2. leht 3-st
Postitatud: N Jaan 28, 2010 8:26 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Mia oma lolli peaga pakuks, et anti-squat % on see asi millest alustada
Postitatud: N Jaan 28, 2010 8:28 pm
Postitas fagott
Sellel kaskail võis seda teha veojõukontroll

Postitatud: N Jaan 28, 2010 8:37 pm
Postitas ubin
fagott kirjutas:Sellel kaskail võis seda teha veojõukontroll

pole seda.
Postitatud: N Jaan 28, 2010 8:57 pm
Postitas PARUN
marxkoll kirjutas:Olen sarnase hüppamisega kaotanud, esisillast kõik hammasrattad!!! Seda - aint ,et liivas

(kuivas liivas)

Esisillas peaks sul torsoonid olema, kui orig muidugi on, seega ei saaks ka siin lehtvedrusi süüdistada.
Endale tundub, et raputab nii esi kui ka tagumine ots.
Samas kuiv liiv ja praegune lumi põllupeal peaks suhtkoht sarnane pinnas olema.
Ise olen mõelnud, ja mõned järeldused teinud, et äkki tuleks näpuga hoopis difri peale näidata, kuid kui siin on reduktor sillad hüppama hakanud millel lukud sees, siis ikka suht alguspunktis alles.
Postitatud: N Jaan 28, 2010 8:59 pm
Postitas PARUN
MahviaDeTyrk kirjutas:Mia oma lolli peaga pakuks, et anti-squat % on see asi millest alustada
Türk, ole hea ja seleta natuke lahti seda anti-squat'i.
Postitatud: N Jaan 28, 2010 9:12 pm
Postitas heints
On juhtund selline asi ka suure traktoriga millel esisild kiige peal ja tagumine jäigalt raami küljes. Seega ei saa lehtvedru ja amorti süüdistada.
Postitatud: N Jaan 28, 2010 9:21 pm
Postitas honkomees
ja kui sel viisil kaotuste loetlemisteks läks, siis sihukeses lumes tagasilla hüplemise tulemuseks oli mul eelmine talv Niva lahtine tagasild, tõmbas pikitjaagad põhja küljest lahti.
Postitatud: N Jaan 28, 2010 9:40 pm
Postitas pilgrems
fagott kirjutas:Pakuks kolme teguri koosmõju:
1. Lehtvedrud
2. Suure mustriga rehvid
Suure mustriga rehvid siin küll süüdi ei ole, suht slick rehviga olen saanud ka hüppama.
Leht vedrud on küll.
Samas olen suutnud ka traktori samuti hüppama panna ning pole seal vahet kas masinaks on vene Kirovets, John Deere, või pisikene kopp laadur.
Minu arvamus on ,et seda hüppamis on võimatu vältida, kui asjaolud on sobivad.
Et midagi mitte ära lõhkuda tuleb sõita mõistusega ja lihtsalt hoog maha lasta teinekord ka seisma jääda ja hooga uuesti minna.
Postitatud: N Jaan 28, 2010 10:26 pm
Postitas Allar
Kiirovits hüppab veel eriti kraatsiliselt.
http://www.youtube.com/watch?v=d7X8OXXqWSg
Samas teine 700 ei hüppa nii, rehvirõhk? raskem v12?
http://www.youtube.com/watch?v=tZczP8ux ... re=related
Miks fent ei hakka hüppama? astmevaba vario kast?
Mina talun seda hüppamist iga päev, frontaal hakkab tagurbidi käiguga, pehmes liivas niimodi hüppama, et asjad lendavad ja pirnid kustuvad.

kusjuured on pillil LSD diffrid.
Postitatud: N Jaan 28, 2010 10:46 pm
Postitas STC
Pakun, et mootoril ei ole piisavlt jõudu, et rattaid ühtladelt ringi vedada (pidamine on liiga hea) ja siis hakkab niiviisi hüppama.
Endal gaz originaal rehvidega ei hüpanud aga saharadega on pidamine parem ja nüüd hüppab.Eriti just lumes ja 4-veoga.
See on minu arvamus.
Postitatud: N Jaan 28, 2010 11:04 pm
Postitas aivo141
kas variol pole mitte poolautomaat kast?ST. et kui piisavalt gaasi vajutada nii et rattaid ringi ei võta ja samas ka tagasi ei liigu siis ta hüppama ei hakka. Teisalt kui K700-l sidur lahti lasta siis ei jää mootoril muud üle kui rattad ringi vedada ja sedasi ta hüppama hakkabki.Ja kui kord juba hüppab siis on variol seda edasi juba enda järel lihtne vedada.
Postitatud: R Jaan 29, 2010 1:48 am
Postitas MM
Kui targutada siis asja taga füüsika e. maakeeli võiks seda ühte hüpet võrrelda näiteks vibu laskmisega aga vibu nööriks (mitteveniv osa) on maa ja see osa mis vinnastatakse on rehv+muud veermiku komponendid ja nii edasi ...
Postitatud: R Jaan 29, 2010 7:58 am
Postitas Ten
Omal kogemus Volvodega. Kahe sillaga,kolme sillaga ja Land Rover,kõik hüppavad teatud lume konsistensi juures.Aeglusti,lukus diffrid ja ühtlane kiirus aitasid.Ilmselt on ikkagi hüppamise põhjuseks pinnase olek antud hetkel.
Postitatud: R Jaan 29, 2010 4:33 pm
Postitas Olle
Hüppamine tekib "poolikust läbilibisemisest" ja on seda suurem mida suurem on rehvi läbipainde võime.
Kui on piisavalt libe, siis ei teki piisavat haaret, et tekitada rehvis läbipainet.
Kui aga haarduvus on väga hea, siis ei suuda rehv läbipaindeinertsiga ennast edasi (üle-) visata.
Postitatud: R Jaan 29, 2010 6:02 pm
Postitas Allar
aivo141 kirjutas:
kas variol pole mitte poolautomaat kast?ST. et kui piisavalt gaasi vajutada nii et rattaid ringi ei võta ja samas ka tagasi ei liigu siis ta hüppama ei hakka. Teisalt kui K700-l sidur lahti lasta siis ei jää mootoril muud üle kui rattad ringi vedada ja sedasi ta hüppama hakkabki.Ja kui kord juba hüppab siis on variol seda edasi juba enda järel lihtne vedada.
Päris poolautomaat ta ikka pole. Aga jah, tagasi ta ei vaju ja saab pinget peal hoida, ja vaikselt meelitada.