Küsimus hüdro süsteemi kohta

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

pikapäkk
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: E Dets 14, 2009 10:56 pm
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas pikapäkk »

Äkki oskaksid jagaja marki öelda.
Kui jamama hakkab kas õli on kuum?
Navara,Fastrac,ATV
dior
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: P Mär 25, 2007 1:04 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas dior »

Jamad hakkavad reeglina jah kui õli läheb soojaks. Külmast peast töötab normaalselt.
Land Cruiser HJ61, Old Man Emu tõstesari
Yokohama M/T, Meh.vints, Lumesahk
pilgrems
Rock Crawler
Postitusi: 749
Liitunud: P Apr 08, 2007 4:12 pm
Asukoht: põllul&metsas

Postitus Postitas pilgrems »

sellel juhul ürita õli jahutada ega muu ei aita.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
pikapäkk
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: E Dets 14, 2009 10:56 pm
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas pikapäkk »

Tuleb otsida viga miks läheb õli liiga soojaks.
Kui õieti aru saan siis saha üles,alla liigutamise sektsioonil samuti kolm asendit aga silinder ühepoolse töötamisega?Sul saha "tööasendis"kang vastupidises asendis tõstmisele?Vast siin "kala"ongi?
Juhul kui huvi siis mul on olemas 24v töötav hüdropump ja mingeid pudinaid veel.
Navara,Fastrac,ATV
Kasutaja avatar
uve6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 140
Liitunud: R Dets 10, 2004 11:36 am
Asukoht: Elva,Tartu

Postitus Postitas uve6 »

Ma leiutan Luazile sahka ette,kõik toimib aga hydrosysteemis jama.
Nimelt hüdropump ja jagaja lähevad kuumaks.
Luazi foorum
www.luaz969.tk
_________________
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

uve6 kirjutas:Ma leiutan Luazile sahka ette,kõik toimib aga hydrosysteemis jama.
Nimelt hüdropump ja jagaja lähevad kuumaks.
Niisama tühjalt töötades lähevad kuumaks? Ja see saha tõstmine ei ole ka teab mis koormus, mis õli kuumaks ajaks. On sul ikka kindlasti õige skeemiga jagaja?
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

uve6 kirjutas:Ma leiutan Luazile sahka ette,kõik toimib aga hydrosysteemis jama.
Nimelt hüdropump ja jagaja lähevad kuumaks.
jagaja liiga väikese läbilaskega või emane , pump pressib elueest et jagajast läbi õli läbi mahutuda,see võib kütta vabalt
Kasutaja avatar
uve6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 140
Liitunud: R Dets 10, 2004 11:36 am
Asukoht: Elva,Tartu

Postitus Postitas uve6 »

Jagaja pealt
Pilt
küljelt,augul pime ees.
Pilt
pump
[/img]http://static2.album.ee/files/849/65/la ... wj.jpg[img]
Silinder
Pilt
Sahk ise,raud 55kg ja muud lisad juurde,max 75kg
Pilt
Siis kui kangi peal hoian siis sahk püsib üleval,kangi vabastan kukub kohe alla.
Vahepeal on nii,et kui midagi ei tee siis mootor tahab välja surra.[/img]
Luazi foorum
www.luaz969.tk
_________________
Kasutaja avatar
uve6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 140
Liitunud: R Dets 10, 2004 11:36 am
Asukoht: Elva,Tartu

Postitus Postitas uve6 »

uve6 kirjutas:Jagaja pealt
Pilt
küljelt,augul pime ees.
Pilt
pump
Pilt
Silinder
Pilt
Sahk ise,raud 55kg ja muud lisad juurde,max 75kg
Pilt
Siis kui kangi peal hoian siis sahk püsib üleval,kangi vabastan kukub kohe alla.
Vahepeal on nii,et kui midagi ei tee siis mootor tahab välja surra.
Luazi foorum
www.luaz969.tk
_________________
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Muig :D loomulikult et asi kuumeneb, kui kangi peal hoiad, see tähendab seda, et kogu õli jookseb üle kaitseklapi ja skeemi soojusvõimsus võrdub korraliku küttekehaga :lol:

See jagaja on tõenäoliselt mõeldud hüdromootorile ja on tõenäoliselt H skeemiga, s.t A ja B ehk tööpordid (augud, mis jooksevad hüdrosilindri külge) on neutraalasendis ühendatud. Sul on 3-sektsiooniline jagaja ja tõenäoliselt kasutad vaid ühte sektsiooni. Kõik sektsioonid ei pruugi sama skeemiga olla, seega kontrolli, ülejäänud sektsioonid üle, selleks puhu lihtsalt õhku tööpordi ühest otsast sisse. Kompressoriga, portides võivad tagasilöögiklapid olla, nendest suuga läbi ei puhu. Sulle vajaliku skeemi korral ei tohi kummastki tööpordi otsast õhk kusagile liikuda. Samuti on vajalik, et survepordist jookseks jagaja kangi neutraalasendis õhk vabalt tagasivoolu. Kui seda ei juhtu, siis hakkab õli ka neutraalasendis üle kaitseklapi jooksma ja kuumenema. Kui miski segaseks jäi, helista ja küsi.

