2. leht 2-st

Postitatud: E Veebr 01, 2010 7:55 pm
Postitas kaidoke
Aga miks sa pead seda korki avama? Väike rõhk peapki seal sees olema ,ka peale mootori seiskamist.Kui juba ikka vedelik hakkab läbi korgi klappi laia ilma lahkuma ,siis on küll jamad käes!

Postitatud: E Veebr 01, 2010 9:31 pm
Postitas lauri91
Päris normaalne see olla ei saa, rõhk pole nii suur, et korgi vahelt tuleb, aga liialt kõrge siiski. Temp näidik näitab 100 kraadi, kuid salongi puhub samal ajal külma õhku. Gaasi andes hakkab aga sooja õhku puhkuma. Kas viga võib olla veepumbas?

Postitatud: T Veebr 02, 2010 12:06 am
Postitas Allar
lauri91 kirjutas:Päris normaalne see olla ei saa, rõhk pole nii suur, et korgi vahelt tuleb, aga liialt kõrge siiski. Temp näidik näitab 100 kraadi, kuid salongi puhub samal ajal külma õhku. Gaasi andes hakkab aga sooja õhku puhkuma. Kas viga võib olla veepumbas?
Äkki pumbal labad lahti :idea: Rõhku peaks seal 1ati ligi olema.

Postitatud: T Veebr 02, 2010 1:44 am
Postitas ibra
lauri91 kirjutas:Päris normaalne see olla ei saa, rõhk pole nii suur, et korgi vahelt tuleb, aga liialt kõrge siiski. Temp näidik näitab 100 kraadi, kuid salongi puhub samal ajal külma õhku. Gaasi andes hakkab aga sooja õhku puhkuma. Kas viga võib olla veepumbas?
Viga ei ole veepumbas.Viga on vigases plokikaanes .Mõrane plokikaan laseb surve jahutussüsteemi ,tänu sellele surub jahutusvedeliku välja ja ahi puhub külma õhku.Gaasi andes tuleb sooja ,täpselt nii.

Postitatud: T Veebr 02, 2010 10:00 am
Postitas dim70
kui on surve jahutussüsteemis, siis gaasi andes peaks just tosooli välja viskama aga mitte vastupidi.

Postitatud: T Veebr 02, 2010 11:56 am
Postitas kaidoke
Ega umbes pole mõtet ennustada.Tuleb meistrimehel järgi kontrollida.Seda tehakse niiviisi ,et küünlad krutitakse kõik maha,küünla asemele keeratakse spets stutser,millel kiirliite õhu otsik ja lastakse silindrisse surve sisse.Mootorit peab keegi alt käbist edasi keerama ja vastava survetakti ajal kinni hoidma.sedasi siis kontrollitakse kordamööda kõik silindrid läbi ,ah ja paisupaagi kork muidugi maha keerata ja hea kui on silmini täis valatud,siis näeb kohe ära milline silinder vigane(vedelik hakkab üle ääre voolama)
Minul oli samad sümtomid ja plokikaan oli katki. Kuskillt kasutatud kaant ei ole mõtet ilma survestamata peale panna .Silmaga pole mingit defekti näha ,aga ometi võib katki olla.Ise sain ühe sellise ja hea,et kontrollisin ,oleks teinud tühja tööd.Mahavõetud kaane võin ära kontrollida,sai spets abinõu tehtud!

Postitatud: T Veebr 02, 2010 2:17 pm
Postitas ibra
kaidoke kirjutas:Ega umbes pole mõtet ennustada.Tuleb meistrimehel järgi kontrollida.Seda tehakse niiviisi ,et küünlad krutitakse kõik maha,küünla asemele keeratakse spets stutser,millel kiirliite õhu otsik ja lastakse silindrisse surve sisse.Mootorit peab keegi alt käbist edasi keerama ja vastava survetakti ajal kinni hoidma.sedasi siis kontrollitakse kordamööda kõik silindrid läbi ,ah ja paisupaagi kork muidugi maha keerata ja hea kui on silmini täis valatud,siis näeb kohe ära milline silinder vigane(vedelik hakkab üle ääre voolama)
Minul oli samad sümtomid ja plokikaan oli katki. Kuskillt kasutatud kaant ei ole mõtet ilma survestamata peale panna .Silmaga pole mingit defekti näha ,aga ometi võib katki olla.Ise sain ühe sellise ja hea,et kontrollisin ,oleks teinud tühja tööd.Mahavõetud kaane võin ära kontrollida,sai spets abinõu tehtud!
Saab ka teisiti.Vaja pihusteid ühekaupa maha keerata ja käivitada ,kui surve radikas ära kaob on vigane kaan leitud.

GC ZG 2,5td 96 mootori mure

Postitatud: N Mär 25, 2010 1:02 pm
Postitas pets61
Tere.
Sama teema jätkuks lisan oma mure. Sümptomid samad, mis eespool kirjeldatud: tosool tundub kergelt vahutavat. Kui gaasi anda, siis tase paisupaagis langeb, aga kui seejärel tühikäigule, siis tosool purskab korraks paisupaagist välja, seda ka läbi korgi klapi. Nii et mõnekümne km sõidu järel tuleb liiter juurde lisada.
Kas on asjatundjaid, kes teeks kindlaks, millise püta viga on ja kes suudaks asja arstida. Soovitavalt Pärnumaal.

Re: GC ZG 2,5td 96 mootori mure

Postitatud: R Mär 26, 2010 10:37 am
Postitas TRANSIIT
pets61 kirjutas:Tere.
Sama teema jätkuks lisan oma mure. Sümptomid samad, mis eespool kirjeldatud: tosool tundub kergelt vahutavat. Kui gaasi anda, siis tase paisupaagis langeb, aga kui seejärel tühikäigule, siis tosool purskab korraks paisupaagist välja, seda ka läbi korgi klapi. Nii et mõnekümne km sõidu järel tuleb liiter juurde lisada.
Kas on asjatundjaid, kes teeks kindlaks, millise püta viga on ja kes suudaks asja arstida. Soovitavalt Pärnumaal.
terv. plokikaane tihend või kaas, vahet ei ole milline, tuleb ikkagi kõik kaaned maha võtta. survestada, valikut ei ole.