2. leht 7-st
Postitatud: R Veebr 12, 2010 12:52 pm
Postitas ervinovits
st. mõtetu tegelikult kagu piirkonnas (umbes samas hinnas on siin hea diiselküte)[/quote]
eelmine suvi sõitsin veel stati küttega mida sain 10eeku L

Postitatud: R Veebr 12, 2010 1:11 pm
Postitas jannuhellu
ervinovits kirjutas:jannuhellu kirjutas:maximas oli rapsiõli liiter vahepeal 13 eeku.....
nägin jh, aga see oli 0.9L

raisad
Postitatud: R Veebr 12, 2010 1:17 pm
Postitas kpihus
ervinovits kirjutas:Katlas on suhteliselt savi mida sa põletad, diisli pihustid on afaik oluliseld peenem süsteem. Kuna õlu on tiba paksem, siis seal jääb muist osakesi ikkagi ringi lendlema. Seega kasutatud õli peaks ikkagi filtreerima.
seda kindlasti
õli kuumaks ja läbi marli

[/quote]
Valmis süsteemide juures räägitakse viiest mikronist. Ma ei tea täpselt muidugi kui palju mikroneid marlist läbi mahub.
Postitatud: R Veebr 12, 2010 1:25 pm
Postitas ervinovits
Valmis süsteemide juures räägitakse viiest mikronist. Ma ei tea täpselt muidugi kui palju mikroneid marlist läbi mahub.[/quote]
ega siin ei jää muud üle kui proovida
Postitatud: R Veebr 12, 2010 3:35 pm
Postitas gasuzu
Tere.
Olen proovinud sõita puhta õliga,mingit pannkoogi lõhna ei ole.Lihtne katse vala pliidile õli ja sa näed mis toimub.
Õlist
Postitatud: R Veebr 12, 2010 3:48 pm
Postitas Kalamees
Kui väga puhastada tahad siis tuleb rääkida raudteelastega või siis traali meestega, vanadel vene aja riistadel olid separaatorid peal. Vanasti ka Rakvere Naftabaasis üli üks selline asjandus. Krooni alguses sai seal lasta kütus peenematele lääne masinatele öra separeerida. Tuli ikka sellest vene kütusest paska välja

Postitatud: R Veebr 12, 2010 5:20 pm
Postitas kopakutt
Mida toll toiduõliga sõitmise kohta ütleb?
Postitatud: R Veebr 12, 2010 5:56 pm
Postitas Maaks
augukaevaja kirjutas:Mida toll toiduõliga sõitmise kohta ütleb?
Tollil savi, kui see just punast või sinist värvi ei juhtu olema.
See filtreerimine ja vee väljaaurutamine paneb oma lisamiinuse veel sinna kalkulatsiooni - nii võib diisliga juba isegi odavam tulla

Postitatud: L Veebr 13, 2010 12:05 pm
Postitas ervinovits
nujh samas ju võib ka vene küttega sõita, hetkel saaks seda 11,50L

Postitatud: L Veebr 13, 2010 3:51 pm
Postitas sambla-aadu
pooldan ka võimalusel vene diislit. iga ilmaga saab masina käima. mootori töö on ka meeldivam kõrvale kuulata ja rahakotti jääb päris mitu krooni rohkem