EDIT: vaatasin valesti, on 2 sektsiooni ja survepool sihuke imelik... mille pealt see imeloom pärit on?
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

On see jagaja ikka õieti ühendatud?
Silindril mansetid peavad?
Pildil kus jagaja pealtvaade tuleb pumbast tulev survetoru ühendada alt paremale ja äravool alt vasakule.
Silinder läheb keskelt parema ja vasaku või ülevalt parema ja vasaku stutsi külge.
Kui ühe sektsiooniga vajub alla, siis proovi teist.
Jagaja kulumise kontrolliks lasta kangi keskasendis silindri stutsidest sisse suruõhku ja kui äravoolust või survetorust on kuulda sisinat on jagaja nässus või sulle sobimatu skeemiga..
Kasutaja avatar
uve6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 140
Liitunud: R Dets 10, 2004 11:36 am
Asukoht: Elva,Tartu

Postitus Postitas uve6 »

isakene ja R969 Teile võiks lausa pudeli välja teha :D
Nii tarka juttu pole veel kuulnud,olen tuttavad läbi helistanud ja küsinud paljude käest ja foorumid ka veel.

Pärit peaks olema autotreilerilt,kui hydroscand-is käisin siis öeldi,et seda jagajat pidi saama juhtida elektrooniliselt ka.

Kui algul sain jagaja siis proovisin I variandi järgi siis jooksis silinder lahti ja kui sisse tagasi tõmbasin jooksis uuesti välja ja auto tahtis välja surra.

Siis proovisin II variandi järgi.
siis mingil hetkel töötas aga nii et kang pidi põhjas olema siis silinder oli sees.
Ning siis läks systeem kuumaks.
Pilt
Luazi foorum
www.luaz969.tk
_________________
pickup
Fitting 38"
Postitusi: 221
Liitunud: K Veebr 04, 2004 11:06 pm
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas pickup »

Ei hakanud uut teemat tegema, kuna probleem kah hüdroga. Nimelt vajaksin abi vee eraldamiseks hüdrosüsteemist. Kaks korda olen õli välja vahetanud aga kuna süsteem suur siis see pole aidanud. Külmadega nagu praegu külmub vesi paagi põhjas ää ja ongi nö. korras. Kas on olemas mingit vee eraldajat või veel häid ideid? Tänud ette
Matis Trei, TR-2, Serengeti, 2007 Eesti 4x4 KV 1.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Täiesti võimalik, et see värk ongi autotreileri hüdrovintsi jagaja. Enamusel hüdromootori ajamitest on jagajas A ja B pordid neutraalis ühendatud ja kangi keskasendis silindrit ei hoia. Tee see kompressoriproov igaks juhuks ära. Lahenduseks on silindri voolikute vahele kaksikluku paigaldus, sama jagajatüübi teise skeemiga siibri või terve jagaja asendamine.
Viimati muutis isakene, K Jaan 20, 2010 1:00 am, muudetud 1 kord kokku.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

pickup kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema, kuna probleem kah hüdroga. Nimelt vajaksin abi vee eraldamiseks hüdrosüsteemist. Kaks korda olen õli välja vahetanud aga kuna süsteem suur siis see pole aidanud. Külmadega nagu praegu külmub vesi paagi põhjas ää ja ongi nö. korras. Kas on olemas mingit vee eraldajat või veel häid ideid? Tänud ette
Pean sind kurvastama, aga mingit keemiat, mis vee ära võtaks ei ole olemas. Ainuke võimalus on süsteem jupikaupa läbi uhada - kõigepealt lased paagi tühjaks, siis täidad paagi uue õliga ja ühendad paagi juurest tagasivoolu vana õli tünniga. Filter vaheta ka ära. Käivitad hüdro ja lased senikaua käia, kuni tagasivoolust tuleb puhas õli. Siis hakkad sektsioonikaupa sama tegema - võtad ühe sektsiooni tööorgani juurest vooliku lahti ja teise vooliku jagaja juurest, et veega õli süsteemi tagasi ei pääseks. Kõigepealt puhud voolikud puhta õliga läbi, siis tööorgani mõlematpidi. Ja nii edasi ükshaaval.

Ühe väiksema metsatõstuki korralikult puhtaks saamiseks kulus minul ja paarimehel kokku 4 tundi ja 200 l õli. Edu töös ja minu kaastunne...

Ja kategooriliselt ei soovita veega õli töötamiseks kasutada - hüdropump läheb õhtule loetud tundidega.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”