2. leht 4-st

Postitatud: N Jaan 21, 2010 1:27 pm
Postitas tanel
Kährik kirjutas:Ka juhtmega plokisoendusel pole häda miskit autot säästab ja enda närve ka,ei pea mõtlema kui õues -20ja enem kas ikka hommikul käivitub
Ikka peab. Kui sa oma saani kuhugile ära pargid kus pistikut pole, mismoodi sa sealt minema kavatsed saada siis kui pada maha jahtub?

Webasto jm autonoomsete süsteemidega on see häda aint, et lühikesteks otsteks pole pointi autot soojaks ajada (lisakoormus akule)... või et siis pead regulaarselt ise laadima. Kui mu mälu mind ei peta, võttis see lähes 30 amprit voolu.

Endal on wrankul plokisoojendus ja akulaadimine, juhtmega. Salongi puhurit ei pannud, sest pole panna eriti kuskile. :) Paberite järgi peaks +50 kraadi väliskeskkonnaga võrreldes plokki ajama.

Ja avensisel on webasto. Raadiopuldiga, paberite järgi võtab 1 km kauguselt - krt teab, aga ~200 m ja betoonseinad pole seda küll tõesti seganud. Ainult meeles peab pidama kui kasutada tahad, et enne tuppa kaapamist manuaalselt ventika režiimid ja pöörded ära sätid - selle juhtimiseks junnil endal tarkust (või vanema auto puhul lausa füüsiliselt võimalusi) pole. :( "Auto" ventrežiim ja avatud välisõhuga ringlus ei pruugi mingit efekti anda (või on see minu koosluse eripära, kuidas teistel toimib)?. Siseõhule ja 2/3 peale pöörded, teine jutt kohe.

Aga algse sirr'i küsimuse juurde tagasi tulles - ei ole mõõtnud-võrrelnud. Soojem tagumik ja rahulikum süda, numbriliselt ei oska vastata :) Pluss teadmine, et ka lühikeste otstega on aku täis ikka (juhtmega variandil siis).

Postitatud: N Jaan 21, 2010 2:58 pm
Postitas Arto
tanel kirjutas:Webasto jm autonoomsete süsteemidega on see häda aint, et lühikesteks otsteks pole pointi autot soojaks ajada (lisakoormus akule)... või et siis pead regulaarselt ise laadima. Kui mu mälu mind ei peta, võttis see lähes 30 amprit voolu.
Ei võta 30A, mul Volvol peal Webasto + salongi ventilaator ning vool kusagi 8A.

Postitatud: R Jaan 22, 2010 11:35 am
Postitas seff
Arto kirjutas:
tanel kirjutas:Webasto jm autonoomsete süsteemidega on see häda aint, et lühikesteks otsteks pole pointi autot soojaks ajada (lisakoormus akule)... või et siis pead regulaarselt ise laadima. Kui mu mälu mind ei peta, võttis see lähes 30 amprit voolu.
Ei võta 30A, mul Volvol peal Webasto + salongi ventilaator ning vool kusagi 8A.
24v

Postitatud: R Jaan 22, 2010 6:03 pm
Postitas Arto
seff kirjutas:
Arto kirjutas:
tanel kirjutas:Webasto jm autonoomsete süsteemidega on see häda aint, et lühikesteks otsteks pole pointi autot soojaks ajada (lisakoormus akule)... või et siis pead regulaarselt ise laadima. Kui mu mälu mind ei peta, võttis see lähes 30 amprit voolu.
Ei võta 30A, mul Volvol peal Webasto + salongi ventilaator ning vool kusagi 8A.
24v
Seda küll, pinge alanedes 24 -> 12 peaks vool ainult kahekordistuma.

Postitatud: R Jaan 22, 2010 10:54 pm
Postitas tanel
Ot poisid, kohe homme hommikul on sõitu minek, mõõdan siis tangidega ära ja editeerin selle messi sisse siin vastuse. :D Saab siis täpsustatud numbri 12V jaoks. :)

EDIT: Laubane sõit asendus torude sulatamisega. :evil:

Aga tänahommikune kiire mõõtmine andis tulemuseks 10A alguses ja 15A siis, kui salongiventikas juba mauras, kusagil 30 minutit käivitusest.

