2. leht 2-st

Postitatud: T Mär 02, 2010 9:04 pm
Postitas MahviaDeTyrk
rt23 kirjutas:Aga kui esisilda ainult metsas kasutada, miks keevislukk rohkem esisilda lõhub kui ARB või mõni muu 100% lukustuv varjant?
Sest need ei ole alati lukus

Postitatud: T Mär 02, 2010 9:50 pm
Postitas rt23
MahviaDeTyrk kirjutas:
rt23 kirjutas:Aga kui esisilda ainult metsas kasutada, miks keevislukk rohkem esisilda lõhub kui ARB või mõni muu 100% lukustuv varjant?
Sest need ei ole alati lukus
Et ARB-d lülitad sisse ja välja koguaeg?

Ei oska sõna võtta, ainus masin millega lukke olen proovinud oli mersu G ja sellel olid metsas lukud sees koguaeg.
Metsa all olen mõelnud ikka piisavalt sopast rada, juba kandvatel teedel olen esisilla välja lülinud.

Postitatud: K Mär 03, 2010 12:15 am
Postitas Myrgel
Et ARB-d lülitad sisse ja välja koguaeg?
Jah! Võistlustel ei ole kuulnud Tss.. Tss.. hääli autost tulemas? Järsk manööverdamise koht - lülitad välja. Pikk sirge vedela pasa sees - lülitad sisse. jne. Kohti ja olukordi kus lukkus esisillaga püsikaid murda on küll ja küll.

Ühesõnaga, kui tahad midagi kinni keevitada siis keevita parem tagumine. Või noh võid ju ka teisi spetsialiste kuulda ja kõik sillad lukku keevitada. Me ju lõppkokkuvõttes õpime ju enda vigadest.

Urmas

Postitatud: K Mär 03, 2010 12:23 am
Postitas rt23
Selge!
Olen nüüd tarkust täis, ei hakka esialgu katsetama. Lähen häbenen natuke rumala jutu peale :oops:
Kuigi seda uskusin juba ammu, et sõiduomadustele see keevisdiffer hästi ei mõju.

Postitatud: K Mär 03, 2010 1:14 am
Postitas seff
Myrgel kirjutas:
Et ARB-d lülitad sisse ja välja koguaeg?
Jah! Võistlustel ei ole kuulnud Tss.. Tss.. hääli autost tulemas? Järsk manööverdamise koht - lülitad välja. Pikk sirge vedela pasa sees - lülitad sisse. jne. Kohti ja olukordi kus lukkus esisillaga püsikaid murda on küll ja küll.

Ühesõnaga, kui tahad midagi kinni keevitada siis keevita parem tagumine. Või noh võid ju ka teisi spetsialiste kuulda ja kõik sillad lukku keevitada. Me ju lõppkokkuvõttes õpime ju enda vigadest.

Urmas
tss tss , käib ilmselt oluliselt suurema rattaga masinatel ,kus on tehasepoolt soovitatavat mõõtu oluliselt ületatud, tavalise väikese rattaga ei juhtu midagi , küll aga arvesta sellega et pill eriti pöörata ei taha ja ka rool muutub oluliselt raskemaks, tyrki jutuga nõus et ei juhtu midagi ,kui ise ei märatse,Pehme peal meelitades on öö ja päev kas esidif on lukus v mitte !

Postitatud: K Mär 03, 2010 9:41 am
Postitas joz
Nii... minu küsimus oligi see et kui ma asfaltil sõidan siis ikka 2wd ja kui metsa lähen lükkan 4wd sisse ja keeran eest hubid kinni, et sellisel juhul, ei tohiks see keevislukk ju asfaltil sõites sõiduomadusi kuidagi mõjutada(autot lõhkuda), samas metsas peaks olema tunduvalt parem?! Usun jah et kui mingit väga raju sõitu teha siis hakkab mingi hetk pilpaid lendama, aga õnneks on komplektne esi- ja tagasild kledris olemas, et juppidega probelleme ju pole. Põhjus miks ma tahaks esimese diffri kinni lasta ongi see et autoga saab normaalselt ka linnas sõita kui vaja (2wd siis).

Mis puudutab minu geniaalseid ideid ja küsimusi nagu siin ühel kasutajal huvi pakkus (saan aru et tegu oli retoorilise küsimusega aga ikkagi vastan) siis nagu öeldakse et loll ei ole see kes küsib... ja kui teda väga häiris see sinise teema siis keegi ju ei pidand mainima et mina joosep kuld sõidan sinisega... iga päev mööda tallinn-pärnu maanteed õhtul paiku... et no küsisin siis küsisin mida sellest siin jutustada veel mitu nädalat hiljem? kindlasti paljud on küsinud mingeid küsimusi mis teiste arvates on nõmedad vms.
Geenius Joosep - Geniaalsete Ideede Generaator

Postitatud: K Mär 03, 2010 5:52 pm
Postitas uputaja
A mis kinnikeevietet tagadiffriga on ebanormaalne teepeal sõita vä?

Postitatud: K Mär 03, 2010 6:05 pm
Postitas joz
no kuna endal kogemus puudub sellega.... tekitabki segadust see, et üks ütleb, et ok ja samas teine väidab, et kehva. olen siis juttude põhjal omad järeldused teinud, sõita kannatab kinni keevitatud tagumise diffriga küll, aga mul hakkab rehvist kahju mis kiiremini kulub asfaltil. esidiffri kinni keevitamisel see asi välditav, võimalik kasutada ainult tagavedu (stock diffrit) asfaltil sõites. Kunagi kui teine auto soetatud juurde ja pajero jääbki metsakaks siis võib selle tagadiffri ka kinni lasta, aga nii kaua kuni see mul ainuke auto , piirdun esidiffri kinni keevitamisega.

Postitatud: K Mär 03, 2010 6:31 pm
Postitas rt23
Mis siin ikka targutada. Tee ära ja jaga kogemusi :D
Tagasillal oli täitsa ok sõita, muidugi igapäeva auto ei olnud.

Postitatud: K Mär 03, 2010 7:25 pm
Postitas joz
kui asi tehtud... annan teada kohe mis mulje jäi!