Postitatud: T Veebr 16, 2010 2:20 am
Postitas krss
Kahtlase õli puhul soovitaks jämefiltrit ja soojendusega (nt MB) peenfiltrit, seejärel õli soojusvahetisse ja siis (isoleeritud torude kaudu) juba otse pumpa. Veepüüdja ei teeks kah paha.
gasuzu kirjutas:Olen proovinud sõita puhta õliga,mingit pannkoogi lõhna ei ole.Lihtne katse vala pliidile õli ja sa näed mis toimub.
Huvitav, mis õli see oli, millel pannkoogi lõhna ei olnud?
Praegu on prismas GMO-sojaõli alla 14 krooni 1L pudelites, 200L korraga ostes võiks hind juba päris meeldiv olla. On sojaõli üldse autodes kasutatud? Ise olen sõitnud vaid rapsiõliga (see turboklubi teema).
augukaevaja kirjutas:Mida toll toiduõliga sõitmise kohta ütleb?
Tolli õli ei huvita, aga autol ei tohi olla ümbertehtud (dubleeritud) paakide süsteemi eri kütuste jaoks, ka mitte siis, kui auto uuena tehasest sellisena välja veeres. Ülevaatustel vaadatakse sellele läbi sõrmede. Ise kasutasin metallist 25L paadipaaki, sellega kannatas ilusti päev otsa põllul tööd teha. Pärast paak autost välja, et maanteel toll torkima ei saaks hakata.
Postitatud: T Veebr 16, 2010 9:35 am
Postitas karu
krss kirjutas:autol ei tohi olla ümbertehtud (dubleeritud) paakide süsteemi eri kütuste jaoks, ka mitte siis, kui auto uuena tehasest sellisena välja veeres. Ülevaatustel vaadatakse sellele läbi sõrmede. Ise kasutasin metallist 25L paadipaaki, sellega kannatas ilusti päev otsa põllul tööd teha. Pärast paak autost välja, et maanteel toll torkima ei saaks hakata.
Ei vasta otseselt tõele, ka gaasiseadmel on oma paak ja seda lubatakse paigaldada ning gaasi kui erikütust (lisakütust) lubatakse ka kasutada.
See teema lisakütustega ongi natukene lahtine, olen just ark -iga nö ametlikus kirjavahetuses kus ma üritan selgitada ARK ametlikku seisukohta etanooli kasutamis õigsuse suhtes, seal kajastub sama lahtine küsimus, et kas võib või ei. Ühelt poolt ütleb seadus, et omavoliline kütusesüsteemi muutmine on keelatud, teisalt näiteks Maanteametis registreeritud gaasiseadme paigaldus on lubatud, mis siis, et see ka omavoliline tegevus. Ehk kokkuvõtteks see väga täpselt reguleerimata ala.
Postitatud: T Veebr 16, 2010 9:44 am
Postitas nod476
augukaevaja kirjutas:Mida toll toiduõliga sõitmise kohta ütleb?
toll ütleb, et riik ei ole aktsiisi saanud selle peal ja siis ei tohi maanteel kasutada.
Postitatud: T Veebr 16, 2010 10:15 am
Postitas v6sa
nod476 kirjutas:augukaevaja kirjutas:Mida toll toiduõliga sõitmise kohta ütleb?
toll ütleb, et riik ei ole aktsiisi saanud selle peal ja siis ei tohi maanteel kasutada.
Kellele ja millal seda öeldi?
Müüa ei tohi ilma aktsiisi tasumata. Aga otja ei pea aktsiisi tasumisest midagi teadma - see on müüja rida.
Enamus mootoritootjaid seda ei luba - on võimalikud ekstsessid. Aga praktika näitab, et vanematele mootoritele ei tee õli midagi. Või õigemini, teeb küll - peseb kõntsa lahti. See omakorda ummistab ära filtri. Ja masin jääb seisma...
Soojendusega süsteem on parem, kuid temperatuuri +10 ja üles korral käib ridapumbaga diiselmootor täitsa rahuldavalt.
Postitatud: T Veebr 16, 2010 10:33 am
Postitas karu
nod476 kirjutas:augukaevaja kirjutas:Mida toll toiduõliga sõitmise kohta ütleb?
toll ütleb, et riik ei ole aktsiisi saanud selle peal ja siis ei tohi maanteel kasutada.
Ei ütle, kui lihtsustatult öelda siis seadus ütleb, et eestis müüdavale kütusele lisatakse aktsiis ja autos tohib müüdavatest kütustest kasutada kütust mis on mõeldud autokütuseks, ise kütust toota või leiutada ei ole keelatud