei ole küll konkreetselt selle mootori kapoti alla kunagi vaadanud, aga kiire tõlge antud lehelt:

ajad mootori ülemisse surnud seisu, selle leidmiseks pead hooratta kattelt eemaldama korgi ning märgid paika ajama, abiks on vaja taskulampi et paremini näha.
esimene silinder on auto esiosa poolne, neljas jagajapoolne.

Ma ei saa nüüd asjast ültse aru :roll:
Kas ma olen mingi imega hakkama saanud v aga mul on esimene silinder jagaja poolne. Vähemalt küünlajuhtmed mul nii on.
Või olen ma midagi tõsiselt sassi keeranud :oops: Kunagi sai jagaja küljest ära võetud ja juhtmed ka küljest ära. Kas siis on võimalik, et olen täiesti valesti pannud.
Mul hakkab juba imelik :oops: :lol:

Postitatud: L Mär 20, 2010 9:39 am
Postitas 5-th wheel
jagaja rootor on sul mis asendis kui märgid kokku aetud? ja milline silinder sel hetkel üleval surnud seisus on?

Postitatud: L Mär 20, 2010 9:50 am
Postitas taxopets
Mul Uaz-l on ka jagajal 1 silindri juhe 4 kohapeal.Ehk kõik lihtsalt 180`pööratud.Miks ta nii tahab olla sellest ma läbi ei ammustanudki.Lihtsaim seletus,et jagaja jalal keel mis mootori ajamisse käib valesti otsas.Jagaja ise tuttuus poe kaup.Ja ei ole see minu mäletamist mööda üldse esimene kord elus.Aga kõik toimib,lihtsalt peab teadma,et asjad pöördes on.

Postitatud: L Mär 20, 2010 1:29 pm
Postitas Kondimurdja
5-th wheel kirjutas:jagaja rootor on sul mis asendis kui märgid kokku aetud? ja milline silinder sel hetkel üleval surnud seisus on?

Nii et märk hoorattal paika ning see silinder, mis on surnud seisus ongi esimene silinder :?: Siis jagaja rootori ots peab jagaja esimese juhtmega (1342 vist) kokku minema ning siis on süüde paigas :?: :?:

Postitatud: L Mär 20, 2010 3:59 pm
Postitas 5-th wheel
jäta see süüde rahule.
aja märgid kokku. võta jagaja kaas maha ja vaata mis asendis rootor on, ehk millisesse silindrisse ta sel hetkel sädeme annab ja kas see silinder on ka sel hetkel ÜSS-s.

Postitatud: L Mär 20, 2010 6:00 pm
Postitas Kondimurdja
5-th wheel kirjutas:jäta see süüde rahule.
aja märgid kokku. võta jagaja kaas maha ja vaata mis asendis rootor on, ehk millisesse silindrisse ta sel hetkel sädeme annab ja kas see silinder on ka sel hetkel ÜSS-s.
Vot sellest ma aru ei saagi. Kui panen hooratta märgid paika siis rootor on esimese juures ja kui teen ringi ära ja märgid lähevad uuesti kokku siis on rootor neljanda juures ja mõlemal ajal on minu arust ÜSS

Nüüd siis reguleerisin klapid nii nagu õpetuses oli. JA ei midagi. Ikka klõbin alles :(
Kas keegi oskab veel pakkuda, mida veel uurida?

Oehh hakkan hulluks minema :re

Postitatud: L Mär 20, 2010 6:17 pm
Postitas 5-th wheel
esimese silindri üss puhul regullisid 1,2,5,7klapid, tegid täisringi 4-s sil üss ja siis reguleerisid 3,4,6,8 ning ikka klõbiseb?

Postitatud: L Mär 20, 2010 6:37 pm
Postitas Kondimurdja
5-th wheel kirjutas:esimese silindri üss puhul regullisid 1,2,5,7klapid, tegid täisringi 4-s sil üss ja siis reguleerisid 3,4,6,8 ning ikka klõbiseb?

Jah nii ma tegin aga ei midagi. Eks ma kontrollin homme uuesti üle.

Aga ma ütlen, et see klõbin tekkis siis kui õli oli jäle vähe :oops: Mina siis karteri alt ära ja kepsusaalesi vaatama jne. Tundus, et nagu pole midagi väga hullu. Väntvõll ise oli ühest kohast sooneline aga selle saale oli ok. Vaatasin ära panin kokku ja siis ma läksingi klappide kallale.

Postitatud: L Mär 20, 2010 6:58 pm
Postitas Stupiduser
Selle naljaka tööjärjekorra koha pealt hakkab mulle tunduma, et Seenioril on õigus 8)

edit: nagu enne vihjasin: ei usu et selline klõbin valedest klapivahedest ja süütest tuleb

Postitatud: L Mär 20, 2010 7:33 pm
Postitas Kondimurdja
Stupiduser kirjutas:Selle naljaka tööjärjekorra koha pealt hakkab mulle tunduma, et Seenioril on õigus 8)

edit: nagu enne vihjasin: ei usu et selline klõbin valedest klapivahedest ja süütest tuleb


Seda ma kartsingi :( Aga noh lollustest ju õpitaksegi :roll:
Siin minu rumala teema all olen vähemalt selgeks saanud klapide reguleerimise.