2. leht 2-st

Klots.

Postitatud: P Jaan 24, 2010 5:28 pm
Postitas Kalamees
Klotsid poolduvad siis kui kulund ja masinat harva kasutatakse ja pidurdatakse veel vähem Siis rooste poeb vahele.

Postitatud: P Jaan 24, 2010 7:28 pm
Postitas rt23
Ka mul lendas pajerol piduriklots omalt kohalt minema, imeliku ei ole seal midagi kui liialt kulunud on. Peale selle oli päris mitu pidurdust tühja kui kolviga uuesti pidurdama hakkas. Koju sain õnneks ära :) Peale seda korralik pidurite hooldus remont, et enam sellist jama ei juhtuks.
Piduriklotsi Peaksid ilma ketast maha võtmata ka kätte saama ju? Kui sadul supordi poltidest lahti keerata.
pesapaiga leidis piduriketta ja vastas oleva detaili vahel
ja see vidin käib ka piduriketta tagant kahe poldiga ära.

Postitatud: E Jaan 25, 2010 11:43 am
Postitas ussikeudus
Täna hommikul siis, 21 kraadises karge keskkonnas sai asi lahti harutatud, viimseks takistavaks teguriks oli 6mm ristpeaga! polt mis piduriketta kaitset pidurisadulaga ühendas. Sisemine klots oli metallini kulunud, ometigi mingit kraapivat kriginat ei tunnetanud kordagi. Ülemine ujuv sõrm kinni, seda ümbritsev kummikaitse ühest küljest põlenud. Nüüd meenus aastatetagune käik teenindusse, kus lasin klotse vahetada, nägin siis spetsialisti gaasikeevitusaparaadiga ratta juures askeldamas.
Nüüd on vaja ilmselt samu meetodeid kasutades asi liikuma saada, sest margi vahetusest poleks kasu, tänapäeval pidavat kõik autod olema ujuvate sõrmedega. Lihtsalt tuleb jälle ise garaazi pidama hakata nagu vene ajal.

Postitatud: E Jaan 25, 2010 4:10 pm
Postitas isakene
Kui sadulat juba korra kuumutatud on, siis tähendab see seda, et asi ongi lõplikult peetis. Ja tulevikus ta kas kiilub uuesti kinni või hakkab logisema. Sellist asja ma enam küll auto külge ei jätaks, tegemist on ohtliku detailiga.

Helista või saada meil alltoodud kontaktile, leian korraliku kasutatud sadula mõistliku $ eest. :wink: