2. leht 3-st

Postitatud: R Jaan 15, 2010 10:08 pm
Postitas pikapäkk
Äkki oskaksid jagaja marki öelda.
Kui jamama hakkab kas õli on kuum?

Postitatud: L Jaan 16, 2010 11:41 am
Postitas dior
Jamad hakkavad reeglina jah kui õli läheb soojaks. Külmast peast töötab normaalselt.

Postitatud: L Jaan 16, 2010 12:51 pm
Postitas pilgrems
sellel juhul ürita õli jahutada ega muu ei aita.

Postitatud: L Jaan 16, 2010 11:14 pm
Postitas pikapäkk
Tuleb otsida viga miks läheb õli liiga soojaks.
Kui õieti aru saan siis saha üles,alla liigutamise sektsioonil samuti kolm asendit aga silinder ühepoolse töötamisega?Sul saha "tööasendis"kang vastupidises asendis tõstmisele?Vast siin "kala"ongi?
Juhul kui huvi siis mul on olemas 24v töötav hüdropump ja mingeid pudinaid veel.

Postitatud: E Jaan 18, 2010 10:22 pm
Postitas uve6
Ma leiutan Luazile sahka ette,kõik toimib aga hydrosysteemis jama.
Nimelt hüdropump ja jagaja lähevad kuumaks.

Postitatud: E Jaan 18, 2010 11:13 pm
Postitas isakene
uve6 kirjutas:Ma leiutan Luazile sahka ette,kõik toimib aga hydrosysteemis jama.
Nimelt hüdropump ja jagaja lähevad kuumaks.
Niisama tühjalt töötades lähevad kuumaks? Ja see saha tõstmine ei ole ka teab mis koormus, mis õli kuumaks ajaks. On sul ikka kindlasti õige skeemiga jagaja?

Postitatud: T Jaan 19, 2010 4:14 pm
Postitas seff
uve6 kirjutas:Ma leiutan Luazile sahka ette,kõik toimib aga hydrosysteemis jama.
Nimelt hüdropump ja jagaja lähevad kuumaks.
jagaja liiga väikese läbilaskega või emane , pump pressib elueest et jagajast läbi õli läbi mahutuda,see võib kütta vabalt

Postitatud: T Jaan 19, 2010 7:08 pm
Postitas uve6
Jagaja pealt
Pilt
küljelt,augul pime ees.
Pilt
pump
[/img]http://static2.album.ee/files/849/65/la ... wj.jpg[img]
Silinder
Pilt
Sahk ise,raud 55kg ja muud lisad juurde,max 75kg
Pilt
Siis kui kangi peal hoian siis sahk püsib üleval,kangi vabastan kukub kohe alla.
Vahepeal on nii,et kui midagi ei tee siis mootor tahab välja surra.[/img]

Postitatud: T Jaan 19, 2010 7:10 pm
Postitas uve6
uve6 kirjutas:Jagaja pealt
Pilt
küljelt,augul pime ees.
Pilt
pump
Pilt
Silinder
Pilt
Sahk ise,raud 55kg ja muud lisad juurde,max 75kg
Pilt
Siis kui kangi peal hoian siis sahk püsib üleval,kangi vabastan kukub kohe alla.
Vahepeal on nii,et kui midagi ei tee siis mootor tahab välja surra.

Postitatud: T Jaan 19, 2010 8:57 pm
Postitas isakene
Muig :D loomulikult et asi kuumeneb, kui kangi peal hoiad, see tähendab seda, et kogu õli jookseb üle kaitseklapi ja skeemi soojusvõimsus võrdub korraliku küttekehaga :lol:

See jagaja on tõenäoliselt mõeldud hüdromootorile ja on tõenäoliselt H skeemiga, s.t A ja B ehk tööpordid (augud, mis jooksevad hüdrosilindri külge) on neutraalasendis ühendatud. Sul on 3-sektsiooniline jagaja ja tõenäoliselt kasutad vaid ühte sektsiooni. Kõik sektsioonid ei pruugi sama skeemiga olla, seega kontrolli, ülejäänud sektsioonid üle, selleks puhu lihtsalt õhku tööpordi ühest otsast sisse. Kompressoriga, portides võivad tagasilöögiklapid olla, nendest suuga läbi ei puhu. Sulle vajaliku skeemi korral ei tohi kummastki tööpordi otsast õhk kusagile liikuda. Samuti on vajalik, et survepordist jookseks jagaja kangi neutraalasendis õhk vabalt tagasivoolu. Kui seda ei juhtu, siis hakkab õli ka neutraalasendis üle kaitseklapi jooksma ja kuumenema. Kui miski segaseks jäi, helista ja küsi.

