plokisoendus - jah või ei?

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanel »

Kährik kirjutas:Ka juhtmega plokisoendusel pole häda miskit autot säästab ja enda närve ka,ei pea mõtlema kui õues -20ja enem kas ikka hommikul käivitub
Ikka peab. Kui sa oma saani kuhugile ära pargid kus pistikut pole, mismoodi sa sealt minema kavatsed saada siis kui pada maha jahtub?

Webasto jm autonoomsete süsteemidega on see häda aint, et lühikesteks otsteks pole pointi autot soojaks ajada (lisakoormus akule)... või et siis pead regulaarselt ise laadima. Kui mu mälu mind ei peta, võttis see lähes 30 amprit voolu.

Endal on wrankul plokisoojendus ja akulaadimine, juhtmega. Salongi puhurit ei pannud, sest pole panna eriti kuskile. :) Paberite järgi peaks +50 kraadi väliskeskkonnaga võrreldes plokki ajama.

Ja avensisel on webasto. Raadiopuldiga, paberite järgi võtab 1 km kauguselt - krt teab, aga ~200 m ja betoonseinad pole seda küll tõesti seganud. Ainult meeles peab pidama kui kasutada tahad, et enne tuppa kaapamist manuaalselt ventika režiimid ja pöörded ära sätid - selle juhtimiseks junnil endal tarkust (või vanema auto puhul lausa füüsiliselt võimalusi) pole. :( "Auto" ventrežiim ja avatud välisõhuga ringlus ei pruugi mingit efekti anda (või on see minu koosluse eripära, kuidas teistel toimib)?. Siseõhule ja 2/3 peale pöörded, teine jutt kohe.

Aga algse sirr'i küsimuse juurde tagasi tulles - ei ole mõõtnud-võrrelnud. Soojem tagumik ja rahulikum süda, numbriliselt ei oska vastata :) Pluss teadmine, et ka lühikeste otstega on aku täis ikka (juhtmega variandil siis).
tegime pulli, aitab
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas Arto »

tanel kirjutas:Webasto jm autonoomsete süsteemidega on see häda aint, et lühikesteks otsteks pole pointi autot soojaks ajada (lisakoormus akule)... või et siis pead regulaarselt ise laadima. Kui mu mälu mind ei peta, võttis see lähes 30 amprit voolu.
Ei võta 30A, mul Volvol peal Webasto + salongi ventilaator ning vool kusagi 8A.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

Arto kirjutas:
tanel kirjutas:Webasto jm autonoomsete süsteemidega on see häda aint, et lühikesteks otsteks pole pointi autot soojaks ajada (lisakoormus akule)... või et siis pead regulaarselt ise laadima. Kui mu mälu mind ei peta, võttis see lähes 30 amprit voolu.
Ei võta 30A, mul Volvol peal Webasto + salongi ventilaator ning vool kusagi 8A.
24v
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas Arto »

seff kirjutas:
Arto kirjutas:
tanel kirjutas:Webasto jm autonoomsete süsteemidega on see häda aint, et lühikesteks otsteks pole pointi autot soojaks ajada (lisakoormus akule)... või et siis pead regulaarselt ise laadima. Kui mu mälu mind ei peta, võttis see lähes 30 amprit voolu.
Ei võta 30A, mul Volvol peal Webasto + salongi ventilaator ning vool kusagi 8A.
24v
Seda küll, pinge alanedes 24 -> 12 peaks vool ainult kahekordistuma.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanel »

Ot poisid, kohe homme hommikul on sõitu minek, mõõdan siis tangidega ära ja editeerin selle messi sisse siin vastuse. :D Saab siis täpsustatud numbri 12V jaoks. :)

EDIT: Laubane sõit asendus torude sulatamisega. :evil:

Aga tänahommikune kiire mõõtmine andis tulemuseks 10A alguses ja 15A siis, kui salongiventikas juba mauras, kusagil 30 minutit käivitusest.

Akadeemiliselt see mõõtmine ei päde. Sain tangid ainult webasto enda juhtmele ümber, et kõike akuga toimivat mõõta oleks pidanud selle lahti laskma jne, ei viitsinud, natuke aja peale minek oli ka. Kuna salongiventikaga tarbimine kasvas ka webasto juhtmes, siis äkki isegi pädeb see number samas..

30A on ilmselgelt BS jah, ajasin sassi midagi, sry.
Viimati muutis tanel, E Jaan 25, 2010 2:01 pm, muudetud 1 kord kokku.
tegime pulli, aitab
Kodanik2
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 108
Liitunud: L Juul 24, 2004 11:47 pm
Asukoht: Lihula

Postitus Postitas Kodanik2 »

Ma arvan, et see 30A on ainult käivitumisel võimalik. Siis kui hõõgküünal on järgi.
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

Nalja teete?
http://soeauto.cma.ee/index.php?linker=true&id=77
Täisvõimsusel 48w, mis 12V süsteemis annab 4A.

