2. leht 2-st
Postitatud: E Veebr 01, 2010 5:46 pm
Postitas 3FjaN
blizzard kirjutas:LR90 kirjutas:
Miks, kas sellepärast et võistlus nr. osaliselt kaetud või...?
Punkti number peab olema täielikult loetav
Lepime siis kokku, et räägime asjadest, mida teame.
Mis puudutab Maravo katset, siis oli väga nauditav vaadata Suzuke sõitu. Nemad said kõige parema rajatunnetuse ja suutsid oma emotsioone ohjata. Parim aeg, kuid suutsid ühe kp auto taha peita.Super sõit.
Kahju oli ka Kullamäe meestest, kes väärisid Saarekolli Visa Hinge tiitlit

. Kuid oli neilgi ebaõnne.
Tubli oli ka Mudarakett (JÄLLE SUZUKI), kuid tundub, et kiiremal sõidul oli oma hind

.
Muidugi oleks ebaõiglane jätta tähelepanuta Sookonna kulgemine ja ma ei näinud Palmsi liikumist, kuni nad katki läksid.
Seisin päris kaua ühe keerulisema koha peal ja tihendite klassivahe oli selgelt näha. Ja ma ei saa öelda, et vanemad tegijad oleks alati noorematele eeskujuks olnud

.
Juhtusin Peedergal nägema Uspartsi teami sõitu. Väga nauditav, haardumise piiri peal ja emotsioone ohjav sõit

.
On ikkagi ka uuema põlvkonna seas klassivahe näha.
Kõik, kes suutsid kaks katset läbi sõita, sõltumata arvestusest, olid väga kõvad.
Urmas
Postitatud: E Veebr 01, 2010 7:18 pm
Postitas blizzard
blizzard kirjutas:
Miks, kas sellepärast et võistlus nr. osaliselt kaetud või...?
Minu poolsed vabandused, Muidugi võistlus-, mitte punkti number.

Postitatud: E Veebr 01, 2010 9:34 pm
Postitas totu
Tänud korraldasmeeskonnale ja kaasvõistlejatele laheda nädalavahetuse eest. Korraldus ja võistluse kulg oli super! Soe, kanaliga töökoda, elekter autosse, täpne ajakava, täpselt selgeksvaieldud reeglid koosolekul, head rajad jne. Kaastunne (me teame, mida Te tunnete) võiskondadele, kes hävisid mitteleitud punktide pärast, ise sõitsime ka siledad lõigud väääga aeglaselt ja vaatasime iga künka/ posti taha, ega jäägrilibu lehvimas ole. Järgmisel aastal võiks karjääris veidi rohkem ruumi olla (puude vahel), jääks plekid sirgemaks ja mahuksid TR-3d ka ära.
Sookonn (kes peaks talviti magama aga und ei tule)
Postitatud: E Veebr 01, 2010 9:38 pm
Postitas Neuser
Tiim Artist tänab korraldajaid meeldejääva võistlus eest. Kahjuks jäi see küll poolikuks kuna üks korralik 4 meetrine salakaval oks suutis ennast kogu pikkuses sildade ja kere vahele istutada müksates ühtlasi ka siduri hoovastikku nii, et mingi aja pärast olimegi ilma sidurita. Selles ei saa süüdistada ei sõiduviga ega autot, lihtsalt loll ja pime juhus. Lisaks ka veel purunenud rehv. Sellegipoolest sai katselt võetud üle poolte punktidest, et katse kirja läheks. Laagris, kanali peal, olime sunnitud tõdema, et see sõt oli meie jaoks läbi ja et karjääri pole meil asja ning, et isegi Toyota võib tobeda juhuse tõttu katki minna seal, kus näiteks Rubicon terveks jääb

.
Vahurile õnnitlused järjekordse Saarekolli võidu puhul!

Postitatud: T Veebr 02, 2010 8:19 am
Postitas kylminaator
Postitatud: K Veebr 03, 2010 9:00 pm
Postitas weix2
Videol on näha mismasti on UAZI meeste huumor. Tekst Andrus "Kull" Tubli sulest, teksti luges Veiko "Weix" Aart
Täname Lomp & Co kes viitsis raja maha joonistada ja karja "hulle" metsa ja karieeri lubas.
Tehnika tegi trikke ja võttis hoogu maha aga lõpptulemus meil meelejärgi ja mis kõigetähtsam et sai mööda saadetud vahva nädalavahetus.
Läbi pealtvaataja silmade
http://toru.ee/view/0ff4cb17da50
Punktipildid:
http://fotoalbum.ee/photos/weix2/sets/930103/
Nädalavahetusel lisandub siia kahe teise aparaadi pildid.
Väike tsaiku külmas öös (kurjad keeled rääkisid et öösi oli olnud -20 C kohati -23 C)

Postitatud: N Veebr 04, 2010 1:00 pm
Postitas Alar.V
Postitatud: R Veebr 05, 2010 10:47 pm
Postitas Melx
Siin siis julgete kollide möll @ maravo;
Saarekoll 2010
KELLEL KÜSIMUSI JA HUVI VIDEOMATERJALI KOHTA SIIS PS
Postitatud: K Mär 03, 2010 6:43 pm
Postitas Pinchu
No võttis ikka aega... aga parem hilja kui mitte kunagi.
siit siis minu pildivalik
http://picasaweb.google.com/Pinchu.0/Sa ... directlink