2. leht 4-st
Postitatud: E Jaan 18, 2010 10:46 am
Postitas UZIS
http://www.matkaauto.com/index.php?opti ... &Itemid=27
Antud link on vast õigem koht selle teema arutamiseks
Postitatud: E Jaan 18, 2010 11:07 am
Postitas hulkur
siis nagu miks? siin ei tohi või?
Postitatud: E Jaan 18, 2010 11:14 am
Postitas trc
hulkur kirjutas:
siis nagu miks? siin ei tohi või?
ei tohi jah! uzis keelas just ära ju.

Postitatud: E Jaan 18, 2010 11:34 am
Postitas e.p.
Postitatud: E Jaan 18, 2010 12:07 pm
Postitas trc
Okei. Korrigeerisin natuke oma ilumeelt. Kõige hullem ei olegi.
Samas oleks illgelt popp kui mõni meie klaasplasti valaja suudaks teha sarnase "boxi" Nagu Westfalia "James Cookil"
Lisaks jäid Westfalia kodukalt silma geniaalsed voodilahendused Sven Hedinil ja James Cookil
Postitatud: E Jaan 18, 2010 12:41 pm
Postitas hulkur
ülemise voodiga on mul plaanis midagi sellist:

Postitatud: T Jaan 19, 2010 9:28 am
Postitas UZIS
TO: TRC UZIS ei keelanud midagi ära. Minu pärast rääkige siin foorumis kasvõi vanadest pükstest, kuid imelik on see, et kui keegi teine oleks siin hakanud oma WRC ehitama mis on ka 4x4 siis oleks kisa taevani.
Soovitasin antud linki lihtsalt heast tahtest, paljud seda linki ei tea, ning seal on taolisi projekte juba ennegi ehitatud ja ehitatakse praegugi. Antud lehelt võid saada matkaautudest vähe paremat tagasisidet kui mudakollide foorumist. Kuna isegi olen matkaauto fänn siis teretulemast "klubisse".
Postitatud: T Jaan 19, 2010 4:26 pm
Postitas hulkur
No uurisin seda linki. Aga no ei ole mul usku foorumitesse mida omavad samal alal ärihuve omavad ettevõtted, ei ole... Ja tegelikult ka, ma ei leidnud sealt kahjuks mitte ühtegi mõistlikku nõuannet, mida ma poleks juba teadnud või ise netist välja kaevanud... ja no andke andeks, kui inimesed nagu tõsimeeli arutavad tavalise laiatarbe toakonditsioneeri paigaldust matkaautosse, see ei veena väga...
ARK saaga sai kah oma järje. Tänud Kaljule heade nõuannete eest!
andres
Postitatud: T Jaan 19, 2010 4:33 pm
Postitas trc
hulkur kirjutas:No uurisin seda linki. Aga no ei ole mul usku foorumitesse mida omavad samal alal ärihuve omavad ettevõtted, ei ole... Ja tegelikult ka, ma ei leidnud sealt kahjuks mitte ühtegi mõistlikku nõuannet, mida ma poleks juba teadnud või ise netist välja kaevanud... ja no andke andeks, kui inimesed nagu tõsimeeli arutavad tavalise laiatarbe toakonditsioneeri paigaldust matkaautosse, see ei veena väga...
ARK saaga sai kah oma järje. Tänud Kaljule heade nõuannete eest!
andres
No ega siit pole kah veel tulnud ju ühtki nõuannet auto osas, mida sa ise poleks juba ette ära mõelnud või välja uurinud

Postitatud: T Jaan 19, 2010 4:39 pm
Postitas hulkur
No siinsel seltskonnal on mõningast tõestatud potentsiaali vähemalt, kui asi auto kõhu alla jõuab....

Postitatud: T Jaan 19, 2010 7:29 pm
Postitas LoJack
hulkur kirjutas:No siinsel seltskonnal on mõningast tõestatud potentsiaali vähemalt, kui asi auto kõhu alla jõuab....

Ma arvan,et karja peale on vägagi võimas potentsiaal. Kambavaim eelkõige!
Ähh, ole nüüd. Eks sa aita kedagi meist kui abi vaja ja teemat tunned.
/Kalju
Postitatud: T Jaan 19, 2010 7:44 pm
Postitas K.Kotkas
UZIS kirjutas:TO: TRC UZIS ei keelanud midagi ära. Minu pärast rääkige siin foorumis kasvõi vanadest pükstest, kuid imelik on see, et kui keegi teine oleks siin hakanud oma WRC ehitama mis on ka 4x4 siis oleks kisa taevani.
Lõvi on alati võrdsem.
Postitatud: T Jaan 19, 2010 11:37 pm
Postitas D-90
Mõned aastad tagasi, ehitasin säärase kõikide mugavustega pick-up seljakotti kastika jaoks.
http://picasaweb.google.com/merehuvilin ... directlink
Algselt oli mõeldud jaapani kastikatele – hiljem ehitasin ümber Defenderile parajaks.
Ehitus kestis intensiivselt umbes 1 aasta, enamuse tööst tegin ise, ja lõpus tekkis väike siiber ka

mis kadus ära kui reisima hakkasin.
Camperi varustus on põhjendamatult kallis (umbes nagu paadi oma) nii, et kui võimalust ja tahtmist on – improviiseeri. Ei pea kõik jubinad tingimata camperi omad olema.
Katuse suhtes on asi kindlasti individuaalne – kes millest on nõus loobuma. Tõstetava katuse kõige suuremad minused on müra ja soojapidavus (magad nagu telgis). Eeelisteks jällegi võimalus mahtuda igal poolt läbi, ning panna katusele midagi suuremat - paat, kanuu jne. - ja mahtuda ikkagi veel paljudesse kohtadesse (näiteks laeva odavama piletiga). Kõrge katus on soe, vaikne ja mugav, kuid puudused sõna otseses mõttes silmnähtavad, eriti maastikule, metsa ja mägedesse pürgival puhkajal. Ei kujuta ette, kuidas näiteks sellise torniga saaks kuskil metsas liikuda
http://picasaweb.google.com/lh/photo/2L ... directlink
Selline reisimise viis on väga südamelähedane - ila juba voolab.

Seljakott
Postitatud: E Mär 08, 2010 5:45 pm
Postitas alar66
Oodates huviga uusi saavutusi küsiks kas 4x4 sprinter sattus juhuslikult ?Ise juba aastaid liigun suvel sprinter 312-ga igati mõnus sõiduvahend.Mul kül tagadifri lukk olemas kuid arvan et maanterehvidega pole vahet,võibolla liigne kaal se 4x4.Iga kilo arvel,autoelamu kaal küündib 2700 kg-ni.(ilma reisijateta).Mägedes kohe tunda et võiks rohkem kw olla.Edu ehitamisel ja ehk kunagi õnnestub piiluda seda isendit.Kus kandis projekt realiseerub? Kõik küsimused sprinteri kohta,olen teda kõikjalt näppind! 5276606
Postitatud: E Mär 08, 2010 6:01 pm
Postitas hulkur
No päris juhuslikult ei sattunud. Kuna üks kindel nõudmine oli just nimelt 4x4, siis ega sobivas suuruses ülemäära muid masinaid 4-veolistena võtta polegi, või kui, siis on need veel eksootilisemad kui Sprinteri 4x4.
Hetkel siis auto ajutiselt kabrio ja käsil katuse sobitamine-paigaldamine...