30 A, keskmiselt 75Ah akuga on aku täisesti tühi 2,5h, st käivitamine ei õnnestuks juba peale tunnist kasutamist.
Mul siin väga suur ruum kütta ja tarbib ka ainult 50w...
"Kuiv gero" ehk ainult õhusoojendaja tarbib veelgi vähem.
007
Fitting 38"
Postitusi: 358
Liitunud: L Sept 01, 2007 3:58 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

Endal on Webasto ahi peal aga pole juhtpulti. Oskab keegi soovitada pädevat kohta kust uurida? Tean ühte firmat Tondi selveri juures esialgu. Nime ei mäleta hetkel.
RR Sport
LR Disco II.
Disco III
LR Disco I
RR TDV8
... and counting
Kasutaja avatar
leek
Fitting 44"
Postitusi: 492
Liitunud: E Apr 04, 2005 12:01 pm
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas leek »

kõige odavam viis webastot juhtida on paigaldada taimer,hind umbes 1500kr lett aga kui voodis lebades tahad seda teha siis Telestart T91 komplekt kahepoolse sidega kuluks sulle ära!
lootus kunagi metsa jõuda!
www.defa.com

56682214
Kasutaja avatar
Antu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: E Dets 25, 2006 6:36 pm
Asukoht: Kohila

Postitus Postitas Antu »

007 kirjutas:Endal on Webasto ahi peal aga pole juhtpulti. Oskab keegi soovitada pädevat kohta kust uurida? Tean ühte firmat Tondi selveri juures esialgu. Nime ei mäleta hetkel.
Autotäht: http://www.isogreen.ee/
Toyota Hilux
Gaz 69
Kasutaja avatar
tegelinsky
Fitting 38"
Postitusi: 216
Liitunud: L Nov 03, 2007 2:06 pm
Asukoht: Sastamala/Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas tegelinsky »

ega kellegi pole sellise soendusseadmega kokkupuuteid olnud nagu Ardic? On see masinal peal aga nagu ei taha ei kippu ei kõppu teha...või on seal mingi selline teema et kui miinus kraade väljas pole siis soendama ei hakkagi? Proovi mõttes katsetades näitas hommikul taimeril kraade 03 (algselt oli seadistatud 60 peale kuhu ta peaks tõusma siis soenedes...vähemalt minu arusaamist mööda), sinna oli see siis tiksund 60 pealt, aga et miskit soendama oleks hakand...seda ei. Kui taimer oma tööd alustab siis seade ise haudvaikne, ei käi plõksugi kuskilt läbi...
http://www.soodaprits.ee
_________________
Audi Q7 3,0 TDI 180kW '12
BMW X5 3,0sd 210kW '09
Toyota Land Cruser 90, 3.0TD, 92kW '97
Jeep Grand Cherokee 5.2, 156kW, V8 '94
+372 52 333 96
+358 409 622 320
Gerto
laurigt
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: T Apr 05, 2011 8:54 am

Postitus Postitas laurigt »

säästab starterit talvel kindlasti :twisted:
üks põles maha :roll:
rato
Rock Crawler
Postitusi: 794
Liitunud: P Sept 21, 2003 3:32 am
Asukoht: Emajõe Suursoo
Kontakt:

Postitus Postitas rato »

kas praegusel soojal ajal ja hooaja l6pus keski miskit agedat soodukat ei taha teha seisusoendusele koos kylge panekuga? dislale, tavalise taimeriga. Kui on soovijaid, v6i soovitajaid, andke teada. M6te liigub.
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Uurisin isegi ja vist kasutaja Leek müüb Defat (kui ei eksi).
Endal jäi hetkel selle taha pidama, et pole vist naise autole sobivat elementi Defal (Lincoln Aviator).
Muidu Autoekspert ise (kes Defat maale toob) müüs ka mingeid vidinaid soodukaga viimati, kui seal käisin.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
mrtn
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 186
Liitunud: E Veebr 19, 2007 2:14 pm
Asukoht: 59°28'57.44"N / 25°01'47.77"E
Kontakt:

Re: plokisoendus - jah või ei?

Postitus Postitas mrtn »

Kütuse kokkuhoid on erinevatel autodel erinev. Samas, mulle on oluline, et -20C juures tuleb kilomeetrise sõidu järgi juba salongi sooja õhku. Tavalised konksuga plokisoojendused mootori kulumist märkimisväärselt ei väldi, kuna soe vesi on põhiliselt peas ja särk ja karter on ikka külmad.

Kuna ma elan eramajas, siis olen juhtmega Defat kasutanud.

Civicul on kütusekulu soojendusega -1L, CR-V -2L.
Mennäänx mettään!
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”