serbin kirjutas:Nii, uurisin nüüd asja vähe põhjalikumalt.
Tegelikult ei teadnud ma siis ise ka päris täpselt mida otsin.
Kuna kraam läheb ümber valamiseks balvankadeks, mida vajadusel tagaveolisel autol jääradadel lisakaaluna kasutada, siis tegelikult sobiks paremini seatina(PLII).
Pliil on suurem erikaal ning ka saadavus tunduvalt parem.
Sulamistemp. on inglise tinaga võrreldes küll veidi kõrgem, kuid see 327 kraadi pole ka midagi hirmsat.
Vähe hirmutav on küll plii mürgisus, ilmselt tuleb sulatamine organiseerida välitingimustes ning vältida aurude sissehingamist.
Seega ootan pakkumisi PLII-le
Olen saanud mõned pakkumised velje tasakaalustamise raskustele, kuid seal rauda palju sees. Kui paremaid pakkumisi ei tule, saan ilmselt ka nendega hakkama.
Mis sa tühjaga mässad, kasuta betooni tuleb kõige odavam. Võid ka raskuseks kasutada kive või siis paar raudteerelsi juppi.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kõige lihtsam ja ka ohutum variant : Kasuta liivakotte! Väikesed,c-25kg liivakotid laod vastavalt vajadusele auto põhjale.sinna,kus tagaistuja jalad ja mõni ka tagasilla kohale(ei tea ju mis autoga katsetad ?).ning usu,palju parem opereerida nende kottidega,kui jäikade kolakatega,millest need ka tehtud-valatud ei ole.Ei räägi tühja-oma nooruses kah sõidetud ja mitte kõige kehvemini
Pelletiga katlaid kütvate meeste käest küsi tugevaid kilekotte,viimased pane veel omakorda migisugusesse tugevamasse "karulikotti".hea tõsta ja katsetada nende raskustega
Edu!
Vanadest turvavöödest tehtud ristid peale.ka NL ajal nõuti kinnitusi ja liivakottidaga sõideti isegi rahvusvahelisi rallisi,Soomes ,teatud katseteks tõsteti peale ja siis kohe maha
kahjuks või õnneks(kellele kuidas) on praeguseks Liidu aeg minevik ning tehnilises komisjonis vaatavad vastu vihaste nägudega "ametnikud" ning nokivad mille kallal vähegi võimalik.
1.Turvavööga SAAB liivakotid kinni.
2.Rääkisin ka SOOMEST.
3.Olen ka ise mingil ajal "ametnik" olnud, nad ikka ilmsüüta ei nori(no vähemalt ei tohiks!),enamus neist ise ka sõitnud ja kogu see ohutus ikka tugineb kahjuks õnnestustele,mis kurvalt lõppenud.Kuid...inimesi igasuguseid,küllap leidub teh.kontr, ka keegi,kes kõige objektiivsem pole ja tiku nö.lõhki ajab
Tänan soovituste eest Härrad insenerid, kuid betooni ja liivakotid jätan teistele proovida ja ametnikega vaidlemise teemaks.
Asjal peab ka mingi esteetiline välimus olema lisaks kõigele muule.
serbin kirjutas:Tänan soovituste eest Härrad insenerid, kuid betooni ja liivakotid jätan teistele proovida ja ametnikega vaidlemise teemaks. Asjal peab ka mingi esteetiline välimus olema lisaks kõigele muule.
Lähtudes sellest viimasest lausest ja oma isiklikust peenetundelisest maitsest, siis vaid mina tean mida just Teil vaja!
Pakun aegumatut maksuvaba puhast kulda hinnaga:
1 kg / 999.9 / PAMP Suisse / 433 191.00 EEK
*Alates 20kg kohaletoomine Eesti piires tasuta!
Kontaktid erasõnumiga.
uaz469 kirjutas:Lähtudes sellest viimasest lausest ja oma isiklikust peenetundelisest maitsest, siis vaid mina tean mida just Teil vaja!
Pakun aegumatut maksuvaba puhast kulda
Erikaalu kohapealt on kullal pointi - kui seatina erikaal on ainult 11.3g/cm3, siis kulla erikaal on 19.3g/cm3. Iriidium oleks veel parem, 22.6g/cm3.
Aga algsele küsijale, avarii korral, kui nt. kinnitused peaks purunema, siis ma eelistaks tinakangiga vastu pead saamisele siiski liivakotti.
plii sulatamisest siis niipalju, et kuna plii on äärmiselt tihe metall siis isegi teras ujub sula plii peal ja seega on seda sealt lihtne ära koorida. sama tehnikat kasutatakse ka sulatuskodades plii puhastamisel. aku sisu sulatatakse ja teras ning muu praht kooritakse plii pealt maha. aga jah sulatamist tuleks teha vabas looduses või kaitsevahendeid kasutades. eks siinolijad teavad ise ka ohutustehnikat ja muud tervega seonduvat. aga jõudu tööle ja plii kilo hetkel maksmas 11.5 krooni kilost. see siis refonda hind.