Akadeemiliselt see mõõtmine ei päde. Sain tangid ainult webasto enda juhtmele ümber, et kõike akuga toimivat mõõta oleks pidanud selle lahti laskma jne, ei viitsinud, natuke aja peale minek oli ka. Kuna salongiventikaga tarbimine kasvas ka webasto juhtmes, siis äkki isegi pädeb see number samas..

30A on ilmselgelt BS jah, ajasin sassi midagi, sry.

Postitatud: L Jaan 23, 2010 9:42 am
Postitas Kodanik2
Ma arvan, et see 30A on ainult käivitumisel võimalik. Siis kui hõõgküünal on järgi.

Postitatud: L Jaan 23, 2010 10:57 pm
Postitas al
Nalja teete?
http://soeauto.cma.ee/index.php?linker=true&id=77
Täisvõimsusel 48w, mis 12V süsteemis annab 4A.

30 A, keskmiselt 75Ah akuga on aku täisesti tühi 2,5h, st käivitamine ei õnnestuks juba peale tunnist kasutamist.
Mul siin väga suur ruum kütta ja tarbib ka ainult 50w...
"Kuiv gero" ehk ainult õhusoojendaja tarbib veelgi vähem.

Postitatud: N Jaan 28, 2010 7:59 pm
Postitas 007
Endal on Webasto ahi peal aga pole juhtpulti. Oskab keegi soovitada pädevat kohta kust uurida? Tean ühte firmat Tondi selveri juures esialgu. Nime ei mäleta hetkel.

Postitatud: N Jaan 28, 2010 9:21 pm
Postitas leek
kõige odavam viis webastot juhtida on paigaldada taimer,hind umbes 1500kr lett aga kui voodis lebades tahad seda teha siis Telestart T91 komplekt kahepoolse sidega kuluks sulle ära!

Postitatud: N Jaan 28, 2010 9:52 pm
Postitas Antu
007 kirjutas:Endal on Webasto ahi peal aga pole juhtpulti. Oskab keegi soovitada pädevat kohta kust uurida? Tean ühte firmat Tondi selveri juures esialgu. Nime ei mäleta hetkel.
Autotäht: http://www.isogreen.ee/

Postitatud: N Sept 16, 2010 11:54 am
Postitas tegelinsky
ega kellegi pole sellise soendusseadmega kokkupuuteid olnud nagu Ardic? On see masinal peal aga nagu ei taha ei kippu ei kõppu teha...või on seal mingi selline teema et kui miinus kraade väljas pole siis soendama ei hakkagi? Proovi mõttes katsetades näitas hommikul taimeril kraade 03 (algselt oli seadistatud 60 peale kuhu ta peaks tõusma siis soenedes...vähemalt minu arusaamist mööda), sinna oli see siis tiksund 60 pealt, aga et miskit soendama oleks hakand...seda ei. Kui taimer oma tööd alustab siis seade ise haudvaikne, ei käi plõksugi kuskilt läbi...

Postitatud: N Apr 07, 2011 11:18 am
Postitas laurigt
säästab starterit talvel kindlasti :twisted:
üks põles maha :roll:

Postitatud: N Apr 07, 2011 4:19 pm
Postitas rato
kas praegusel soojal ajal ja hooaja l6pus keski miskit agedat soodukat ei taha teha seisusoendusele koos kylge panekuga? dislale, tavalise taimeriga. Kui on soovijaid, v6i soovitajaid, andke teada. M6te liigub.

Postitatud: N Apr 07, 2011 10:58 pm
Postitas tarmo
Uurisin isegi ja vist kasutaja Leek müüb Defat (kui ei eksi).
Endal jäi hetkel selle taha pidama, et pole vist naise autole sobivat elementi Defal (Lincoln Aviator).
Muidu Autoekspert ise (kes Defat maale toob) müüs ka mingeid vidinaid soodukaga viimati, kui seal käisin.

Re: plokisoendus - jah või ei?

Postitatud: E Apr 11, 2011 10:53 pm
Postitas mrtn
Kütuse kokkuhoid on erinevatel autodel erinev. Samas, mulle on oluline, et -20C juures tuleb kilomeetrise sõidu järgi juba salongi sooja õhku. Tavalised konksuga plokisoojendused mootori kulumist märkimisväärselt ei väldi, kuna soe vesi on põhiliselt peas ja särk ja karter on ikka külmad.

Kuna ma elan eramajas, siis olen juhtmega Defat kasutanud.

Civicul on kütusekulu soojendusega -1L, CR-V -2L.