EDIT: vaatasin valesti, on 2 sektsiooni ja survepool sihuke imelik... mille pealt see imeloom pärit on?

Postitatud: T Jaan 19, 2010 9:03 pm
Postitas R969
On see jagaja ikka õieti ühendatud?
Silindril mansetid peavad?
Pildil kus jagaja pealtvaade tuleb pumbast tulev survetoru ühendada alt paremale ja äravool alt vasakule.
Silinder läheb keskelt parema ja vasaku või ülevalt parema ja vasaku stutsi külge.
Kui ühe sektsiooniga vajub alla, siis proovi teist.
Jagaja kulumise kontrolliks lasta kangi keskasendis silindri stutsidest sisse suruõhku ja kui äravoolust või survetorust on kuulda sisinat on jagaja nässus või sulle sobimatu skeemiga..

Postitatud: T Jaan 19, 2010 9:53 pm
Postitas uve6
isakene ja R969 Teile võiks lausa pudeli välja teha :D
Nii tarka juttu pole veel kuulnud,olen tuttavad läbi helistanud ja küsinud paljude käest ja foorumid ka veel.

Pärit peaks olema autotreilerilt,kui hydroscand-is käisin siis öeldi,et seda jagajat pidi saama juhtida elektrooniliselt ka.

Kui algul sain jagaja siis proovisin I variandi järgi siis jooksis silinder lahti ja kui sisse tagasi tõmbasin jooksis uuesti välja ja auto tahtis välja surra.

Siis proovisin II variandi järgi.
siis mingil hetkel töötas aga nii et kang pidi põhjas olema siis silinder oli sees.
Ning siis läks systeem kuumaks.
Pilt

Postitatud: T Jaan 19, 2010 10:52 pm
Postitas pickup
Ei hakanud uut teemat tegema, kuna probleem kah hüdroga. Nimelt vajaksin abi vee eraldamiseks hüdrosüsteemist. Kaks korda olen õli välja vahetanud aga kuna süsteem suur siis see pole aidanud. Külmadega nagu praegu külmub vesi paagi põhjas ää ja ongi nö. korras. Kas on olemas mingit vee eraldajat või veel häid ideid? Tänud ette

Postitatud: K Jaan 20, 2010 12:43 am
Postitas isakene
Täiesti võimalik, et see värk ongi autotreileri hüdrovintsi jagaja. Enamusel hüdromootori ajamitest on jagajas A ja B pordid neutraalis ühendatud ja kangi keskasendis silindrit ei hoia. Tee see kompressoriproov igaks juhuks ära. Lahenduseks on silindri voolikute vahele kaksikluku paigaldus, sama jagajatüübi teise skeemiga siibri või terve jagaja asendamine.

Postitatud: K Jaan 20, 2010 12:54 am
Postitas isakene
pickup kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema, kuna probleem kah hüdroga. Nimelt vajaksin abi vee eraldamiseks hüdrosüsteemist. Kaks korda olen õli välja vahetanud aga kuna süsteem suur siis see pole aidanud. Külmadega nagu praegu külmub vesi paagi põhjas ää ja ongi nö. korras. Kas on olemas mingit vee eraldajat või veel häid ideid? Tänud ette
Pean sind kurvastama, aga mingit keemiat, mis vee ära võtaks ei ole olemas. Ainuke võimalus on süsteem jupikaupa läbi uhada - kõigepealt lased paagi tühjaks, siis täidad paagi uue õliga ja ühendad paagi juurest tagasivoolu vana õli tünniga. Filter vaheta ka ära. Käivitad hüdro ja lased senikaua käia, kuni tagasivoolust tuleb puhas õli. Siis hakkad sektsioonikaupa sama tegema - võtad ühe sektsiooni tööorgani juurest vooliku lahti ja teise vooliku jagaja juurest, et veega õli süsteemi tagasi ei pääseks. Kõigepealt puhud voolikud puhta õliga läbi, siis tööorgani mõlematpidi. Ja nii edasi ükshaaval.

Ühe väiksema metsatõstuki korralikult puhtaks saamiseks kulus minul ja paarimehel kokku 4 tundi ja 200 l õli. Edu töös ja minu kaastunne...

Ja kategooriliselt ei soovita veega õli töötamiseks kasutada - hüdropump läheb õhtule loetud tundidega.