2. leht 2-st

Postitatud: R Veebr 12, 2010 10:16 pm
Postitas mazinist
Ilmselt oleks mul tark veel paari 66-t proovida, et endale selgitada, mis on norm ja mis on hälve. Pikkust on mul 186 ja oma arust küll sõtkusin sidurit korralikult.

Postitatud: R Veebr 12, 2010 10:37 pm
Postitas uputaja
Natuke targutan veel. Jah GAZi kaste toodeti mingi arv aastaid sünkrodega, aga see oli miski 78......80 algus.

Postitatud: L Veebr 13, 2010 6:30 pm
Postitas Meesmetsast
uputaja kirjutas:Natuke targutan veel. Jah GAZi kaste toodeti mingi arv aastaid sünkrodega, aga see oli miski 78......80 algus.
Ei tea päris kindlalt selle kohta, pole kunagi kuulnud, et Gazidele oleks peale topitud käigukaste, mille kõik käigud on sünkroniseeritud. 53 kastidel peaks aga olema 3 ja 4 käik sünkroniseeritud? Ilma raginata käigu vahetamine ilma sünkronisaatoriteta kastidel on õpitav vaid kasutamisega - õiged pöörded, liikumikiirus, vahegaas ja vahesidur. Muidugi ei tohi ka unustada seda suure maa ja suure lõtku asja :P .

Postitatud: L Veebr 13, 2010 7:24 pm
Postitas zum
53-l on 3. ja 4. käik sünkrodega. Vahegaasi ja topeltsiduriga saab ka sünkronisaatoreid säästa, nii et abiks oskus nii ehk naa :wink:

66 vs Moog, no tegelikult ühest soovitust ju ei saa anda, aga Kiisu on natuke lihtsama iseloomuga tegelane minumeelest, mis remonti ja hooldust puudutab. Samas kaalub rohkem ja Moogil on sillalukud ka.

zum

Postitatud: L Veebr 13, 2010 10:37 pm
Postitas ibra
uputaja kirjutas:Natuke targutan veel. Jah GAZi kaste toodeti mingi arv aastaid sünkrodega, aga see oli miski 78......80 algus.
Jah sünkrodega aga ainult kolmas ja neljas käik.See 53 kast on 66-l olnud seeriatootmise algusest 1964 kuni aastani 1999. Ülejäänud jutt on BS.